Colours are the smiles of nature

By Katerina V - Μαΐου 29, 2019


❝ Colours are the smiles of nature
Η μανία μου να φωτογραφίζω οτιδήποτε με μαγνητίσει και η εξίσου τρέλα μου να "πειράζω" συχνά τις φωτογραφίες επεξεργάζοντάς τες!





Κλείνω με ένα παλιό μου ποίημα που είχε λάβει μέρος στο Συμπόσιο Ποίησης:


S.O.S

Εκπέμπω S.O.S
Πατάω γερά σε έναν κόσμο
τρομακτικό, μα όμορφα φτιαγμένο.
Ανήμπορο να αντέξει τα όνειρά μου.
Ψάχνω στα μάτια των ανθρώπων σπίθες,
να ταρακουνούν τα νερά
και όχι να πνίγουν τις ελπίδες.

Εκπέμπω S.O.S
Αναπνέω κάθε μέρα
όχι για εμένα μόνο.
Για εσένα, για εμάς, για εκείνους και τους άλλους.
Για όσους στροβιλίζονται στα χρώματα της ψυχής τους
ψάχνοντας να βρουν μια θέση σε αυτό τον σκληρό κόσμο.

Εκατομμύρια μαγικά πράγματα συμβαίνουν
χρωματίζοντας τις ζωές μας.
Μα επισκιάζονται από τα φριχτά.

Εκπέμπω S.O.S
Πατάω γερά σε ένα κόσμο
που με αναποδογυρίζει συνεχώς.
Μα θα επιμένω να τον βάφω.
Σβήνω τα σήματα S.O.S
Δεν με ακούει κανείς..
Ή μήπως αναζητά ο ένας τον άλλον;
Οι απομείναντες..

  • Share:

You Might Also Like

5 σχόλια

  1. την ίδια μανία έχω κι εγώ με τες φωτογραφίες
    να βγάζω εννοώ ότι δω όπου και να πάω
    πολλά ωραίες οι φωτογραφίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σημαντικο το χρωμα στη ζωη μας
    προσωπικα μου φτιαχνει την διαθεση
    υπεροχες φωτογραφιες Κατερινα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες φωτογραφίες, με ωραία χρώματα. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο συμπόσιο ποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάνεις το καλύτερο Κατερίνα. Το να αποτυπώνεις τα χρώματα σε μια φωτογραφία μαζί με τις αναμνήσεις που τα συνοδεύει είναι υπέροχο. Ξεκουράζει, δίνει ανάσες. Ξέρεις ότι πάντα χαίρομαι τις φωτογραφικές σου στιγμές.
    Όσο για το ποίημά σου και αυτό όμορφο μαζί με το λόγο και τη γραφή σου.

    Υ.Γ. Μιας και είπαμε για γραφή, μήπως είδες πάλι το URNOVL ; Έχει κάνει επανειλημμένες αναβαθμίσεις και εκεί έχεις κάποιους μικρούς θησαυρούς σου. Μήπως να το έβλεπες πάλι; να του δώσουμε περαιτέρω ζωή;
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το urnovl είναι μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πλατφόρμα αλλά δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ γενικότερα πολύ.. Φεύγει η μισή μου μέρα στην δουλειά και στις οικιακές εργασίες! Ελπίζω να τα καταφέρω γιατί στόχος μου είναι να ξεκινήσω τα μικρά διηγήματα εκεί..

      Διαγραφή