8 χρόνια blogging

By Katerina V - Απριλίου 10, 2020


Όλα ξεκίνησαν πριν από οκτώ χρόνια, περίπου τέτοια εποχή, με το blog Positive Thinking Greece. Δειλά δειλά, με όσους γνωριζόμαστε από τότε θα το θυμούνται, μέχρι να βρω την δική μου κλίση και ταυτότητα.  Ούτε στην πιο τρελή μου φαντασία δεν περίμενα τι θα ακολουθήσει.. Την επιτυχία δεν την μετράω ποτέ με αριθμούς. Συνεπώς ούτε με προβολές, μέλη- ακολούθους και likes. Φαίνεται είμαι της παλιάς σχολής, old soul! 

Γιατί αυτά που κέρδισα είναι αμέτρητα και ανεκτίμητα. Σχέσεις ζωής. Την επιθυμία να γίνομαι καλύτερη στο γράψιμο. Να μοιράζομαι με πλήρη συνείδηση, να σέβομαι, να δέχομαι αντίθετες απόψεις, να προβληματίζομαι, να γεμίζω από ιδέες και έμπνευση. Να συμμετέχω, να μη τα παρατάω.

Το 2012 λάμβανα emails που με ευχαριστούσαν, έλεγαν ότι τους δίνω δύναμη και ορισμένοι μου ανέφεραν προσωπικά τους ζητήματα ζητώντας συμβουλές (ναι το έζησα και αυτό). Λίγα υβριστικά σχόλια, λίγα περίεργα μηνύματα, μάλλον υπήρξα από τους τυχερούς. 



Όταν ξεκίνησα να απελευθερώνομαι ένιωθα ότι το Positive Thinking Greece με δεσμεύει. Ήθελα κάτι άλλο όπου θα μπορώ να εκφράσω και τις σκοτεινές μου σκέψεις μέσα από λογοτεχνικές απόπειρες ή κοινωνικά άρθρα. Ήθελα να... μελαγχολώ ελεύθερα χωρίς να απογοητεύω! Γιατί ναι ορισμένοι αναγνώστες τα βάζουν όλα σε κουτάκια: "εσύ είσαι η γκουρού της αισιοδοξίας!".

Έτσι κατέληξα εδώ. Μπορεί η συχνότητα που γράφω πλέον, να μην συγκρίνεται με τις παλιές εποχές, πάντα όμως το blogging είναι η αγαπημένη μου ενασχόληση.


Σε όλη αυτή την διαδρομή είδα δεκάδες bloggers να ξεκινάνε και να χάνονται. Άλλους ακόμα και τώρα να νοιάζονται μόνο για το αν το post που θα δημοσιεύσουν θα είναι δημοφιλές. Άλλους να βγάζουν χρήματα μέσα από τα διαφημιστικά προϊόντα, όλα είναι στο πρόγραμμα και δικαίωμα του καθενός. Αυτό που παρατηρώ είναι πως ελάχιστοι καταφέρνουν να συνδυάσουν το κέρδος με την ουσία του blogging, να προσφέρουν πραγματικά κάτι διαφορετικό από τα χιλιοειπωμένα.

Θεωρώ πως αν δεν γράφεις με την ψυχή σου, αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα, θα έχεις είτε ημερομηνία λήξης είτε κανένα σημάδι, καμία σφραγίδα αυθεντικότητας.




Συμβαίνουν άπειρα πράγματα στις ζωές μας που μας αλλάζουν και μας καθορίζουν. Που μας στερούν την δυνατότητα του ελεύθερου χρόνου και των αγαπημένων μας ενασχολήσεων. Οι περισσότεροι τότε δοκιμάζονται και τα παρατάνε. Είμαστε και εμείς που πεισμώνουμε και πιστεύουμε πως τώρα πιο πολύ και από ποτέ "πρέπει" να γράφουμε.



8 χρόνια blogging.. πάμε για τα επόμενα!!
Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και την στήριξη!!



Έλα να γνωριστούμε..

Κατερίνα





  • Share:

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Πολύχρονο το μπλογκάκι σου. Το θυμάμαι και το πρώτο σου. Ναι το κέρδος από το blogging είναι τεράστιο για μας τους ίδιους πρώτα από όλα. Αν κάποιος αισθάνεται καλά διαβάζοντάς μας- και εσύ το έχεις επιτύχει και αυτό-τότε το κέρδος εκτοξεύεται.
    Να σαι καλά να γράφεις. Ξέρω ότι είσαι εργαζόμενη σε έναν τομέα απαιτητικό και σου τρώει το χρόνο σου. Έχεις και προσωπική ζωή φυσικά, οπότε κατανοώ γιατί σε χάνουμε κατά καιρούς, αλλά μας λείπεις.
    Εύχομαι να έχεις πάντα διάθεση να γράφεις, να προσφέρεις και να μη μας εγκαταλείψεις ποτέ.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου αγαπημένη σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για τα όμορφά σου λόγια!
      Κι εμένα μου λείπετε, όταν χάνομαι κατά καιρούς.

      Σε φιλώ καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  2. Παρότι δεν μπαίνω καν να διαβάσω, δεν μπορούσα να μην έρθω βλέποντας την ανάρτηση στην αρχική τού fb μου.

    Κάθομαι και σκέφτομαι καμιά φορά, πόσο υπέροχο είναι κάτι που μπορεί να ξεκινήσουμε, ασχέτως διάρκειας, μόνο και μόνο επειδή είναι ένας μικρός κρίκος στο να φτάσουμε κάποιους ανθρώπους που δεν θα φτάναμε ποτέ. Και το πιο ωραίο είναι πως ούτε καν το είχαμε φανταστεί, όταν το ξεκινούσαμε. Ας σου δίνει πολλούς κρίκους ακόμα τούτος ο χώρος, φιλενάδα μου. Κι όλοι να σε φτάνουν στα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και με στεναχωρεί το ότι δεν μπαίνεις να διαβάσεις, είναι φυσικά δικαίωμά σου κι απλά περιμένω να κάνεις το καμ μπακ σου! ♡

      Διαγραφή
  3. Σημασία Κατερίνα μου έχει ότι εξακολουθείς και είσαι εδώ κοντά μας. Δρώσα και σκεπτόμενη. Αυτό μετράει. Η συνέχεια, η παρουσία και όχι η ποσότητα. Οι ανάγκες και τα ζητήματα του καθένα είναι σεβαστά φυσικά.
    Είχα την τύχη και τη χαρά να σε γνωρίσω από το πρώτο σου μπλογκ. Εκεί είχα διαμορφώσει την εικόνα της Κατερίνας που πια γνωρίζω, που απολαμβάνω και χαίρομαι.
    Να σου ευχηθώ με την καρδιά μου, να δίνεις και την ψυχή σου σε αυτό που πιστεύεις. Να είναι το σπιτικό σου εδώ πολύχρονο, δημιουργικό. Χαίρομαι που το κάνεις και μπήκες μάλιστα και στο υπέροχο συλλογικό δρώμενο που ολοι απολαμβάνουμε.
    Χρόνια πολλά κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου θα έχεις βαρεθεί που σε ευχαριστώ συνέχεια!
      Αλλά τα λόγια είναι περιττά στο δικό σου μεγαλείο, το πόσο μας στηρίζεις όλους. Είσαι η κολώνα μας, τέλος!

      Διαγραφή
  4. Γειαααα!🙂 Είσαι ότι πιο ιδιαίτερο και αληθινό γνώρισα σε αυτόν τον χώρο. Αφήνω αυτό το σχόλιο με την ευχή να συνεχίζεις να κάνεις, όσο γράφεις, αυτό για το οποίο σε πρόσεξα την πρώτη φορά που σε διάβασα. Να αφυπνίζεις συνειδήσεις μέσα από την δική σου οπτική, που (φέρτε μου ένα συμβόλαιο να το υπογράψω ρε παιδιά!), έχει βοηθήσει πολλούς συνανθρώπους μας. Και αντιστοίχως έχει βοηθήσει και σένα. Ο τρόπος που εκφράζεσαι γραπτώς, υποδηλώνει και τον τρόπο που ξεπερνάς τις δυσκολίες που προκύπτουν. Το ξέρω αυτό.

    ΥΓ. Ναι τώρα μπορώ να το πω μετά βεβαιότητας τόσα χρόνια μετά. Είσαι η blogger της καρδιάς μας!🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12/4/20

    Κατερίνα, χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου. Πάντα δημιουργικά, πάντα με νόημα. Να το χαιρόμαστε οι φίλοι και γνωστοί, επισκέπτες του blog.
    Διαβάζω το κείμενο σου και ταυτίζομαι σε πολλά σημεία αν και σχετικά νέα blogger. Θυμάμαι στο ξεκίνημα να φτιάχνω προφίλ στο FB για να έχω σελίδα, να προωθώ τα κείμενα μου σε περισσότερους αναγνώστες. Και να ψάχνω να βρω σε ποια κατηγορία ανήκω. Μόνο που δεν ήταν αυτό που είχα ανάγκη. Ήθελα τη σύνδεση με άτομα που έχουν παρόμοιους προβληματισμούς και πάνε τη σκέψη μου ένα βήμα μπροστά. Ήθελα την αλήθεια, έτσι όπως ένα κείμενο και ένα σχόλιο την ξεδιπλώνει στα μάτια μας. Τα like και τα follow άρχισαν να με μπερδεύουν. Και κάπως έτσι αποχαιρέτησα το FB.
    Εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι old soul. Να το απολαμβάνεις και να μας κρατάς όμορφη παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει τώρα απλά σε αγάπησα!
      Το πιστεύεις ότι για τον ίδιο ακριβώς λόγο έκλεισα την σελίδα στο fb;

      Διαγραφή
  6. Τα λέμε από παλιά. Έχουμε ανταλλάξει πόσες σκέψεις. Έχουμε μοιραστεί απόψεις. Έχουμε συμμετέχει σε τόσα δρώμενα...
    Έχουμε πάει τόσες βόλτες μαζί και δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ χαχα
    Έτσι όπως αντιλαμβάνομαι εγώ το blogging δεν χωράει σε περπατημένες και προγράμματα. Το blogging στηρίζεται στις σχέσεις των bloggers. Δεν έχει σημασία πόσο συχνά γράφει κάποιος, όσο υπάρχουν άνθρωποι, που όταν γράψει, θα χαρούν να τον διαβάσουν!
    Χαρούμενη επέτειο blogging! Να 'σαι γερή και δυνατή, να δεις όλα τα όμορφα που θες να πραγματοποιούνται και να βρίσκεις πάντα έμπνευση στη ζωή!
    Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω διαδικτυακή αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πως μου'χεις ξεφύγει εσύ;;
      Έχω γνωρίσει αρκετούς από κοντά, η αλήθεια είναι!

      Σ'ευχαριστώ Μαρινάκι μου!!
      Ανταποδίδω αγκαλιαααά

      Διαγραφή
  7. Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου, Κατερίνα μου, και να συνεχίσεις να το τροφοδοτείς με ό,τι γεμίζει την ψυχή σου, και να γεμίζεις και τη δική μας την ψυχή με τη δύναμη και τη μαχητικότητά σου.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    με υγεία, ελπίδα, αγάπη και χαρά!
    φιλιά πολλά!

    και ευχομαι πολλα ακομη υπεροχα χρονια μπλοκινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση με υγεία Κική μου!!

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και σε σενα!!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου γλυκο μου κοριτσακι!!! Να, που καταφερα να σε βρω ξανα.... την εικονα στο προφιλ σου την φωτογραφισα σε μια απτις τελευταιες βολτες προ κορωναιου.... απ'τις πλεον αγαπημενες μου.....
    Αληθεια...χαιρομαι τοοσοο που σε ξαναβρηκα!!! Χαρουμενα γενεθλια για τα καινουργια, για τα παλια...για τις στιγμες που παραλιγο να συναντηθουμε κ ξεγλιστρησαν μεσα απο τα χερια μας...
    Αλλα ειμαστε εδω ξανα!!!
    Σε φιλω!!!
    Μου ελειψες....κ οχι απαραιτητα για την αισιοδοξια σου! Μου ελειψες για την αξια σου....
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω καλώς την!

      Ελπίζω να είσαι καλά, γερή και δυνατή!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφά σου λόγια..
      Ναι εκείνη η εποχή που ξεγλίστρησε ήταν από τις δυσκολότερες της ζωής μου.

      Καλώς βρεθήκαμε ξανά!

      Διαγραφή
  10. Kαι άλλα 8, και άλλα 18, και άλλα 28 χρόνια στη μπλογκόσφαιρα σου εύχομαι, Κατερίνα μου. Η μπλογκοπαρέα μας θα ήταν φτωχότερη χωρίς εσένα. Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mia μου να είσαι καλά αγαπημένη μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα συγκινητικά σου λόγια!!

      Διαγραφή