Αν...

By Katerina V - Ιανουαρίου 30, 2021




Αν σου έδιναν μια ευκαιρία να ζήσεις ξανά κάποιες στιγμές, ποιες θα επέλεγες;


Συμβαίνει συχνά να παρασυρόμαστε και οι στιγμές να χάνονται πριν το καταλάβουμε. Κι όταν ήδη έχουν περάσει μετανιώνουμε που δεν τις γευτήκαμε πιο έντονα. Μα πως μπορούμε να ξέρουμε;




Μικρές και μεγάλες στιγμές. Από ένα ήσυχο πρωινό στην αγκαλιά του, μέχρι την ορκομωσία μου. Μια μέρα στην θάλασσα που φύγαμε νωρίς γιατί έβαλε κρύο και χάσαμε τις μαγικές αποχρώσεις του ουρανού. Ένα ταξίδι που γκρίνιαζα συνεχώς γιατί όλα πήγαιναν λάθος. Τη φοιτητική μου ζωή εκτός Αθηνών, θα την ξαναζούσα όχι δύο αλλά και τρεις φορές για όλα εκείνα που έχασα. Μία ημέρα οικογενειακή με όλους όσους έχουν φύγει... και θα γελάμε. Θα εκτιμάμε τα μικρά, που μέσα στην απλότητά τους μας προσφέρουν μεγάλες στιγμές.  


Αν σου έδιναν μια δεύτερη ευκαιρία τι θα άλλαζες;


Όλες εκείνες τις φορές που δεν πίστεψα σε εμένα και φοβήθηκα να διεκδικήσω.

Ναι με τα Αν, δεν προχωράει η ζωή καρδιά μου. Ένα παιχνίδι του μυαλού είναι που σε γαργαλάει μέχρι να του δώσεις σημασία. Όμως να που ήρθε ένας χρόνος περισυλλογής μιας και δεν είχες πολλές επιλογές για να προχωρήσεις. Η αλήθεια είναι πως από την στιγμή που έκοψα τα αν, ήρθα πιο κοντά στην πραγματικότητά μου. Στην συνειδητοποίηση. Και μου έδωσα το έναυσμα να μην κουράζω το μυαλό μου με περιττές σκέψεις και ενοχικά σύνδρομα για όλες τις λάθος επιλογές και τις αρνητικές αντιδράσεις που είχα. Κι όσο αδειάζεις το φορτίο, τόσο ελευθερώνεσαι. Και τελικά αυτό που συνειδητοποιώ είναι πως μας κρατάνε πίσω οι πεποιθήσεις του τύπου... πως μας συμβαίνουν αδικίες ή ότι η ευθύνη για όσα μας πάνε στραβά είναι των άλλων. Όταν σταματήσουμε να αφήνουμε την τύχη μας στα χέρια των άλλων, τότε ίσως να δούμε λίγο φως.



The show must go on.

Κοιτάς πίσω και βλέπεις πόσα έχεις καταφέρει τελικά, όσο μεγαλύτερα τα εμπόδια τόσο μεγαλύτερη η χαρά της προσωπικής σου νίκης.  Κι αν είχες πάρει διαφορετικές αποφάσεις, πάλι κάτι θα συνέβαινε.  Τα χρόνια περνάνε πολύ γρήγορα τα άτιμα όσο κλισέ κι αν φαντάζει, είναι προτιμότερο να τα ζούμε με ό,τι συνεπάγεται αυτό, παρά να κυνηγάμε φαντάσματα με εικασίες. 

Κι αν αντιστρέψεις το ΑΝ, κοίτα τι σου εμφανίζεται.. Μαγικό;     






 




  • Share:

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Δεν τα θέλω τα "αν" με αγχώνουν. Και για εμένα το άγχος είναι μια τρύπα που αν πέσω μέσα θα βουλιάξω.
    Μπορώ να αλλάξω την ερώτηση;
    Με ποια έννοια; Αν μπορούσα δε θα ήθελα να ξαναζήσω κάτι, θα προτιμούσα να ρίξω έστω μια ματιά στα επόμενα. Ξέρω δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνω, αλλά είναι αυτό που θα ήθελα.
    Με έβαλε σε σκέψεις η ανάρτηση σου και χαίρομαι που πέρασα. Οι ουσιαστικές σκέψεις, πάντα είναι γλυκιά συντροφιά.
    Σε φιλώ Κατερινάκι γλυκό. Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρινάκι μου σκέτο άγχος είναι το ρημαδο αν!

      Να σου πω την αλήθεια δεν θα θελα να κρυφοκοιταξω το μέλλον γιατί θα χαθεί το στοιχείο της έκπληξης, του ενθουσιασμού κλπ κλπ.. Οπότε αν ευφευρουν την χρονοκάψουλα δεν θα την προτιμήσω!! 😜

      Επίσης σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. Τίποτα δεν θα άλλαζα. Ακόμα και τα άσχημα.
    Με έφθασαν ως εδώ και είμαι αυτή που είμαι!
    End of story και προχωράμε!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σημαντικά ολα αυτά που γράφεις αλλά δεν ξέρω Αν θα ήθελα να ξαναζήσω κάποιες στιγμές. Ίσως να έπαιρνα άλλες αποφάσεις αλλά και αν κατέληγαν αλλού; Όχι καλά είμαστε όπως είμαστε. Αυτά τα διλήμματα του νου περισσότερο τρομάζουν παρά βοηθούν.
    Καλησπέρα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Άννα μου, θα κετέληγαν αλλού οπότε όταν μπαίνουμε σε τέτοιες σκέψεις είναι φαύλος κύκλος..

      Σε φιλώ ευχαριστώ που πέρασες και για τις σκέψεις σου!!

      Διαγραφή
  4. Όλοι κάνουμε λάθη στη ζωή μας. Μικρά, μεγάλα, λάθη πάντως! Προσωπικά πάντως φροντίζω να διαγράφω από την σκέψη μου τα αν. Προστατεύω έτσι τον εαυτό μου, από ανώφελες ενδοσκοπήσεις, οι οποίες μόνο πίσω μπορούν να με πάρουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνω απολογισμό και δεν προσπαθώ να διορθώσω πράγματα. Αλλά όχι σκεπτόμενος με την πιθανότητα να γίνονταν διαφορετικά τα πράγματα!
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και δεν έχει να κάνει μόνο με λάθη, με διαφορετικές επιλογές που θα μας έφεραν σε διαφορετική έκβαση. Αλλά και πάλι δεν ξέρεις ποτέ τι θα γινόταν.

      Καλημέρα καλό μήνα με υγεία 🌷

      Διαγραφή
  5. Ας γίνουν όλα μας τα "αν", οδηγός για τα θα!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με τη σειρά μου Κατερίνα μου. Δυστυχώς με τα "αν" δεν γράφεται η ιστορία. Όσες φορές μου έρχεται, ως δαίμονας, αυτή η διαδικασία στη σκέψη, κινδυνεύω να τρελαθώ, να πάθω κρίση πανικού.
    Από τη μία νιώθω πόσα πολλά θα είχαν αλλάξει ...αν είχαν ληφθεί διαφορετικές αποφάσεις αλλά από την άλλη λέω, δεν μπορείς να το κρίνεις αυτό μετά. Όμως η κρίση στη λήψη αποφάσεων υπάρχει και συνήθως κρινόμαστε στη ζωή από τις αποφάσεις που παίρνουμε. Αυτές μας ακολουθούν και πολλές φορές μας στοιχειώνουν.
    Για αυτό σου λέω. Τρόμος, πανικός. Ειλικρινά χάνω τον έλεγχο.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Γιάννη μου!
      Καμιά φορά είναι αναγκαίο να παλεύουμε και με τους δαίμονές μας τόσο όσο..για να έρθουμε πάλι στα ίσα μας!

      Διαγραφή
  7. Το "Αν" είναι το άλλοθι για τα όνειρα που σκοτώσαμε.
    Έχεις δίκιο Κατερίνα μου, θέλει τόλμη και ρίσκο η ζωή 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα το διατύπωσες Μαρία μου!
      Καλό μήνα με υγεία!!

      Διαγραφή
  8. Όποτε μου κάνουν τέτοια ερώτηση "αν γυρνούσα πίσω αν θα άλλαζα κάτι" η πρώτη μου σκέψη είναι πάντα όχι, γιατί και τα καλά και τα άσχημα με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι σήμερα. Αλλά υπάρχουν και στιγμές που σκέφτομαι ότι κάποια θα τα άλλαζα! Κυρίως αντιδράσεις δικές μου! Γιατί ναι μεν τα "μαθήματα" θα ήταν τα ίδια, αλλά δεν θα μου έπαιρναν τόσο πολλά χρόνια να τα εμπεδώσω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι μοιραία ερχόμαστε αντιμέτωποι έστω και μία φορά στην ζωή μας με τέτοιου είδους σκέψεις. Πολύ σωστά όπως το λες μας διαμορφώνουν οι επιλογές μας στον άνθρωπο που είμαστε σήμερα. Και τα λάθη μας και οι αντιδράσεις μας είναι σαν τα αγκαθάκια που περιβάλλουν το λουλούδι..

      Διαγραφή