Να με θυμάσαι

By Katerina V - Φεβρουαρίου 04, 2021

 



Να με θυμάσαι.


Όταν πέφτεις και πονάς
να με θυμάσαι.

Σου κρατώ το χέρι
ζωγραφίζοντας το πιο όμορφο χαμόγελο 
στα χείλη σου μέχρι να σηκωθείς ξανά.

Όταν χάνεις την ελπίδα σου
να με θυμάσαι.

Μπαίνω από την πιο μικρή χαραμάδα που άφησες
να ξυπνήσω τα μεγαλύτερά σου όνειρα.

Όταν δεν πιστεύεις σε τίποτα πια
να με θυμάσαι.

Φέρνω μπροστά σου όλα όσα κατάφερες.
Για να μη ξεχνάς.

Όταν όλα τα ζόρια θα'χουν περάσει
να με θυμάσαι.

Όπως δεν σε ξέχασα λεπτό.



  • Share:

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Θα το θυμάμαι. Στις προσωπικές -και όχι μόνο- (κατα)πτώσεις.
    Υπέροχο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ποιητικά σου βήματα Κατερίνα είναι τόσο προσεκτικά, τόσο λεπτά, τόσο τρυφερά που, θυμίζουν βάδισμα πάνω σε μια παγωμένη λίμνη.
    Νιώθει ο αναγνώστης σου το σεβασμό που δείχνεις στην ποίηση και στην έκφρασή της.
    Μπράβο καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφοι στίχοι βρε Κατερίνα μου. Αντικατοπτρίζουν -τουλάχιστον έτσι το ένιωσα- τη ψυχή σου!
    Σε ευχαριστούμε που τους μοιράστηκες μαζί μας!
    Σου στέλνω γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο, τρυφερό, συγκινητικό ως ένα βαθμό. Προσευχή θα μπορούσε να πει άλλος.
    Να 'σαι καλά, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, την καλημέρα μου και καλό μήνα με υγεία!!

      Διαγραφή
  5. Πως να το ξεχάσει κάποιος όταν τόσο εκφραστικά του το ζητάς;

    Κατερίνα μου από αυτά τα λίγα που έχω διαβάσει νομίζω τα ποιήματα σου είναι πολύ εκφραστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Νικολέτα μου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις με χαμόγελο και δύναμη!!

      Διαγραφή