Bloggers Talking Challenge #2 : με την Ιωάννα "Athenian Girl Out and About"

By Katerina V - Ιουνίου 12, 2020



Πραγματικά δεν έχω λόγια για το πόσο ζεστά είδατε αυτό το Challenge και με πόσο ενθουσιασμό το συνεχίζετε! Ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια που γράφετε σε όλα τα ιστολόγια όσων συμμετείχαν! 


Για εκείνους που διαβάζουν για πρώτη φορά: 

τι εστί Bloggers Talking Challenge: 


Η ιδέα είναι απλή: Μου στέλνετε τις απαντήσεις σας στο e-mail για να σας παρουσιάσω και προσκαλείτε όποιον blogger επιθυμείτε να λάβει μέρος. Εκείνος με την σειρά του σας δίνει τις απαντήσεις του για να τις αναρτήσετε στο δικό σας blog και προσκαλεί τον επόμενο blogger.. Σαν μία σκυτάλη "συνεντεύξεων".

πληροφορίες: infojustk@gmail.com


δείτε παρακάτω όλες τις  συνεντεύξεις
και οδηγηθείτε στα ιστολόγια όσων συμμετείχαν:

   













Σήμερα μιλάμε με την Ιωάννα από το blog Athenian Girl Out and About


Η ιστορία του blog μου


  Το Athenian Girl Out and About έχει μια ιστορία από αυτές που διηγείσαι σαν να μιλάς στα εγγόνια σου για ένα μεγάλο ιστορικό γεγονός (θα καταλάβετε παρακάτω γιατί).

Η ιδέα του να αρχίσω ένα blog μου μπήκε στο μυαλό στα 16-17 μου, όταν είχα πρωτοξεκινήσει με το bullet journaling και είχα μόλις γνωρίσει τον κόσμο του blogging. Ωστόσο, καθώς ήμουν στο Λύκειο και δεν είχα καθόλου χρόνο να ασχοληθώ με κάτι πέρα από το διάβασμα (#Πανελλήνιες), αποφάσισα να περιμένω ώσπου να τελειώσω με τις εξετάσεις μου και να ξεκινήσω το blogging ούσα πια φοιτήτρια.

  Μετά τις Πανελλήνιες (2017), σκεφτόμουν διαρκώς το πώς και το πότε θα ξεκινήσω το blog μου. Γενικά φοβόμουν να βγω από το comfort zone μου, επομένως αποφάσισα να μην πέσω κατευθείαν στα βαθιά, αλλά να ξεκινήσω πρώτα έναν λογαριασμό στο Instagram, με το όνομα “ray of joy” (αχτίδα χαράς).

 Όσο περνούσαν οι μήνες, έβρισκα το στιλ μου, τη φωνή μου και άλλαζα διαρκώς χρωματικές παλέτες (χωρίς κάποια ιδιαίτερη λογική, απλώς πήγαινα με τα κέφια μου ανά μερικές εβδομάδες). Επίσης, άλλαξα και το όνομά μου προς Athenian Girl Out and About (@atheniangirl_outandabout) και ανέπτυξα γνωριμίες με άλλες instagrammers και bloggers αλλά και με το κοινό μου, που τόσο πολύ με στηρίζει.

Έχοντας αποκτήσει μια παραπάνω αυτοπεποίθηση σχετικά με την φωτογραφία και το γράψιμο, έκανα τελικά την αρχή στο blog μου στις 17 Σεπτεμβρίου 2018! Η γνωριμία του με τον κόσμο έγινε με το blogpostΜάνα, θα γίνω blogger!” το οποίο μέχρι και σήμερα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή.

 Αν και αρχικά το περιεχόμενό μου αφορούσε τα ταξίδια και την εξερεύνηση της πολυαγαπημένης μου Αθήνας (εξ ου και το όνομα), παρατήρησα ότι προτιμούσα να μοιράζομαι και να μιλάω περισσότερο για την καθημερινή μου ζωή, τα struggles της φοιτητικής ζωής αλλά και την αυτοβελτίωση, για την οποία μαθαίνω συνεχώς τα τελευταία 5 χρόνια, μέσα από άρθρα, βίντεο, podcasts κλπ.

Έτσι, σιγά σιγά άρχισα να κάνω στροφή προς self-growth περιεχόμενο το οποίο πραγματικά θέλω να μοιραστώ με όσους περισσότερους ανθρώπους μπορώ, μιας και η ιδέες του self-care, της οργάνωσης χρόνου, της παραγωγικότητας κλπ. είναι μάλλον άγνωστες στην Ελλάδα και ειδικά στους συνομηλίκους μου.

 

Πέντε τυχαία πράγματα για εμένα


1. Είμαι Αιγόκερως και τιμάω το ζώδιό μου, αφού είμαι υπερ-οργανωτική και τελειομανής (όχι ακριβώς τυχαίο πράγμα για εμένα αλλά εκείνος ο Αιγόκερως που λέγαμε δεν μπορούσε να το αφήσει αυτό εκτός)

2. Έχω ολόκληρη τη ζωή μου οργανωμένη σε 1 ατζέντα, 1 bullet journal και 1 Α5 τετράδιο.

3. Έχω μάθει απέξω πότε δημοσιεύουν καινούριο άρθρο/ βίντεο στο YoutTube οι αγαπημένες μου influencers, οπότε στήνω καραούλι και κάνω refresh, μέχρι να το δω στην οθόνη μου - #creepy.

4. Πάω σε συναυλίες με την πρώτη ευκαιρία (το ξεχνάμε για φέτος δυστυχώς)

5. Έχω ένα podcast στα αυτιά μου όλη τη μέρα, εκτός από τις ώρες που διαβάζω και βλέπω Άγριες Μέλισσες – duh.


Ένα τραγούδι που μου δίνει δύναμη


Το «This is me» από το μιούζικαλ “The Greatest Showman”.

Αρκεί μια ματιά στους στίχους του για να καταλάβεις τον λόγο που μου δίνει δύναμη και την αυτοπεποίθηση που χρειάζομαι όταν νιώθω ότι όλος ο κόσμος είναι εναντίον μου.


Τι με ενοχλεί στο διαδίκτυο


Υπάρχουν άπειρα πράγματα που με ενοχλούν, όμως αυτό που με ενοχλεί ΠΟΛΥ είναι το γεγονός ότι όλοι έχουν άποψη για κάθε θέμα. Δεν είμαι ενάντια στην ελευθερία του λόγου, όμως το γεγονός ότι μας δίνεται μια πλατφόρμα για να συνδεθούμε με τον κόσμο δεν σημαίνει πως είμαστε ειδικοί για τα πάντα!

Συνεπώς, δεν μπορείς π.χ. να δίνεις συμβουλές σε άλλους πάνω στο journaling, τη στιγμή που δεν το έχεις δοκιμάσει για πάνω από 10 μέρες ούτε μπορείς να δίνεις προγράμματα διατροφής χωρίς να κατέχεις το αντίστοιχο πτυχίο (ειδικά το τελευταίο με ενοχλεί πολύ, ως φοιτήτρια Διαιτολογίας).

Τώρα θα μου πεις, δεν είσαι life coach, όμως δίνεις συμβουλές αυτοβελτίωσης. Ναι, το κάνω. Ωστόσο, προσπαθώ να μην μπω στην παραπάνω κατηγορία ανθρώπων, αναφέροντας στα άρθρα μου την πηγή από την οποία προέρχεται η κάθε πληροφορία (εάν είναι κάτι μεμονωμένο που έχει ειπωθεί από έναν συγκεκριμένο ειδικό) ή τονίζοντας πως οι συμβουλές μου βασίζονται στην εμπειρία μου (που έχει διαρκέσει για ένα αξιοπρεπές διάστημα) κι έχουν όντως πετύχει. Δεν έχουμε λόγο να το παίζουμε ειδικοί και να παίρνουμε κόσμο στον λαιμό μας με την ημιμάθειά μας!

 

Γεγονότα που με διαμόρφωσαν στον άνθρωπο που είσαι σήμερα


Πρώτα από όλα, η απόφασή μου να ξεκινήσω το blog μου. Η ημέρα που έφτιαξα τον λογαριασμό μου και συνδέθηκα στο Blogger. Αξέχαστη ημέρα, για την οποία ευγνωμονώ τον εαυτό μου και το ασυνήθιστο θάρρος του να το κάνει.

Δεύτερον, η απώλεια μιας κολλητής μου φίλης, λίγες μέρες αφότου ξεκίνησα το blog. Ήμουν κατενθουσιασμένη να τη δω και να της μιλήσω για το νέο μου project, κάτι το οποίο δεν συνέβη ποτέ. Από τότε, πήρα την απόφαση να μη φοβάμαι τίποτα και κάθε φορά που έχω ενδοιασμούς για κάτι που θα με βγάλει από το comfort zone μου, να σκέφτομαι «Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να συμβεί;». Αυτό με έχει πάει πολύ μπροστά.

Τρίτον, ένα webinar που παρακολούθησα, το οποίο αφορούσε content creators. Η ομιλήτρια ανέφερε πως σε πολλούς συμβαίνει να νιώθουμε ότι δεν αξίζουμε να ανεβάσουμε ένα άρθρο ή να μιλήσουμε για μια εμπειρία μας (καλή ή κακή) και συχνά να φοβόμαστε να βγούμε εκεί έξω και να μοιραστούμε το πάθος μας με τον κόσμο. Όμως η αλήθεια είναι πως ο κόσμος χρειάζεται τη φωνή μας, διότι κανείς άλλος δεν θα πει αυτά τα πράγματα όπως εμείς, με τον δικό του, υπέροχο τρόπο ο καθένας.

 

Αγαπημένες σου συνήθειες


Να κάνω μάσκες προσώπου και scrub σώματος τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

Να ακούω podcasts, όπως είπα και παραπάνω.

Να οργανώνω τον κάθε μήνα μου στο bullet journal μου και την κάθε μέρα στην ατζέντα μου (για κάποιο λόγο βρίσκω απίστευτα satisfying τις λίστες).

Να μαζεύω το σπίτι το βράδυ, ώστε να έχω έναν ήσυχο ύπνο αλλά και να τα βρίσκω όλα έτοιμα το πρωί.

 

Καλοκαιρινός προορισμός


Η Αμοργός! Πέρασα μια εβδομάδα από το περσινό μου καλοκαίρι εκεί και λάτρεψα τα τοπία, τις θάλασσες, το φαγητό, τη νυχτερινή ζωή και τον κόσμο του νησιού. Σίγουρα θα ξαναπάω!

 

Λόγοι για να μη χαλάσεις το χαμόγελό σου στα δύσκολα


Νομίζω πως όλοι οι λόγοι συγκλίνουν στο ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο ή κοινώς «κάθε εμπόδιο για καλό». Αν παρατηρήσεις, πολλές από τις στιγμές που καθόρισαν το ποιος είσαι, αλλά και την καριέρα ή τις σπουδές σου, δεν προήλθαν πάντα από χαρούμενα γεγονότα, αλλά από δύσκολες περιόδους της ζωής, από τις οποίες βγήκες κερδισμένη.

Γιατί ό,τι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό (είπα να κλείσω θεαματικά)

 

Κατερίνα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έδωσες αυτόν τον χώρο για να μιλήσω για το blog μου!

 

Με τη σειρά μου, δίνω το challenge στην The Greek Books Thief!!

 

 

xx



  • Share:

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Ναι, πραγματικά Κατερίνα, αυτή σου η ιδέα με το δρώμενο αυτό, μας έδωσε την ευκαιρία και δυνατότητα να έρθουμε κοντά με όλο και περισσότερους φίλους και φίλες.

    Να καλωσορίσω την Ιωάννα λοιπόν. Χαίρομαι Ιωάννα μου σε γνωρίζω. Διάβασα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και μένω σε ένα, για μένα σημαντικό.
    Στα νεανικά σου χρόνια αγαπάς το blogging! Αγαπάς να γράφεις, να μοιράζεσαι, να δίνεις, να παίρνεις. Αυτό είναι ευλογία και να συνεχίσεις να το ζεις και να το απολαμβάνεις.
    Ρίχνω ματιές ήδη στα δικτυακά σου σπιτικά.
    Την καλησπέρα μου και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή