Little Sparks of Inspiration

By Katerina V - Μαΐου 27, 2019


Ένα από τα καλά του διαδικτύου είναι οι αμέτρητες πηγές έμπνευσης που μπορείς να βρεις από ένα εκατομμύριο πράγματα.. Κάθε φορά σε ελκύει, σε μαγνητίζει και κάτι διαφορετικό, κάτι καινούργιο. Προσωπικά αγαπώ τόσο πολύ τα quotes που φοβάμαι ότι έχω γίνει γραφική!

Φεύγοντας εντελώς από το κλίμα των ημερών με τις εκλογές.

Όσο με διαβάζεις σου προτείνω να ακούσεις αυτό το τραγούδι..

"She.."



"He.."

"Them.."



Τα πράγματα είναι πιο απλά απ'όσο πιστεύουμε. Μόνοι μας χαλάμε ό,τι φτιάχνουμε. Μόνοι μας χτίζουμε ό,τι αγαπάμε και στο χέρι μας είναι να το κρατήσουμε και να το απολαύσουμε..




Οι σχέσεις που κρατούν είναι εκείνες που χτίζονται βήμα βήμα και από τους δύο..

Καλή εβδομάδα!


  • Share:

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Νομίζω έχεις δίκιο Κατερίνα μου. Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα quotes. Καλημέρα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τα ρητά κι εγώ. Και τα δικά σου είναι σοφά.
    Σ'ευχαριστώ γιατί τα ...έκλεψα να το ξέρεις
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή