12 χρόνια blogging

By Katerina V - Ιουνίου 05, 2024

 



Μπορεί η γενέθλια ανάρτηση να άργησε λίγο, καθώς ξεκίνησα μέσα στην Άνοιξη πριν από 12 χρόνια, είναι όμως εδώ και γεμάτη ευγνωμοσύνη. Αν και τα τελευταία χρόνια δεν είμαι τόσο ενεργή, παραμένω όμως σταθερά σε αυτό τον αγαπημένο χώρο που μου προσφέρει πολλά.




Ας κάνουμε μια ανασκόπηση, της τελευταίας χρονιάς μιας και δεν υπάρχουν δεδομένα 12 χρόνια πριν που ξεκίνησα σε άλλο blog. Όσα ξεχώρισαν μέσα σε ένα χρόνο βάσει επισκεψιμότητας:


ν.1  Μια Ιδέα- Μια Έμπνευση #2 : δώρο γενεθλίων

ν.2 Take a walk with me... Στη φύση!

ν.3 31ο Συμπόσιο Ποίησης: Ίσως μια μέρα... μέσα σε μια αγκαλιά

ν.4  Συλλογικό Δρώμενο: Μια Ιστορία από στιχάκια

ν.5 Μη ξεχνάς

ν.6 Little words Big thoughts

ν.7 Pause the world and go to concerts

ν.8 Η στιγμή πριν τη στιγμή

ν.9  Πορτογαλία, you had me at bom dia!


Μπορεί να έγραψα λίγα posts, από τις πιο δύσκολες χρονιές σχετικά με την έμπνευση. Σε αυτό συνέβαλλαν όσα γίνονται τόσο στη χώρα μας όσο και παγκοσμίως. Όπως πάντα προσπαθώ να συνεχίζω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αδιαφορώ. Χρειάζεται να ξεφεύγουμε δημιουργικά με άλλα θέματα και διάθεση. Και ναι... να πατάμε pause που και που για να απολαμβάνουμε μικρές στιγμές και να τις αποτυπώνουμε.




Είχαμε εμπνεύσεις από ποιητές και άλλους ανθρώπους που είχαν μια σημαντική πορεία, γράψαμε Journal prompts for self- discovery, συμπληρώσαμε το ημερολόγιο σκέψεις Ιανουαρίου, μοιραστήκαμε quotes και σκέψεις, βολτάραμε μετά από καιρό στην Πειραϊκή, στο κέντρο και τα προάστια, γράψαμε κι άλλες ιστορίες, τιμήσαμε μετά από καιρό το Diary of bliss και ξεχωρίσαμε τις ταινίες του προηγούμενου έτους.


Και συνεχίζουμε, σταθερά και δυναμικά, να μοιραζόμαστε και να αλληλεπιδρούμε.

Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία αν βαδίζεις μόνος.

Το μαζί κάνει την διαφορά.




Σας ευχαριστώ που είστε πάντα εδώ!
Σας φιλώ με αγάπη 🌻




  • Share:

You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά στον διαδικτυακό σου χώρο, κορίτσι γλυκό. Να είσαι γερή, να μοιράζεσαι, να δημιουργείς, να εμπνέεις. 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες. Είναι ένας χώρος αξιόλογος και έχω διαβάσει πολύ ωραία πράγματα εδώ. Μπράβο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελένη μου, χαίρομαι πολύ!! 🙏🌻

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα μου, αγαπημένη μου φίλη. Και παρούσα είσαι και δημιουργική και μάς δίνεις πάντα πολύ όμορφα πράγματα στο δικτυακό σου σπιτικό. Νομίζω έχω αναφερθεί σε μια προς μια τις αναρτήσεις σου, με την ομορφιά και τη γοητεία τους. Μπορείς άλλωστε να το διαπιστώσεις και στις επισκέψεις, καθώς λες.
    Εγώ να σού ευχηθώ, με την καρδιά μου, χρόνια πολλά στο μπλογκ σου. Είναι τιμή μου που σε ακολουθώ, σε ευχαριστώ πολύ για κάθε στιγμή μοιράσματος μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα κι αν είναι τιμή μου. Σε ευχαριστώ για όλα!! 🙏🌻

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονο το μπλογκάκι σου και εσύ ως οικοδέσποινα να είσαι καλά να μας κάνεις παρέα. Καλή συνέχεια Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου! Να είμαστε γεροί και δημιουργικοί 🌷

      Διαγραφή
  5. Ενα πραγματικά υπέροχο ταξίδι!
    Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο δε λες τίποτα 😍
      Σε φιλώ Μαρία μου

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και δημιουργικά, Κατερίνα μου! Εύχομαι να έχεις δύναμη, για να συνεχίζεις να μας εμπνέεις ποικιλοτρόπως! Όσο για τη συχνότητα των αναρτήσεων, ως παθούσα, θα επικαλεστώ το γνωστό κλισέ: σημασία δεν έχει η ποσότητα, αλλά η ποιότητα.
    Φιλάκια πολλά, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά περιττό να σου πω ότι από τη δική σου γενεθλιοανάρτηση θυμήθηκα τα δικά μου 😎 Έχεις δίκιο, πάντα η ποιότητα!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ 🌻

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι με όλη την καρδιά μου, να είσαι παρούσα μέσα από το υπέροχο ιστολόγιο σου για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!!!!! Είσαι μια ξεχωριστή και αναγκαία φωνή στην blogoγειτονιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος7/6/24

    και πολλά ακόμη θα ευχηθώ Κατερίνα μου!
    χρονια πολλα στο μπλοκ σου

    Κικη Κωνσταντινου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!!
      Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο!!

      Διαγραφή
  9. Να τα "εκατοστήσεις" Κατερίνα μου, να επιστρέφεις πάντα εδώ και να μοιράζεσαι όσα σε γεμίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή