Φωτο-Συγγραφική Σκυτάλη #3

By Katerina V - Μαρτίου 11, 2019


λέξη: Επιλογή

Η διαδρομή της κοινωνικής αφύπνισης

Μια μέρα σαν όλες τις άλλες, οι εργαζόμενοι μπαίνουν στο βαγόνι του τρένου. Σπρώχνονται, στριμώχνονται, σιχτιρίζουν για μια θέση. Κοιτάζουν με μισό μάτι τους απέναντι, αφού τους περάσουν από ακτίνες χ και επανέρχονται στην οθόνη του κινητού τους. Την προέκταση του χεριού.

Οι πόρτες ανοίγουν και λίγα δευτερόλεπτα αφότου κλείσουν ορμητικά ακούγεται ένας κρότος. Τίποτα δεν πτοεί τους επιβάτες που συνεχίζουν να σερφάρουν με λύσσα στα κοινωνικά δίκτυα.

ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.
ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

Στην πρώτη πρόταση δεν συγκινήθηκε κανείς, στην δεύτερη γύρισαν το βλέμμα αναστατωμένοι στους πέντε αυτούς ανθρώπους που τόλμησαν να ξεστομίσουν κάτι τέτοιο. Φορούσαν μάσκες.

-Σοβαρά τώρα; Δεν βρίσκετε άλλο παιχνιδάκι; Πολύ.. Casa de Papel βλέπετε ρε παιδιά.
-Αφήστε μας στην ησυχία μας πρωί πρωί...

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ.
ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ.
(Στην ολοκλήρωση της πρότασης άρχισαν να ξεπροβάλουν τα όπλα)

-Όπα εντάξει χαλαρώστε, πάρτε το ορίστε. Να δω τι θα καταλάβετε, ούτε 200 ευρώ δεν θα βγάλετε κέρδος από το δικό μου.

Ο ένας μετά τον άλλον άρχισε να αφήνει το κινητό του μέσα στην τεράστια κούτα. Το τρένο συνέχιζε την πορεία του χωρίς να σταματάει πλέον στις στάσεις. Είχαν περάσει το Μαρούσι. 

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΙΑ.
ΌΣΟ ΚΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΊΤΕ ΤΩΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΘΟΎΜΕ.

- Δηλαδή τι κάνετε ακριβώς; Κοινωνικό πείραμα; αναρωτήθηκε φωναχτά ένας εξηντάρης που τόση ώρα τους παρακολουθούσε ψύχραιμος, κρατώντας σφιχτά την εφημερίδα του.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΚΙ ΕΤΣΙ.
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΜΕ...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ.

- Και που ακριβώς εμποδίζει το κινητό μου στην κοινωνική αφύπνιση; είπε με ειρωνία και περίσσιο θράσσος μια εικοσάχρονη.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΟΣΑ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΑΤΕ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ; ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΣΟ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ; ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΣΟ ΦΑΚΕΛΩΜΕΝΟΙ ΓΙΝΕΣΤΕ ΚΑΜΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΕΥΛΟΓΙΕΣ; ΕΝΩ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ.. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.

- Υπερβολές, μήπως τα μεγαλοποιείτε ψευτοεπαναστάτες της δεκάρας; φώναξε αγανακτισμένη μία σαραπεντάχρονη. Και επιτέλους γιατί δεν σταματά αυτό το αναθεματισμένο τρένο; Αν πάω καθυστερημένη στην δουλειά μου και απολυθώ, θα με υπερασπιστείς εσύ στον εργοδότη μου;

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΡΜΟΙ ΤΩΝ ΤΡΕΝΩΝ, ΤΟ ΜΕΤΡΟ, ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΊΑ, Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, ΤΟ ΤΡΑΜ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΙΧΑΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΗΥΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ. ΟΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΑ LIKES ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ. ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΓΜΗ. ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΝΩ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΙΑ.

Μισή ώρα μετά από αυτή την διαφορετική διαδρομή, το τρένο σταμάτησε. Οι πόρτες άνοιξαν μα κανείς δεν σηκώθηκε. Μουδιασμένοι στις θέσεις τους περίμεναν ένα νεύμα, μία κίνηση.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΒΗ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΑ ΟΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ. ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΜΑΣ. 

Κανένα κινητό τηλέφωνο δεν βγήκε από τις κούτες. 
Ωστόσο, ο δρόμος για την κοινωνική αφύπνιση θα είναι μακρύς, δύσβατος 
και θα χρειαστεί καλό κολύμπι από όλους μας.

****

Η συμμετοχή μου στο τρίτο μέρος του αγαπημένου μας δρώμενου,
μια ιδέα της Μαίρης από την Γήινη Ματιά.

Δίνω την σκυτάλη στην blogger Δελφινάκι με την παρακάτω φωτογραφία
και τη λέξη: ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Καλή Καθαρά Δευτέρα!

πηγή: photogrist.com


  • Share:

You Might Also Like

48 σχόλια

  1. Κατερίνα μου ερμήνευσες την εικόνα με έναν μοναδικό τρόπο, θίγοντας συγχρόνως ένα θέμα που θα έπρεπε όλους να μας απασχολεί και να μας προβληματίζει! Μπράβο κορίτσι μου πολύ ωραία ιδέα και μια ενδιαφέρουσα εικόνα διάλεξες επίσης για το Δελφινάκι μας. Ελπίζω να της αρέσει το ίδιο! Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη συμμετοχή σου και σου εύχομαι να ξεκουραστείς κάποια στιγμή γιατί ξέρω πως πνίγεσαι! Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια και καλή Κ. Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαίρη μου!! Με δυσκόλεψε αρκετά η εικόνα, μπορώ να πω ότι η λέξη που διάλεξες μου έδωσε περισσότερο έμπνευση! :)

      Αχ ξεκούραση άγνωστη έννοια, αλλά δεν γκρινιάζω γιατί δεν αντέχω χωρίς να εργάζομαι!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου, τι υπέροχη έμπνευση! Κοινωνική αφύπνιση, ναι, αυτό χρειαζόμαστε. Έχω πια βαρεθεί να βλέπω παρέες από νέα παιδιά που αντί να μιλούν μεταξύ τους ασχολείται καθένα με το κινητό του. Έχω βαρεθεί να βλέπω νεαρά ζευγάρια που αντί να χαρούν τις στιγμές που μοιράζονται μαζί, να βρίσκονται πάνω από τα κινητά τους. Αχ αυτά τα κοινωνικά δίκτυα. Νομίζω κάνω άριστα που δεν συμμετέχω. Και δεν το κάνω από άποψη. Μόνο ένα μπλογκ έχω και αυτό αρκετό. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή, φίλη μου. Θα περιμένω να δω την έμπνευση της φίλης μας Δελφινάκι. Της στέλνεις εξαιρετική φωτογραφία. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Mia μου!! Κάνεις άριστα, το blogging είναι ό,τι δημιουργικότερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στο διαδίκτυο. Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  3. Χέλοου Κατερινάκι, τι πάντρεμα έκανες ωρέ τρελούτσικο μου; Με βραχυκύκλωσες λολ. Καλή δύναμη ψυχή μου σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hellooo παρθενάκι μου! Ωω τρελαίνομαι να βραχυκυκλώνω χαχαχα
      Σ'ευχαριστώ πολύ αγαπημένη, επίσης!!

      Διαγραφή
  4. Καλή σου μέρα
    Πωπω πω θέμα!! Και η ιδέα έξυπνη. Ομάδα αφύπνισης πολιτών...για να το σκεφθούμε μπας και υλοιποιηθεί! Πόσο δίκιο έχεις να θίγεις ένα θέμα που μας οδηγεί στη μοναξιά με αλματώδη ταχύτητα, που μας αποσπά από την αληθινή ζωή, και δημιουργεί εικονικούς πολίτες.
    Επιλογή μας θα πεις αλλά και εθισμός σίγουρα.
    Μπράβο Κατερίνα μου
    Ήμουν σίγουρη ότι ένα θέμα που καίει θα μας προβλημάτιζε μετά τη συμμετοχή σου
    Καλή Καθαρά Δευτέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..
      Επίσης, καλή Σαρακοστή σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Κατερίνα. Χαίρομαι που σε γνωρίζω μέσα από την ιστορία σου. Διάλεξες να θίξεις ένα θέμα που απασχολεί πολύ κι εμένα γιατί στο περιβάλλον μου έχω νέους που "συγκατοικούν" με το κινητό τους. Παντού με το κινητό τους. Και δεν είναι μόνον αυτοί αλλά μια ολόκληρη γενιά ανθρώπων, όπως τόνισες κι εσύ πολύ σωστά. Ξεκινώντας να διαβάζω μου ήρθε στο νου το "V for Vendetta", μια συγκλονιστική ταινία που σίγουρα έχεις υπόψη σου. Απέδωσες πολύ εύστοχα το συμβολισμό της φωτογραφίας. Η επιλογή, στην ιστορία σου, είναι πράγματι σα να τέμνει κανείς μια λεωφόρο συνηθειών και εξαρτήσεων.
    Είδες το θέμα της φωτογραφίας με πρωτότυπο τρόπο και την έγραψες με φαντασία και έμπνευση.
    Συγχαρητήρια!
    Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή Κατερίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλώς βρεθήκαμε!
      Ναι συγκλονιστική ταινία, πόσες φορές αλήθεια την έχουμε δει..
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου που με τιμούν ιδιαίτερα!!

      Καλή Σαρακοστή!!

      Διαγραφή
  6. Κοίταξε να δεις, που πρώτη φορά μπαίνω στο μπλογκ σου και με μάγεψες. Σε μια εποχή που το κινητό έχει γίνει προέκταση των χεριών μας, που πολλές φορές περνάει από τη σκέψη μας ο εθισμός, που πολύ θα θέλαμε να έρθει ένα μαγικό ραβδάκι και να το αλλάξει όλο αυτό, έρχεται το δικό σου το κείμενο και μας προτρέπει να αφυπνιστούμε, να ξεσηκωθούμε, να επαναστατήσουμε εμείς οι ίδιοι.
    Μα πως τα σκέφτηκες όλα αυτά μέσα από μια λέξη και μια φωτογραφία νομίζω ότι είναι το πιο μαγικό.
    Ευφυές το κείμενο σου, μπράβο σου. Και καλογραμμένο!!!
    Το απόλαυσα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!! Με συγκίνησε το σχόλιό σου, σε υπερευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  7. Ωωωωωωωω εδώ τα πράγματα .....αγριεύουν !!!!! Ω ναι ! και κοίτα να δεις τώρα που, δεύτερη συμμετοχή, και ο πήχης εξακοντίζεται στα ύψη !
    Κατερίνα ! ξέρω τη γραφή σου, ξέρω την ενασχόληση και κοινωνική προσφορά σου. Αλλά εδώ κορίτσι μου πιστοποιείς, μία ακόμα φορά, την εξαίρετη έμπνευση και υποδομή που έχεις στο κοινωνικό διήγημα.
    Να λοιπόν ένα αφήγημα που θίγει, με πολύ ωραίο μυθοπλαστικό τρόπο, ένα τεράστιο θέμα. Το "κάψιμό" μας και την "μολυνσή" μας από την δικτυακή εξάρτηση. Ένα θέμα που πλέον, στα νέα παιδιά, (το βλέπω στην κόρη μου....) είναι αρρώστια. Το κινητό τους τηλέφωνο είναι κάτι σαν ...βηματοδότης. Μόνο που αυτός δίνει ζωή σε μια κουρασμένη καρδιά ενώ η εξάρτηση μαραζώνει και δηλητηριάζει μια ζωή.
    Μπράβο Κατερίνα μου. Έκανες και έδωσες πολλά εδώ:
    Ένα πανέμορφο αφήγημα με έντονη πλοκή και δράση.
    Ένα κοινωνικό μήνυμα βροντερό και ουσιαστικό.
    Και τέλος μια Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η εικόνα (Αλήθεια ρε παιδιά, που τις βρίσκετε πανάθεμά με και τις ψάχνω ο έρμος....), κληροδότημα-σκυτάλη στο Δελφινάκι μας.
    Κατερίνα μου, ένα μεγάλο μπράβο απ την καρδιά μου !

    Υ.Γ. 1 Για τις νέες φίλες στην "σκυτάλη" αναφέρομαι. Είδατε πόσο θετικό και πόσο όμορφο είναι το άπλωμα της παρέας ; τι κρυφούς θησαυρούς γνωρίζουμε ; Να γιατί φανατικά είμαι ΥΠΕΡ σε τέτοιες συμμετοχές.

    Υ.Γ.2 Καλή επιτυχία στο Δελφινάκι.

    Καλά Κούλουμα Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε σκέφτηκα Γιάννη, για αυτόν ακριβώς το λόγο και σου έδωσα απόλυτο δίκιο, λαχταρώ να διαβάσω και τις υπόλοιπες συμμετοχές !!!

      Διαγραφή
    2. Μα τι να πω τώρα, που δεν ξέρω κι αν τα αξίζω όλα αυτά..ειλικρινά!
      Υπήρχε έλλειψη χρόνου, αδυναμία έμπνευσης και πραγματικά μόλις μου ήρθε αυτή η ιστορία στο μυαλό την έγραψα χωρίς δεύτερη σκέψη και χωρίς καμία διόρθωση. Μετά θυμήθηκα και το όριο λέξεων και έβαλα στοπ με μια ανησυχία ότι έμεινε ημιτελής.

      Για τις πηγές μου ευχαρίστως να σου στείλω και να σου πω με τι λέξεις κλειδιά τις αναζητώ! :)
      Σ'ευχαριστώ τόσο πολύ που με τιμάς κάθε φορά και σέβεσαι κάθε μου προσπάθεια.

      Καλή συνέχεια Γιάννη μου!!

      Διαγραφή
  8. Έχεις απόλυτο δίκιο Κατερίνα μου όμως κάτσε και σκέψου..πως θα μας γνώριζες γλυκό μου κοριτσάκι αν δεν υπήρχε όλη αυτή η τεχνολογία; Εγώ θα θαυμάσω το υπέροχο κείμενο, τη σωστή σκέψη μα θα θα πω επίσης το "Ουδέν κακό αμιγές καλού" και μετά εκείνο το περήφανο και μοναδικό "Παν μέτρο άριστο" ! Ωχ! η φωτογραφία και ο τίτλος δυσκολούτσικος..είμαι περίεργη τι θα γράψει το Δελφινάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνεις σε ποια πλευρά αναφέρομαι και ποια ζητήματα θίγω!
      Ε, οι ιστορίες που γράφουμε έχουν μια δόση υπερβολής καμιά φορά όταν παθιαζόμαστε να γράφουμε.. ;) Αλήθεια σου φάνηκαν δύσκολα; Η λέξη είναι μια έννοια που μπορεί να την χρησιμοποιήσει σε πάρα πολλά θέματα και η φωτογραφία αφαιρετική αφήνει την φαντασία να πάει σε αρκετά μέρη, δεν την περιορίζει κατά την γνώμη μου! Είμαι της άποψης να μην χρησιμοποιούμε εικόνες χωρίς βάθος, σαν έτοιμη τροφή δηλαδή γιατί δεν θα έχει κανένα νόημα η σκυτάλη.. Σε φιλώ Αχτίδα μου καλή Σαρακοστή!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα στην παρέα και στην Κατερίνα
    Πολύ καλή η ιστορία σου και με πολλά μηνύματα
    Ευχαριστώ για τη φωτο και την λέξη
    να δω τι θα εμπνευστώ να γράψω , γιατί δεν μου έρχεται κάτι με το που τα είδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρά μόλις είδα , ότι έγινες μέλος στους αναγνώστες μου
      καλωσόρισες στο μπλογκ μου και στη παρέα μας και θα χαρώ να τα λέμε
      θα σε βάλω κι εγω στα μπλογκ που διαβάζω

      Διαγραφή
    2. Ξαναγράφω
      συγνώμη σε ζάλισα
      να σου πω ότι ετοιμάζω την ανάρτηση μου
      θα υπάρχει αύριο στο μπλογκ μου αν θέλεις να την διαβάσεις

      Διαγραφή
    3. Είχαμε γνωριστεί διαδικτυακά τον πρώτο χρόνο που ξεκίνησα στο blogging, άλλαξα 2-3 ιστολόγια και χαθήκαμε! Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Είμαι σίγουρη πως αν αφεθείς, ο συνδυασμός εικόνας και λέξης θα σε οδηγήσει από μόνος του..

      Διαγραφή
    4. Βεβαίως, θα την διαβάσω το βράδυ που θα έχω γυρίσει από την δουλειά, με την ησυχία μου να την χαρώ κιόλας! Ορίστε μόλις σου απαντούσα εσύ είχες ήδη αφεθεί απ'ότι φαίνεται.. :) Χαίρομαι καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
    5. Ναι θυμούμαι ότι είχες άλλο μπλογκ..κι εγω είχα άλλο μπλογκ , το διάγραψα παράτησα το μπλοκιγκ για κάποια χρόνια και ξαναήρτα πέρσι με το νέο μου μπλογκ
      Ειμαστε και οι δυο τέλος του Αυγούστου , αν το θυμάσαι :)

      Διαγραφή
    6. Μάλλον κάτι έτσι θα έγινε … που τη μια μόλις την είδα δεν ήξερα τι να γράψω … μετά που μόνο του άρχισε να σχηματίζεται στο νου μου... περιέργοι πολλά εμείς οι Παρθένοι {χαχαχα}
      Καλό σου βράδυ και καλώς βρεθήκαμε και πάλι

      Διαγραφή
  10. Τι είπες τώρα! Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Κατερίνα μου, πολύ δυνατή και το μήνυμα που περνάς σημαντικότατο!
    Μακάρι η κοινωνική αφύπνιση να έρθει κάπως, κάποτε και μακάρι, όσο μακρύς κι αν είναι ο δρόμος, να τα καταφέρουμε.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και έχουν ξεφύγει πολύ τα πράγματα και δεν είμαι τόσο αισιόδοξη όσο θα ήθελα.. μακάρι!
      Σ'ευχαριστώ Μαρίνα μου να είσαι καλά!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  11. υπέροχη έμπνευση! Έχω μείνει άναυδη... πώς συνδύασες κείμενο και εικόνα! Για την ουσία του κειμένου σου, δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσένα. Εκπληκτική συμμετοχή! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με είχαν αγχώσει οι υψηλές σας προσδοκίες να ξέρεις, ειδικά τώρα που έχω σκουριάσει και γράφω σπάνια..! :) Σ'ευχαριστώ από καρδιάς αγαπημένη μου.

      Διαγραφή
  12. Δυνατό κείμενο, υπέροχα τα μηνύματά σου Κατερίνα μου!
    Μπράβο σου!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου συγχαρητήρια, πολύ ωραία ανάρτηση. Βέβαια εδώ που έχουμε φτάσει μου φαίνεται πολύ δύσκολο να απεξαρτηθούμε από τον εθισμό στο internet, όμως είναι θέμα ΕΠΙΛΟΓΗΣ του καθενός να το περιορίσει και να το χρησιμοποιήσει για ωφέλιμες δραστηριότητες και όχι για άχρηστες και άνευ λόγου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαβαζοντας την ιστορια σου που εμνευστηκες απο μια δυσκολη εικονα αληθεια..ειπα να αγιασει το στομα σου Κατερινα μου στηνπρωκειμενη περιπτωση ..η εμνευση σου.. για ενα προβλημα που σιγουρα εχει γινει πια εθισμός.. πραγματι χρειαζεται μια αφηπνηση..μα τι ιδεα!! μπραβο σου.. μακαρι να υπαρξει ενα μετρο σε ολο αυτον τον παραλογισμο.. γαιτι η τεχνολογια ειναι απαρετιτη πια..στηις αναγκες του κοσμου..!!!
    Να εισαι καλα να περνας ομορφα οτι και να κανεις ..την αγαπη μου ..φιλακιααα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ήταν πραγματικά δύσκολη εικόνα αλλά μου αρέσουν τα δύσκολα!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, καλή εβδομάδα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Η αποχη μου απο το μπλοκ μ ε εκανε σημερα να διαβασω πολλες συμμετοχες σε αυτο το ομορφο δρωμενο
    εξαιρετικη και η δικη σου Κατερινα μου
    ακρως δυναμικη και καινοτομα

    καλημερα γλυκια μου
    καλη σαρακοστη ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Με συγχωρείς για την καθυστέρηση, έχω δυσκολο εργασιακό πρόγραμμα.
      Καλό τριήμερο φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Εκπληκτικό το θέμα σου Κατερίνα για κινηματογραφική ταινία του Αλμοδοβάρ! Μόνο ο ευρωπαϊκός κινηματογράφος θα αποτύπωνε στα σωστά γκρο πλαν τα πανικόβλητα πρόσωπά τους.
    Φοβάμαι πως το κινητό και η τεχνολογία είναι η νέα αποχή στην οποία δεν μπορούμε να εγκλιματιστούμε όσοι μεγαλώσαμε στη γειτονιά κι αγαπάμε τα ταξίδια. Για τα νέα παιδιά όμως και όσα γεννηθούν θα είναι το αυτονόητό τους. Η επικοινωνία δε θα πάψει αλλά το κινητό θα είναι το μέσο της. Τα μάτια δε θα πάψουν να μιλούν αλλά θα είναι μέσα από την οθόνη τους. Θέλω να ελπίζω πως θα βρουν την άκρη με αυτή τη φυσική κατάσταση και θα επιβιώσουν συναισθηματικά.
    Μήπως το σενάριο της τεχνητής νοημοσύνης που μας υπερισχύει είναι πιο κοντά από όσο φανταζόμαστε; Γιατί, αν η τεχνολογία αναπτύσσεται για να μας εξυπηρετεί, φτάνει σήμερα να αναπτυσσόμαστε για να την εξυπηρετούμε εμείς, τα πειθήνια δουλικά της.
    Δύσκολο να προσαρμοζόμαστε στις αλλαγές.
    Κατερίνα μου, λίγοι, όσοι κολυμπούν κάθετα και όχι με τη ροή του ρεύματος, δυνατή η έμπνευση σου , μηνύματα γεμάτη και σκεπτικισμό. Μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωω τώρα με έστειλες. Κι έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις ταινίες του όπως και στον ευρωπαϊκό κινηματογράφο. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Άννα μου!!

      Διαγραφή
  17. Επανειλημμένως προσπάθησα από το κινητό μου να στείλω κι εγώ ένα συγχαρητήριο σχόλιο, αλλά οι προσπάθειές μου έπεσαν στο κενό. Κι έτσι άνοιξα τον Η/Υ μου αν και ο χρόνος που περνώ στο σπίτι μου είναι ελάχιστος. Συγχαρητήριο λοιπόν για την συμμετοχή σου, Κατερίνα μου, και για το βλέμμα σου που εστίασε στις οθόνες που "κλέβουν" την "ποίηση" από τις ζωές μας!!!
    Με αφορμή το σχόλιο της "αννετά...κι", πιο πάνω, θυμήθηκα μια συνέντευξη του Δημήτρη Νανόπουλου την οποία πρόσφατα έδωσε. Για όσους ενδιαφέρονται λοιπόν, την παραθέτω : https://www.iefimerida.gr/news/479406/kathigitis-dimitris-nanopoylos-erhetai-o-meta-anthropos-ti-leei-gia-ton-theo-ton-planiti
    Καλή συνέχεια, σε ό,τι κι αν κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σχολιάσεις από κινητό θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο gmail σου! :)
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Πάω να την διαβάσω... Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!

      Διαγραφή
  18. Να πω τι μου άρεσε πιο πολύ; Το ότι μπορεί η φωτογραφία να σε παρακινεί να σκεφτείς αγώνα και προσπάθεια σε ατομικό επίπεδο αλλά εσύ επέλεξες να αναδείξεις τον συλλογικό αγώνα (αυτών των τυπάκων που μπούκαραν και θέλησαν ν' ανοίξουν μάτια και μυαλά). Βέβαια, δεν ξέρω πόσο τόπο πιάνει αυτή η παρότρυνση. Ένας κολλημένος με την οθόνη του, τα περνάει απ' τη μια και τα βγάζει απ' την άλλη. Εθισμός, πιθανές ψυχολογικές ανεπάρκειες (που μπορεί να μην υπάρχουν αρχικά αλλά να βγουν στην πορεία με τόση απομόνωση - κι ίσως να ενισχύονται με άλλες αιτίες πχ ανεργία που επηρεάζει σε πολλούς τομείς) = ένα καταστροφικό κοκτέιλ. Πάντως, ακόμα κι έτσι, πιστεύω πως κάποια στιγμή γίνεται το κλικ και συνερχόμαστε. Θέλω να ελπίζω πως θα 'ναι έτσι, τουλάχιστον.

    Μπράβο για την εμπνευσμένη σου συμμετοχή, φιλενάδα. Καλά, για την επιλογή τής φωτογρααφίας δεν έχω λόγια. Την λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η έξυπνη ματιά της μουσικοσυμπεθέρας μου κυρίες και κύριοι..!

      Διαγραφή
  19. Κατερίνα μου, μπράβο σου!! Νομίζω πως για το κείμενό σου με το τόσο δυνατό και ξεκάθαρο μήνυμα, τα λόγια είναι περιττά! Θα λειτουργήσω σαν κι εκείνους της ιστορίας σου, που δεν πήραν πίσω το κινητό τους, θα καταθέσω το θαυμασμό μου και θα δηλώσω για μια ακόμα φορά, θαυμάστριά σου!
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι μου
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου..!! Σ'ευχαριστώ για τα τιμητικά σου λόγια που με συγκινούν.

      Διαγραφή
  20. Κατερίνα μου δεν έχω παρά να καταθέσω τον θαυμασμό γιά την έμπνευσή σου και την ικανοποίηση που μου χάρισες με την εκπληκτική ιστορία σου. Οι προλαλήσαντες έχουν καλύψει όλα όσα κι εγώ θα ήθελα να σου πω, εσύ ανέδειξες με τον πιό ηχηρό και πρωτότυπο τρόπο, το μέγα ζήτημα της εποχής μας ...δεν μένει παρά να ελπίσουμε ότι οι συνειδήσεις θα αφυπνισθούν και η αρχή της απεξάρτησης θα είναι άμεση.....Μακάρι.....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..
      Έχω σκουριάσει, γράφω σπάνια πλέον λόγω εργασιακών και οικογενειακώς υποχρεώσεων.
      Χαίρομαι που ταυτιστήκατε, είναι μια ελπίδα αυτό.. :)

      Καλή εβδομάδα φιλιά!!

      Διαγραφή
  21. Ίσως, τι ίσως, σίγουρα δηλαδή είμαι η μόνη εδώ μέσα που ούτε έξυπνο κινητό έχω, αλλά και ούτε μεγάλη δράση στα σόσιαλ μίντια, μα παρόλα αυτά δεν τα θεωρώ απαραίτητα κάτι κακό!
    Αφού τονίσω το γεγονός ότι έγραψες ένα εξαιρετικό κείμενο που αφήνει τα μηνύματά του θα συμφωνήσω με όσα πολύ σωστά λέει η Αχτίδα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως συμφωνώ κι εγώ με την Αχτίδα, πάντα υποστηρίζω το παν μέτρον άριστον! :) Φυσικά και θίγω τον τρόπο που τα χρησιμοποιούμε όλα τα της τεχνολογίας! Δεν αναφέρομαι στα έξυπνα κινητά ή στο ίντερνετ αυτά καθ'αυτά.. Αλλά στο πως τα αφήνουμε να μας εξουσιάζουν!

      Διαγραφή