Take a walk with me: Σπέτσες

By Katerina V - Ιουλίου 07, 2024

 



Οι Σπέτσες, ή αλλιώς 
το νησί της Μπουμπουλίνας, πρωτοκατοικήθηκαν το 2300 π.Χ
Η αρχική τους ονομασία ήταν "Πιτυούσα" που σημαίνει πευκόφυτο.




Το σημερινό όνομα καθιερώθηκε από τους Ενετούς & Φράγκους
που την αποκαλούσαν "Ιζόλα ντι Σπέτζια",
που σημαίνει "Νησί των αρωμάτων" λόγω των πολλών λουλουδιών.













  • Μπορείτε να πάτε με την άμαξα στο Παλιό Λιμάνι, αλλά με τα πόδια είναι ακόμα καλύτερη η βόλτα!
  • Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε τα περίφημα αμυγδαλωτά για τα οποία φημίζεται το νησί
  • Ίσως ο Σεπτέμβρης να είναι ιδανικότερος μήνας για να δούμε την Αρμάτα, την μεγαλύτερη γιορτή του νησιού












η θέα από τον Άγιο Νικόλαο




Το Μουσείο της Μπουμπουλίνας δύο λεπτά από το λιμάνι, στεγάζεται στο αρχοντικό 
που έζησε  και ανακαινίστηκε από τον τετρασέγγονό της.











Ένα από τα παλαιότερα ξενοδοχεία, εγκαινιάστηκε το 1914, εμπνευσμένο από την Γαλλία.




Γραφικό, ρομαντικό νησί, μια κοντινή απόδραση που αξίζει ακόμα και για μονοήμερη!





  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Κατερίνα μου, αγαπημένη μου φίλη. Ξέρεις ότι δεν χάνω ταξιδιωτική σου απόδραση. Ξέρω ότι θα ζήσω κάτι πανέμορφο και θα αλλάξω διάθεση στο καλύτερο. Οι Σπέτσες, όπως τις βλέπω, στις εικόνες σου, είναι εξαιρετικές. Γεμάτες κάδρα ζωγραφικής. Ειλικρινά μας έχεις δώσει μια προς μια ανάγλυφες φωτογραφίες για να απολαύσουμε το νησί και σε ευχαριστούμε.
    Μονοήμερη ε; Οδικώς; Ή είναι μακριά ε; Μάλλον.
    Κατερίνα μου, φιλιά πολλά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο μου αρέσουν οι βόλτες που μας πας; Έχω πάει Σπέτσες, είναι όντως φανταστικά. Μονοήμερη είχα πάει, πριν κάποια χρόνια. Αλλά, αν και με αέρα ήταν όμορφα και εκτός από τη βόλτα και το μπάνιο, απολαύσαμε και το φαγητό.
    Τα αμυγδαλωτά είναι μαγικά.
    Ανυπομονώ για την επόμενη βόλτα που θα μας πας.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή