Πολύ.

By Katerina V - Ιουνίου 17, 2024

 


Είναι που έχω ένα θέμα

με το λίγο

με το μέτριο

με τα ημίμετρα


Θέλω το πολύ

Κι αυτό δεν είναι απληστία

Είναι πάθος για συναίσθημα

Γενναιοδωρία ψυχής


Από κάποια ηλικία και μετά

δεν μπορείς να συμβιβάζεσαι

με το λίγο

όπου και να βρίσκεται


Θέλεις να απολαμβάνεις τα πάντα

Πολύ

Γιατί ξέρεις ότι κάθε φορά

είναι ξεχωριστή


Σε μια εποχή που ευνοεί

τον εγωϊσμό

τις άμυνες

την συναισθηματική έκπτωση


όταν νιώθουμε και ζούμε πολύ

είναι μια επανάσταση




  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Ένα ακόμα όμορφο ποίημά σου, Κατερίνα μου, που βάζει σοβαρά ζητήματα, πέραν της λογοτεχνικής του αξίας.
    Ο μινιμαλισμός και η απαίτηση της διεκδίκησης του ονείρου. Μπορεί το δεύτερο να θεωρηθεί καιροσκοπικός μαξιμαλισμός; Και κάτω από ποιες, καθώς λες, συνθήκες το αποφεύγουμε αυτό.
    Να διεκδικήσει η νιότη το απόλυτο, το πολύ, το βλέπω, το καταλαβαίνω.
    Εμείς στα ώριμα και ύστερά μας χρόνια, το μπορούμε άραγε;
    Όμως αυτό που με αγκαλιάζει είναι ο τελευταίος στίχος σου:
    "Όταν νιώθουμε και ζούμε πολύ είναι μια επανάσταση"
    Αυτό ναι, το ασπάζομαι, το κρατώ.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διεκδίκηση όχι υλικών αγαθών και άλλων ανάλογων κατακτήσεων.. Αναφέρομαι στις ανθρώπινες σχέσεις και συναισθήματα, σε εμπειρίες, σε δοτικότητα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος21/6/24

    Μαζί σου, Κατερίνα μου. Αυτό το "πολύ" θέλω κι εγώ.

    Κική από το μπλοκ "εκφράσου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα Κατερινάκι μου, είναι μια επανάσταση. Μακάρι να βρίσκουμε πάντα αυτό το "πολύ" που μας γεμίζει.
    Σου στέλνω γλυκό φιλί και ευχές για καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή