Κοίτα...

By Katerina V - Μαΐου 14, 2024

 


Κοίτα
Άνοιξα τις σελίδες μου
Μα δεν μοιάζω
βιβλίο ανοιχτό

Όταν θα νομίζεις πως
έχεις καταλάβει
θα έρχεται η ανατροπή

Συχνά γράφω
όχι για να ξεφύγω
Για να βρω

Να θυμηθώ εκείνα που δεν λέγονται
Να δω τις επιλογές μου από άλλη σκοπιά
Να προσπαθήσω να σε νιώσω

Να μειώσω το κενό ανάμεσα μας
Οι φόβοι σου και οι φόβοι μου
σε απόσταση αναπνοής

Πλησίασε να δεις
Δεν φοβάμαι πια

Γράφω γιατί τολμώ
να έρθω αντιμέτωπή τους

Δεν με νοιάζει ποιος κερδίζει
ούτε ποιος χάνει

Με νοιάζει να παίξω σωστά.




  • Share:

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Καλησπέρα Κατερίνα μου,
    πάντα ακολουθώ με σεβασμό τις ποιητικές σου όψεις, το ξέρεις. Και πάντα τις αγαπώ γιατί σ' αυτές μπορώ να δω την ευαισθησία, το λυρισμό και την έκφρασή σου.
    Πολύ όμορφο, κοπέλα μου.
    Καλή σου συνέχεια, πάντα να μάς δίνεις τις ομορφιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή