Παιδικά τραγούδια για... μεγάλους!

By Katerina V - Ιουνίου 02, 2019



Στίχοι: Μέλπω Ζαροκώστα, Μουσική: Νότης Μαυρουδής, Πρώτη εκτέλεση: Παιδικλη χορωδία ωδείου Kodaly, Άλλες ερμηνείες: Παιδικη χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου


Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα
Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι’ αυτό κι εγώ θα σας το πω...

Τραγούδι λέω δυνατά
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά
ν’ ακούσει η πολιτεία
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ’ την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...

Από το δίσκο της Τάνιας Τσανακλίδου με τίτλο Χωρίς Ταυτότητα, που πρωτοκυκλοφόρησε το 1980. Το τραγούδι αυτό είναι σε στίχους του Μιχάλη Μπουρπούλη και σε μουσική του Γιώργου Χατζηνάσιου.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση.
Παίρνω φως απ’ τον ήλιο και φτιάχνω την αγάπη
και μου λες πως σ’ αρέσει.

Τα παιδιά τραγουδούν μες στους δρόμους
κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει.
Τα σκοτάδια σκορπάνε κι η μέρα λουλουδίζει
σαν ανθός στο περβάζι.

Ένα σύννεφο είν’ η καρδιά μου
κι η ζωή μου γιορτή σε πλατεία.
Σ’ αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος πόσο μοιάζει
με μικρή πολιτεία.

Στίχοι Ισαάκ Σούσης
Μουσική Angelo Branduardi

             Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Παιδική χορωδία Σπύρου Λάμπρου

Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή Μουσική: Διονύσης Τσακνής


Κι εσυ που ψάχνεις το κουκί και το ρεβίθι

στο τέλμα αυτό που βυθιζόμαστε
Φτιάξε μαζί τους το δικό σου παραμύθι
γιατί χανόμαστε
Μες το δικό σου παραμύθι ξαναβρές το

το ξεχασμένο μονοπάτι σου
Και ξαναχάσ' το, ξαναβρές τo, ξαναπές το
το τραγουδάκι σου

Παιδική Χορωδία Δημήτρη Τυπάλδου - Θα βρεθούμε ξανά (1995) Στίχοι: Τάσος Σαμαρτζής Μουσική: Νότης Μαυρουδής


Θα βρεθούμε ξανά
όταν όλα θα έχουν περάσει
στην Πατρίδα φιλιά
και κουράγιο να πεις, μην ξεχάσει

θα βρεθούμε ξανά
όταν όλοι θα έχουν αλλάξει
στην Πατρίδα φιλιά
και κουράγιο να πεις, μην ξεχάσει


➳ ➳ ➳ ➳

Εσείς ποια παιδικά τραγούδια έχετε ξεχωρίσει;


  • Share:

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Κάποια από τα τραγούδια αυτά Κατερίνα μου είναι αγαπημένες μου αναμνήσεις. Πολύ καλά έκανες και ανέρτησες τέτοια αναφορά, είναι πολύ τρυφερή.
    Καλή βδομάδα να σου πω με ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένα τραγούδια, με όμορφα νοήματα.
    Σε ευχαριστούμε για τις μουσικές επιλογές.
    Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μουσικοαφιέρωμα βλέπω. Με πήγες πίσω στην παλιά παιδική μου χορωδία! Κατερινιωωωωωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή