5 τραγούδια που μου φτιάχνουν την διάθεση

By Katerina V - Ιουνίου 14, 2020





5. Κάθε φορά - Γιάννης Κότσιρας 
Μουσική: Σταύρος Σιόλας
Στίχοι: Σταύρος Σταύρου




4. Όμορφη Ζωή - Θοδωρής Βουτσικάκης 
Στίχοι: Λίνα Νικαλοπούλου
Μουσική: Nicola Piovani




3. I say a little prayer for you- Aretha Franklin
Στίχοι-Μουσική: Hal David, Burt Bacharach




2. Ain't no mountain high enough -Marvin Gaye, Tammi Terrell
Στίχοι- Μουσική: Nickolas Ashford, Valerie Simpson




1. Stand by me -Ben E. King
Mike Stoller, Jerry Leiber, Ben E. King






Γράψτε μου στα σχόλια ποια τραγούδια σας ανεβάζουν την διάθεση,

να γεμίσουμε μελωδίες και χαμόγελα!









  • Share:

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολύ όμορφα τραγούδια Κατερίνα! Διαχρονικά. Απλώνονται σε όλα τα είδη της μουσικής και κατά καιρούς πέρασαν από τη ζωή μας με τη δική τους αξία.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη. Όμορφη Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα το What a wonderful world, το Είναι μικρή η ζωή-Μαρίζα Ρίζου κι όλα τα xmas songs.
    Κατερίνα μου πολύ ωραία η ιδέα σου και πολύ όμορφα, τα τραγούδια που επέλεξες!
    Καλή βδομάδα να έχουμε, μελωδική και χαμογελαστή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι υπέροχο τραγούδι αλλά μου προκαλεί αυτή την γλυκόπικρη αίσθηση, μια μελαγχολία θα έλεγα!

      Διαγραφή