30 day writing

By Katerina V - Ιουνίου 04, 2024





1. 5 προβλήματα με τα social media: Οι ψευδείς ειδήσεις, η υπερβολική αυτοπροβολή, η παραπληροφόρηση, οι haters, ο εθισμός.

2. Πρωϊνή ρουτίνα:  Εγερτήριο αφού χτυπήσουν τα τρία ξυπνητήρια από πέντε φορές, βάψιμο, πρωϊνό φαγητό και περπάτημα για την δουλειά. Εκεί ακολουθεί άλλη ιεροτελεστία, καφές και ανάγνωση ειδήσεων και άρθρων.

3. Ένα quote με το οποίο προσπαθώ να ζήσω: Δεν μπορώ να περιοριστώ μόνο σε ένα. 

4. Που θέλω να βρίσκομαι σε δέκα χρόνια: Σε δέκα χρόνια OMG, στα 48 μου δηλαδή. Θα ήθελα να βρίσκομαι σε μια αρμονία με τον εαυτό μου και τους γύρω μου, επαγγελματικά να κάνω αυτό που μου αρέσει και μου ταιριάζει. Να μη σταματήσω να έχω χόμπι και να διασκεδάζω.

5.  3-5 κατοικίδια: Ο Σιμόν, ο σκυλο-έρωτας. Και ο γατούλης που προσέχει την πολυκατοικία μας. 

6. Τα πάνω και τα κάτω της προηγούμενης χρονιάς: Οι συναυλίες, το ταξίδι στην Πορτογαλία, η επιστροφή στις pilates. Άνθρωποι που ήρθαν για να μείνουν... Τα θέματα υγείας και οι φιλίες που τελείωσαν άδοξα.

7. Η σημαντικότητα της μόρφωσης: Η μόρφωση από μόνη της σίγουρα δεν λέει τα πάντα. Είναι ένας συνδυασμός της καλλιέργειας μας, της κουλτούρας μας και πως την χρησιμοποιούμε. Τα πτυχία δεν σε κάνουν άνθρωπο, λένε και πολύ σωστά.

8. Πόσο άλλαξα μέσα σε δύο χρόνια: Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν καταιγιστική η αλλαγή. Σε όλα τα επίπεδα. Έδωσα προτεραιότητα στις ανάγκες μου.

9. 5 Αγαπημένοι λογαριασμοί στο instagram: Τα αγαπημένα μου instagram accounts αφορούν τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Δεν ακολουθώ καμία διασημότητα.

10.  Πες μου γιατί: Να γίνονται ακόμα πόλεμοι, να γίνονται ακατάλληλοι άνθρωποι γονείς και οι αξιόλογοι να μη μπορούν, γιατί να κάνουμε τα απλά πράγματα τόσο δύσκολα και να μη μπορούμε να αφεθούμε.

11. Πες κάτι με το οποίο παλεύεις: Μερικές φορές με το άγχος και τις ανασφάλειες.

12. Δέκα αγαπημένα τραγούδια που ακούω αυτή την εποχή: Ancora ancora ancora-(mark ronson remix) Mina, Dangerous-(sensual mix) Depeche Mode, Common People- Pulp, Hayii ( La Alegria)feat. Yasmin Levy- Mzux Maen, Unchained Melody- U2 cover, Love is a stranger- Eurythmics, Are we dreaming- Fideles & Re-Type, Psychic TV- Darko, Happyness- Molly Nilsson, Toro- El Columbio Assesino (Rodrigo AM edit).

13. Η playlist της γυμναστικής μου: Techno & Deep House. Ή 80s pop & disco.

14. 5 αγαπημένοι τρόποι για να χαλαρώνεις: Σειρές- ταινίες, ποτό με φίλους, αγκαλιές, μουσική, θάλασσα.

15. 5 ευλογίες στη ζωή μου: Η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, η ατελειώτη εσωτερική μου δύναμη, η αγάπη που έχω πάρει.

16. Τι έχεις μέσα στο πορτοφόλι σου: Σε τσάντα ή πορτοφόλι μίας παρθένου δεν λείπει τίποτα. Συνεπώς υπάρχουν μέχρι και χάπια για τις αλλεργίες και το στομάχι. Πάντα συμφέρει να κάνεις παρέα με μία παρθένο, αποδεδειγμένα.

17. 5 βιβλία που σου έδωσαν κίνητρα: Επειδή τα τελευταία χρόνια δεν διαβάζω αρκετά, θα αναφερθώ στα βιβλία εκείνα της εφηβείας που καθόρισαν και την αγάπη μου για το γράψιμο. Το Καπλάνι της βιτρίνας της Άλκης Ζέη, όλα της Ζωρζ Σαρρή, το Γεύση Πικραμύγδαλο του Μάνου Κοντολέων, οι Μικρές Κυρίες της Λουίζα Μέι Άλκοτ και η Τζέην Έυρ της Σάρλοτ Μπροντέ.

18. 5 αγαπημένα podcasts: Δεν ακούω podcasts.

19. Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου: Σινεμά, θέατρο, βόλτες, συναυλίες.

20. 5 πράγματα που σε κάνουν χαρούμενο: Όταν είναι καλά οι δικοί μου άνθρωποι, όταν νιώθω ότι με αγαπούν, όταν πετυχαίνω έναν στόχο, στιγμές με φίλους και όταν είμαι καλά στην υγεία μου για αρκετό καιρό.

21. Best day ever θα ήταν μια μέρα με ένα ταξίδι.

22. Πως τα βγάζεις πέρα με ένα υπερβολικά φορτωμένο πρόγραμμα: Και σε πιο δύσκολες εποχές τα έβγαζα πέρα λόγω της οργανωτικότητας μου. Τώρα δεν υπάρχει φορτωμένο πρόγραμμα εξαιτίας των επιλογών μου.

23. Πως ο περιβάλλοντας χώρος σου επηρεάζει την πρόοδο σου: Όσο και να μη θες επηρεάζεσαι από τους γύρω σου. Κάτι στεναχώριες, κάτι απογοητεύσεις σε πηγαίνουν πίσω. Και μετά βρίσκεις και πάλι τον δρόμο σου.

24. Πως μοιάζει το όνειρο ζωής σου: Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα και νομίζω πως τελικά δεν μας κάνει καλό να μπαίνουμε σε κουτάκια και καλούπια ακόμα κι όταν πρόκειται για τα όνειρά μας.

25. Καινούργια πράγματα που θα ήθελα να δοκιμάσω δεν είναι πολλά. Έχω απωθημένο ένα μουσικό όργανο, συγκεκριμένα το βιολί. Και κάποια στιγμή να ξεκινήσω πεζοπορίες. 

26. Πως περνάς τις Κυριακές σου: Οι Κυριακές αναλόγως και το προηγούμενο βράδυ, είναι συνήθως μέσα στο σπίτι.

27. Οι αγαπημένες σου εποχιακές δραστηριότητες: α δεν έχω!

28. Μια μέρα στη ζωή μου: Μια μέρα με πολλή αγάπη, αγκαλιές, χάδια και γέλια.

29. Αγαπημένο σου comfort food: (αναφέρεται σε φαγητά τα οποία επιδρούν στο θυμικό, φαγητά τα οποία μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα και μας δημιουργούν εκτός από ευχαρίστηση και θετικά συναισθήματα). ε το παστίτσιο!

30. Οι στόχοι σου για τα επόμενα 30 χρόνια: ααα το πάμε πολύ μακριά. Θα ήθελα να προσέχω την υγεία μου και τη φυσική μου κατάσταση, να έχω τους ίδιους ανθρώπους που είναι τώρα στην ζωή μου και να απολαμβάνω μικρές χαρές και ταξίδια!



Καλό Ιούνιο να έχουμε 🌻



  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Καλησπέρα σου, Κατερίνα μου. Πολύ όμορφη αυτή η ιδιαίτερη μίνι συνέντευξη. Τα πολλά και όμορφα ερωτήματα μάς δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα εσένα, την καρδιά σου και τις σκέψεις σου.
    Θέλω πάντα να είσαι καλά, να προσπαθείς να ακολουθείς τα όνειρά σου.
    Αχ αυτό το βιολί. Αν βρεις έστω μια ευκαιρία χρόνου, να τού τη δώσεις, κορίτσι μου.
    Την καλησπέρα μου, με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με το Γιάννη και επαυξάνω για το βιολί, Κατερίνα μου!
    Και εγώ το είχα παιδικό απωθημένο και ξεκίνησα μαθήματα πριν από δέκα χρόνια. Τώρα έχω σταματήσει τα μαθήματα, εδώ και δύο χρόνια, και διαβάζω μόνη μου. Φυσικά, έχω να σου πω ότι είναι πάαααααααρα πολύ δύσκολο (με διαφορά το πιο δύσκολο πράγμα με το οποίο έχω καταπιαστεί, και έχω καταπιαστεί με διάφορα) και θέλει μεγάλη επιμονή (και καθημερινή μελέτη, έστω και λίγο), αλλά αφού είσαι Παρθένος θα μπορέσεις να τα οργανώσεις έτσι ώστε να τα καταφέρεις. Αρκεί να μπορείς να βρεις έστω 10-15 λεπτά μέσα στη μέρα, αν δεν μπορείς περισσότερο.
    Η απόλαυση που θα αντλήσεις θα είναι τόση που θα αναρωτηθείς πώς μπορούσες τόσα χρόνια χωρίς να ασχοληθείς! Αυτή την αίσθηση είχα εγώ, παρ'όλη τη δυσκολία του οργάνου, και δεν το μετάνιωσα στιγμή που το ξεκίνησα, ίσα-ίσα που το θεωρώ μία από τις σωστότερες και ομορφότερες επιλογές της ζωής μου! Και δεν είναι μόνο η δική μου εμπειρία αυτή. Και με δύο άλλες φίλες μου που το έχω συζητήσει, που και εκείνες ξεκίνησαν μουσικό όργανο σε μεγάλη ηλικία, το ίδιο μου είπαν: ότι αναρωτιούνται πώς μπόρεσαν τόσα χρόνια χωρίς να το επιχειρήσουν. Η μία μαθαίνει ακορντεόν και η άλλη σαντούρι, παρεμπιπτόντως.
    Κατά τ'άλλα, ευχαριστούμε πολύ για τις τόσες πληροφορίες που μοιράστηκες για άλλη μια φορά μαζί μας.

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή