Μη Φοβάσαι Να Είσαι...

By Katerina V - Φεβρουαρίου 07, 2021



Μη Φοβάσαι Να Είσαι...

σαν τον αέρα, άπιαστη.
σαν την βροχή, ασταμάτητη.
σαν τον ορίζοντα, ατελείωτη.
σαν τον ήλιο, λαμπερή.
σαν το φεγγάρι, μυστηριώδης.
σαν την γη, προσγειωμένη.
σαν το νερό, απαραίτητη.
σαν τα αστέρια, μαγική.


Όταν σε λυγίζουν, να μη σπας.
Όταν σε εκφοβίζουν, νίκησέ τους.
Όταν σε αγνοούν, γύρισε σελίδα.
Όταν σε αμφισβητούν, 
πίστεψε περισσότερο σε σενα.


Θα έρθει ο καιρός
που όλοι θα μπουν στην θέση τους.
Κι εσύ θα είσαι πιο δυνατή κι από ποτέ.

Μη φοβάσαι να είσαι όλα αυτά που θέλεις.
Να είσαι εσύ...!

Τίποτα δεν χάθηκε ακόμα, ακούς;



  • Share:

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο! Και τόσο τονωτικό και αισιόδοξο
    Καλησπέρα Κατερίνα μου
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα Άννα μου με χαμόγελο και δύναμη!!

      Διαγραφή
  2. Τίποτα δε χάνεται ποτέ!
    Υπέροχο!
    Πολύ καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις 🌻

      Διαγραφή
  3. Όμορφο, αισιόδοξο, από γυναίκα για γυναίκες, με ευαισθησία και αγωνίες γραμμένο.
    Να είσαι καλά! Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασίλη,
      Σ'ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου!!

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα μου ό,τι πιο όμορφο για καλημέρα!
    Μια αισιοδοξία με διακατέχει!
    Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου!!
      Καλή εβδομάδα με αντοχές και χαμόγελα!!

      Διαγραφή
  5. Κρατώ θετικά τις ποιητικές σου "μπαλωθιές" Κατερίνα μου. Γιατί και όμορφες είναι και δύναμη έχουν και θετικά μηνύματα περνούν.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου και πάντα να ακουμπάς στο γραπτό σου την καρδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου βρε Γιάννη με "κρητική" αύρα σήμερα!! 😊
      🌷🙏

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφοι οι στίχοι σου Κατερινάκι. Συνέχισε να δημιουργείς, να σε καμαρώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή