Take a walk with me: From January to May

By Katerina V - Μαΐου 22, 2024

 

Σκέφτηκα πως έχω πολύ καιρό να σας πάρω μαζί στις βόλτες μου!

Από τον Δεκέμβριο κι έχουν μεσολαβήσει αρκετές περιπλανήσεις και φωτογραφικά στιγμιότυπα.

Με εξαίρεση μια υπέροχη βόλτα στην Πειραϊκή, όλες οι υπόλοιπες βρίσκονται στην Αθήνα,  στο κέντρο και τα προάστια.




why else are we here if not to live with unreasonable passion for things





Wherever you are, and whatever you do, be in love. -rumi






Μέχρι εδώ πήγαμε ως την Πειραϊκή σε μια υπέροχη ημέρα!


Μελίσσια


Μοναστηράκι


Τι έγινε εκείνο το τρένο που έβλεπε τα άλλα τρένα να περνούν...


Πλάκα

let us live like flowers wild and beautiful and drenched 

 Ellen Everett 



Μοναστηράκι


Σύνταγμα


"Ο «κρυφός» πεζόδρομος του κέντρου 

με τα μπαράκια ανάμεσα σε νεοκλασικά και νερατζιές"



Μαρούσι

Είναι οι ώρες εκείνες μέσα στην εβδομάδα που περπατάω για την προπόνηση pilates.
Πάντα ακούγοντας μουσική, ηρεμώ στην φύση και την ησυχία.
Πόσο σημαντικό να περνάμε χρόνο με τον εαυτό μας.



Κεραμεικός


Σταθμός μετρό Σύνταγμα

Σταθμός μετρό Σύνταγμα


Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου

Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου

Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου

Μαρούσι


I have nature and art and poetry, and if that is not enough, what is enough? 

- Vincent van Gogh


 




  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Α Κατερίνα μου, ξέρεις ότι λατρεύω τις οδοιπορικές αναρτήσεις. Δίνουν έναν άλλο αέρα στη διάθεσή μας. Μάς παίρνεις απ' το χέρι και μας πας μια υπέροχη βόλτα.
    Η Πειραϊκή είναι πανέμορφη ως προς τη θέα αλλά θλιβερή ως προς την άναρχη δόμηση, που πνίγει τα πάντα.
    Τα νεοκλασικά της Πλάκας είναι υπέροχα αλλά αυτή η ύβρις με τις μπογιές επιεικώς απαράδεκτη από την ομάδα των αμετανόητων που βυσσοδομεί πάνω στο οτιδήποτε.
    Κατερίνα μου, ευχαριστούμε πολύ για τη βόλτα. Να μάς δίνεις συχνά τέτοιες εικόνες καλή μου φίλη.
    Φιλιά στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο οδοιπορικό, πολλές φωτογραφίες σου μου θύμισαν παλιά γνώριμα μέρη ( όπως αυτές στην Πειραϊκή). Κατά κάποιον τρόπο αισθάνθηκα ότι ήμουν κι εγώ εκεί, κάπου δίπλα σου, συνέβαλαν σε αυτό οι λιτές αλλά ουσιαστικές σημειώσεις σου!
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή