30 day Writing Challenge

By Katerina V - Μαρτίου 31, 2020




Είχα πολλά χρόνια να πάρω μέρος σε μηνιαίο Challenge! 
Βρήκα τυχαία αυτή τη λίστα από ξένο blog,
όποιος θέλει μπορεί να την χρησιμοποιήσει ελεύθερα.
Αυτός είναι και ο σκοπός της άλλωστε!
(Είναι -1 μέρα για τον Μάρτιο αλλά δεν πειράζει)


  1. Πραγματικά χαρούμενη με κάνουν: οι άνθρωποι που αγαπώ, όταν η μέρα μου κυλάει αρμονικά, όταν τρώω σοκολάτα, όταν καταφέρνω κάτι που πίστευα ότι δεν μπορούσα, όταν μαγειρεύω πετυχημένα, όταν διαβάζω μια καλή είδηση, όταν ακούω τα αγαπημένα μου τραγούδια, όταν έχω καθαρό και τακτοποιημένο το σπίτι, όταν αγοράζω καινούργια ρούχα (ας μη το κρύβουμε, δεν είναι κακό να κακομαθαίνουμε λίγο τον εαυτό μας-να τον περιποιούμαστε), όταν πηγαίνω βόλτες στο κέντρο.
  2. Δεν θα ξεχάσω όσα ακούω από ανθρώπους που εξυπηρετώ στην δουλειά μου. Το πιο πρόσφατο "έχεις τόσο καλή ψυχή που αυτό φαίνεται και στο πρόσωπό σου".
  3. Αν το μετέφρασα σωστά, τι είναι αυτό που βρίσκω ενοχλητικό. Άπειρα. Την αγένεια σε πρώτη φάση. Το να λένε άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν πράγματα για μενα που δεν ισχύουν . Το να φέρονται σαν να τους ανήκει ο κόσμος όλος.
  4. Ποιος με εμπνέει.. δύσκολο! Συνήθως βρίσκω έμπνευση από καταστάσεις και όχι πρόσωπα. Δεν εξιδανικεύω κανέναν, sorry...!
  5. Αχ πληγές που ανοίγουμε τώρα. Λοιπόν, θα ήθελα να επισκεφθώ την Μάλτα, την Πράγα, το Παρίσι, την Αλεξάνδρεια και το Βιετνάμ.
  6. Δεν κατάλαβα την ερώτηση, απαντάω στο περίπου. Για να κερδίσει κάποιος την καρδιά μου (και όχι ερωτικά) θα πρέπει να είναι i. ειλικρινής ii. με χιούμορ iii. με ενσυναίσθηση iv. τίμιος v. καλοσυνάτος.
  7. Αυτή την εποχή αγαπώ τα εξής τραγούδια: Fishbach - Mortel, Nelson Can - Break Down Your Walls, Slowdive - Sugar for the Pill, The Psychedelic Furs - Love My Way, Madrugada - Proxy, Imagine Dragons - Mad World, Θοδωρής Βουτσικάκης - Όμορφη Ζωή, Mood Rings - The Line, Χρήστος Μάστορας & Δημήτρης Μπάσης - Ένα Λεπτό.
  8. Με το ένα μου ρεπό.. τι να πρωτοκάνω και πως να ξεκουραστώ..;!
  9. "Η δύναμη σου βρίσκεται στην διαφορετικότητά σου".
  10. Για τον άνθρωπο μου. Αυτός είναι η πηγή της δύναμής μου.
  11. What if..? Οι ερωτήσεις με τα "Αν" είναι πολύ επικίνδυνες. Άπαξ και τις ξεκινήσεις σε (απο)τελείωσαν! Μία που έκανα για αρκετά χρόνια: Αν δεν είχα σπουδάσει στην Πάτρα και έμενα Αθήνα, θα ήταν ευκολότερη η πορεία μου; 
  12. Πέντε ευλογίες: Που έχουμε την υγεία μας, που έχουμε ο ένας τον άλλον, το μικρό ζεστό μας σπίτι, που κάνω μια δουλειά που αγαπώ, που αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες ενωμένοι.
  13. Είμαι ενθουσιασμένη από το νέο μου project, Μια ιστορία από στιχάκια που συμμετέχουν 14 bloggers!!
  14. Έχω δει τόσες που τις ξεχνάω. Πολλές φορές όμως έχω δει τις παρακάτω: "Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού"(2004), "Το φαινόμενο της πεταλούδας" (2004), "Το ημερολόγιο"(2004), "My girl" (1991), "Χωρίς αντάλλαγμα" (2000).
  15. Bullet-point your whole day: Οι Κυριακές για μένα είναι σαν καθημερινές εργάσιμες: ✔ Ξυπνάω ✔ Κάνω όλα τα διαδικαστικά, ετοιμάζομαι για την δουλειά ✔ Είναι η μέρα που το τρένο αδειάζει και ποστάρω στο instagram την εικόνα των άδειων καθισμάτων "ας παλέψουμε υπεύθυνα να μη κρατήσει για πολύ, να σώσουμε οτιδήποτε κι αν σώζεται" ✔ δουλεύω μέχρι τις 6 και παίρνω τον δρόμο της επιστροφής ✔ το πρώτο που κάνω γυρνώντας σπίτι είναι να πιω έναν ελληνικό καφέ και μετά ✔ετοιμάζω φαγητό ✔ σερφάρω στο ίντερνετ ✔ χαζεύω σειρές στο netflix ✔ end of the day
  16. Κάτι που έχασα.. Μια συναυλία των Depeche Mode, την τελευταία τους φορά στην Ελλάδα, ακόμα με πονάει. Είμαι συναυλιακός τύπος.
  17. Το ζώδιό μου, ένα παρεξηγημένο ζώδιο. Παρθένος! (με ωροσκόπο Λέων) Μου ταιριάζει η σχολαστικότητα, η μουρμούρα, ότι πατάω στην γη και ότι είμαι πιστή φίλη και σύντροφος. 
  18. Τριάντα είναι πολλά και δεν μιλάω ποτέ τόσο για τον εαυτό μου, νιώθω αμήχανα. 
  19. Η πρώτη μου αγάπη, χαχα! Στην πέμπτη δημοτικού συμμαθητής από την διπλανή τάξη. Ντροπαλός αυτός, ντροπαλή εγώ. Μερικές αγκαλιές, το πρώτο μπλουζ και χαριτωμένα δωράκια. Στο λύκειο μου έγραψε σε ένα λεύκωμα αφιερώσεων "θα είσαι πάντα η ανάμνηση της πρώτης μου αγάπης".
  20. Ελπίζω να μη με διαβάζει ο άντρας μου. Ο πρώτος μου Celebrity crush -τι πρωτότυπο- ο Brad Pitt, ο δεύτερος ο Ryan Gosling και ο τρίτος ο Michael Fassbender. Το γιατί εμφανές.
  21. Να πιστεύουν στα όνειρά τους, να μη τα παρατάνε ποτέ και να είναι άνθρωποι ευσυνείδητοι.
  22. Να βάλω σε τυχαία αναπαραγωγή τα τραγούδια, στο κινητό μου φαντάζομαι ότι εννοεί. Λοιπόν ιδού τα αποκαλυπτήρια: Sin Cos Tan - In Binary, John Rous & Alfie Rhodes - Oasis, Madrugada - Hold on to you, Bruce Springsteen - Dancing In the Dark, Foals - Late Night (Solomun Remix), Jared Evan - In Love With You, Michael Sembello - Maniac,Nick Waterhouse-Katchi, Lady Gaga - Always Remember Us This Way, Oliver Schories - Like You (Daso Remix).
  23. A letter to someone, ήταν ένα παλιό μου project στο blogging! Τι μου θύμησες! Θα ήθελα να γράψω ένα γράμμα στον εαυτό μου σε δέκα χρόνια. 
  24. Να μη μιλάω ποτέ εν βρασμώ ψυχής γιατί πάντα χάνω το δίκιο μου. Μα πάντα!
  25. Σκέφτηκα την λέξη ρίσκο και η 11η εικόνα που μου έτυχε στο google search, έχει και λόγια που συμφωνώ!
  26. Θα ήθελα να κάνω ένα μεταπτυχιακό είτε στην σχολική ψυχολογία είτε στην κλινική κοινωνική εργασία.
  27. Ο coronavirus τι άλλο μας "kicking ass right now"??!
  28. Γελάω απίστευτα με τις ατάκες που κυκλοφορούν ιδίως αυτή την εποχή: 


  29. Για τον επόμενο μήνα (οι δύο τελευταίες είναι πανομοιότυπες) οπότε.. 
  30. Να καταφέρω να βγω αλώβητη από όλη αυτή τη τρέλα, να μπορέσω ανεπηρέαστη να στηρίξω ψυχοκοινωνικά τους εξυπηρετούμενούς μου, να παρακολουθήσω εξ'αποστάσεως ένα σεμινάριο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, να περάσω ένα ήρεμο διαφορετικό Πάσχα!


Καλό Απρίλιο να έχουμε όσο παράδοξο και αν φαίνεται!




  • Share:

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Α εμείς θα το κάνουμε μονοκοπανιά σε μία ανάρτηση; Ντάξει μέσα το ετοιμάζω κι όλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως σε βολεύει εσένα! Εγώ πλέον κάνω ελάχιστες αναρτήσεις μέσα στον μήνα, λόγω φόρτου εργασίας! Καλό μήνα παρθενάκι μου, με υγεία!!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Κατερίνα μου! Πάντα στην πρώτη γραμμή δυνατή και δημιουργική. Να προσέχεις και να χαμογελάς κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης Γιάννη μου, καλό κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλό κουράγιο παρθενάκι κι εσύ!
    Εύχομαι να είσαι γερή και δυνατή να βοηθάς πάντα όσους σε χρειάζονται
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου..!

      Σ'ευχαριστώ Άννα μου, επίσης με υγεία, κουράγιο και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  5. Αχ μου έλειψαν αυτά τα δρώμενα!
    Μέσα από αυτά μαθαίνουμε κάτι παραπάνω για του άλλους και ανασυντάσσουμε και τις δικές μας σκέψεις.
    θα το προσπαθήσω να συμμετέχω.
    Καλή δύναμη Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Μαρία μου, μου θυμίζουν πιο ανέμελες εποχές!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος4/4/20

    Καλημέρα από μία ακόμη εκπρόσωπο του παρεξηγημένου και χαριτωμένου ζωδίου :-)
    Ε ναι, η σχολαστικότητα είναι το..δυνατό μας σημείο. Όπως και η παρατηρητικότητα και το κριτικό σχόλιο - η κοινωνική κριτική. Πάνω από όλα, αυστηροί κριτές του εαυτού μας.
    Να μην ξεχνάμε, βέβαια, πως οι άλλοι ξέρουν πως μπορούν να βασίζονται σε εμάς, στα εύκολα και στα δύσκολα. Ακούμε και στηρίζουμε. Ακούμε καλά, με προσοχή και ενδιαφέρον.
    Ήθελα να τα μοιραστώ με κάποια που ξέρω πως θα με καταλάβει!
    Καλή συνέχεια, με κατανόηση και υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ παρθενάκι;; Τι καλά! Να μαζευόμαστε, να μαστε ενωμένοι!
      Ξέρεις πόσες γκριμάτσες κάνουν όταν ακούνε το ζώδιό μας;;
      Ακούμε ναι, δεν ξέρω αν αυτό είναι χαρακτηριστικό του ζωδίου γιατί εγώ το καλλιέργησα λόγω της δουλειάς μου.

      Ναι είμαστε πολύ αυστηροί με τον εαυτό μας, το παρακάνουμε!!

      Σ'ευχαριστώ πολύ, επίσης!!

      Διαγραφή