Μαζί σου ταξιδεύω

By Katerina V - Ιουνίου 25, 2024




Τις πιο ωραίες διαδρομές τις κάνουμε

 για να συναντήσουμε τους ανθρώπους μας.


Για να χαθούμε μέσα σε αγκαλιές και φιλιά.

Το καταφύγιό μας θα είναι πάντα μια ψυχή που μας νιώθει.


Κι αξίζει να παίρνουμε το ρίσκο.

Η θάλασσα μοιάζει με τον έρωτα.


Γι'αυτό κι έχουν γραφτεί αμέτρητα 

ποιήματα και στίχοι τραγουδιών.







My heart is the ocean

full of colours,

depths,

and dreams.

You can easily dive into my waters,

get lost in my arms,

and quench your thirst

of grace

and love

My heart is the ocean.

Your ocean.

 


-Alexandra Vasiliu




Η αγάπη μου είναι θάλασσα για να την ταξιδεύω. 

Κι άμα την πιάνει ο καιρός, στα κύματα παλεύω.


- Θοδωρής Κοτονιάς






Εγώ γεννήθηκα στα κύματα

Όλη η ζωή μου συναισθήματα

Να με ημερεύσεις μες τα χέρια σου

Μέσα στα καλοκαίρια σου

Εγώ γεννήθηκα άγρια θάλασσα

Κι όμως στο χάος μου σε διάλεξα


- Γιώργος Σαμπάνης





Και ίσως τελικά να μπορείς 
να ταξιδέψεις με άπειρους τρόπους.

Αρκεί να αφεθείς, να εμπιστευτείς και να σεβαστείς.




Σας φιλώ με αγάπη 🌻





  • Share:

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Αχ ταξιδιάρικο και ερωτικό σήμερα το ταξίδι σου, Κατερίνα μου. Και οι αναφορές σου στη θάλασσα, κεντρίζουν τη μεγάλη μου αδυναμία και λατρεία. Να περνάς όμορφα, αγαπημένη μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται Γιάννη μου!!
      Να είσαι καλά και εσύ το ίδιο!! 🌻

      Διαγραφή
  2. Thank you very much! I am from Greece 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή