Take a walk with me: Ένας Κυριακάτικος ήλιος

By Katerina V - Απριλίου 01, 2019


Λίγες ημέρες νωρίτερα..! Πριν ο χειμώνας κάνει μια γερή δόση guest εμφάνισης.. μετά από καιρό χαρήκαμε επιτέλους μια βόλτα στην θάλασσα. Πολυτέλεια όταν μένεις μακριά και όταν εργάζεσαι έξι μέρες την εβδομάδα συν αργίες.. Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία!

Το Φάληρο και το πάρκο Φλοίσβου είναι πάντα ένας αγαπημένος προορισμός!
Κάθε φορά που έχω ρεπό, ο καιρός θα χαλάει ή θα αρρωσταίνω ή κάτι ανάποδο θα συμβαίνει.. ένα γεγονός απίστευτο. Κι όμως εκείνη την ημέρα το σύμπαν μου έκανε την χάρη και είχαμε τον ήλιο σύμμαχό μας.











Κράτησα εκείνη την εικόνα.
Των ξέγνοιαστων ανθρώπων που επέλεξαν να χαλαρώσουν στο πάρκο
ή στην παραλία μακριά από τηλεοράσεις και υπολογιστές.

Κράτησα την εικόνα των παιδιών που έπαιζαν ξέγνοιαστα.
Την εικόνα των ζευγαριών που φιλιόντουσαν σαν να ήταν η τελευταία μέρα.
Την εικόνα των μουσικών που μας χάριζαν απλόχερα το ταλέντο τους.

Γιατί να μην είναι έτσι η ζωή μας;
Δεν εθελοτυφλείς όταν επιλέγεις να ζήσεις ανθρώπινα!
Κάθε άλλο..βλέπεις καλύτερα με τα μάτια της ψυχής, σωστά;

Καλώς να υποδεχτούμε τον Απρίλιο!





  • Share:

You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Πραγματικά δεν είναι πολυτέλεια τέτοιες εξορμήσεις.
    Μένοντας στην εξοχή, δεν μπορώ να φανταστώ μια ζωή δίχως τη φύση στην καθημερινότητά μου.
    Σου εύχομαι πολλές τέτοιες αποδράσεις Κατερίνα μου!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα όμως που για κάποιους από εμάς είναι πολυτέλεια, δυστυχώς!
      Κι εδώ που μένω έχω φύση, αλλά μου λείπει η θάλασσα τρελά..
      Μακάρι να γίνουν πολλές αποδράσεις, προς το παρόν με το σταγονόμετρο
      γιατί δεν μένει χρόνος ούτε για τις βασικές προτεραιότητες!

      Επίσης Αριστέα μου να είσαι γερή και να κάνεις όσα αγαπάς!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα κουμπαρούλα μου, με πολλές τέτοιες όμορφες στιγμές! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πήγαινα στην Νικολούλη..! Που είσαι εσυυυύ;
      Καλό μήνα φίλη μου, να έρθει η Άνοιξη επιτέλους..!
      Όπως είπα και στην Αριστέα μακάρι γιατί είναι σπάνιες πλέον οι βόλτες.
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Σωστάαα!
    Καλό μήνα, Κατερινάκι, με πολλές βόλτες! 😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α Κατερίνα ξέρεις ότι, το πάρκο στο Φάληρο όπως επίσης και όλη η ακτογραμμή μέχρι το Καβούρι, είναι ο κλασικός καλοκαιρινός μου ποδηλατόδρομος. Την λατρεύω την περιοχή αυτή. Με το ποδήλατό μου επιλέγω την παραλία που θα ρίξω τη βουτιά μου και μετά θα συνεχίσω. Τα βράχια εκεί στην προβλήτα του Φλοίσβου είναι μια υπέροχη επιλογή. Να κάνεις βόλτες κορίτσι μου και να τις χαίρεστε.
    Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου εξαιρετική η επιλογή σου για ποδηλατάδα! :)
      Επίσης, να σου πω δεν πρόλαβα ακόμα να διαβάσω την ιστορία σου γιατί θέλω να αφιερώσω ποιοτικό χρόνο, να μη κάνω βιαστικές αναγνώσεις. Αν έβλεπες το πρόγραμμά μου, είναι άθλος που κρατάω έστω και λίγο ενεργά το δικό μου blog. Οπότε μη με παρεξηγήσεις για την αργοπορία!

      Διαγραφή
  5. Σωστά πολύ σωστά!!! Κι εγώ τις έχω ανάγκη τέτοιες εξορμήσεις αν και δεν είναι αφιερωμένη η ημέρα μου στους ηλικιωμένους όπως η δική σου, μόνο στον δικό μου ηλικιωμένο πατέρα, εν τούτοις ψάχνω και εγώ για ελεύθερο χρόνο, για μια βόλτα στη φύση.
    Και όταν η άνοιξη κάνει το χατήρι είναι υπέροχα
    Καλό μήνα Κατερίνα μου
    Δύσκολη η δουλειά σου, κουράγιο και εύχομαι αυτός ο μήνας να είναι όντως ανοιξιάτικος για να εκμεταλλεύεσαι κάθε ευκαιρία για βόλτες στη θάλασσα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μας ,μας αρέσουν πολλά οι βόλτες , οι εκδρομές , τα ταξίδια εντός και εκτός Κύπρου
    και μας παρατράβησε φέτος τούτος ο χειμώνας , μας έφαγε και το πρώτο μήνα της άνοιξης, ο δεύτερος ξεκίνησε με βροχές άντε να δούμε επιτέλους πότε θα έρτει η άνοιξη

    φαίνεται πολλά ωραία η βόλτα σας και ωραίος τόπος , ωραίες οι φωτογραφίες σου

    να είστε καλά και να απολαμβάνετε στιγμές , εμπειρίες , βόλτες κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι βόλτες είναι μεγάλη μου αδυναμία!!
    Κι έτσι απόλαυσα και τη δική σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή