December Journal Prompts

By Katerina V - Δεκεμβρίου 05, 2020

 


31 Journal Prompts for December



Άλλη μία λίστα έπεσε στην αντίληψή μου και την τίμησα δεόντως.. Καλό μήνα δεν είπαμε! Ας έχουμε έναν Δεκέμβρη ουσιώδη και ανθρώπινο... Μη ξεχνάτε τα δρώμενα στην γειτονιά μας που μας κρατάνε σε εγρήγορση και μας προσφέρουν μια άλλη ποιότητα! Η αγαπημένη μας Φωτο- Συγγραφική Σκυτάλη βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και μόλις ξεκίνησε το χριστουγεννιάτικο υπέροχο δρώμενο της Μαρίνας μας όπου οι bloggers στολίζουμε δέντρο με αλλιώτικο τρόπο! 



  1. What family traditions did you have as a child?  Οικογενειακές παραδόσεις... Δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη μιας και οι γονείς μου ήρθαν στην Αθήνα από τα 18 τους. Συνήθως η επαρχία κρατάει καλύτερα τα έθιμα και τις παραδόσεις. Είχαμε τα κλασικά τραπέζια τις γιορτές... Καθαρή Δευτέρα πάντα με φίλους και χαρταετούς... Μετά τις παρελάσεις έξω για φαγητό. Και κάθε Κυριακή βόλτα με φίλους και μετά σπίτι για καφέ και παιχνίδι. Απλά και όμορφα! Είμαι πολύ ευγνώμων που οι γονείς μου μας χάρισαν ωραίες αναμνήσεις. Πάντα το σπίτι μας είχε κόσμο και γέλια. Το πόσο μας λείπουν όλα αυτά δεν περιγράφεται. Θα έρθει ο καιρός άραγε...;
  2. Where were you, 10 years, 5 years, and 1 year ago?  Δέκα χρόνια πριν μόλις είχα πάρει το πτυχίο μου και έπεσα πάνω στην "κρίση".  Πέντε χρόνια πριν προς το τέλος της ήταν μια τυχερή χρονιά γιατί είχα την καλύτερη εργασιακή εμπειρία ως Κοινωνική Λειτουργός, σε ειδικό Δημοτικό και Ειδικό Νηπιαγωγείο. Και ένα χρόνο πριν... αφού μετρούσα ήδη ένα έτος στην δουλειά μου ήρθαν πολλές αλλαγές και ταυτόχρονα πολλές εμπειρίες να με διδάξουν άλλοτε με σκληρό και άλλοτε με όμορφο τρόπο.
  3. What mistakes have you learned from in the past? Έχω μάθει να έχω αυτοσυγκράτηση όταν βρίσκομαι σε μία έντονη κατάσταση,να έχω ψυχραιμία κι έτσι να δικαιώνομαι πιο γρήγορα, να μη λέω λόγια πάνω στα νεύρα μου για τα οποία θα μετανιώσω. Μπορώ να γράψω πολλά ακόμη γιατί θεωρώ πως είμαι άνθρωπος που μαθαίνει από τα λάθη του. Και προπάντων τα παραδέχομαι, δεν τα αποδίδω σε άλλους. Γιατί σημασία έχει πως αντιδράμε εμείς και πως διαχειριζόμαστε την όποια κατάσταση.
  4. What time in your life do you always want to remember?  Τους πρώτους μήνες που ήμασταν μαζί με τον άντρα μου, πριν αρχίσουν οι δυσκολίες από εξωτερικούς παράγοντες. Η κινηματογραφική μας γνωριμία και όλα τα πρωτόγνωρα συναισθήματα και εμπειρίες που δεν περίμενα ότι θα βιώσω. Η χημεία που είχαμε από το πρώτο δευτερόλεπτο,όλα αυτά είναι οι βάσεις που μας συντροφεύουν μέχρι και σήμερα 11,5 χρόνια μετά.
  5. If you could relive one day over again, what day would it be? Πόσο δύσκολη ερώτηση πραγματικά θα ήθελα πολλές! Αλλά ίσως τελικά αυτή να είναι και η αξία των στιγμών, ότι τις ζούμε μόνο μία φορά γι'αυτό και πρέπει να τις εκτιμάμε αλλιώς.
  6. What do you believe you deserve in life? Χμ.. κάπου κάποτε μου είχαν πει πως στην ζωή σου δεν παίρνεις ό,τι αξίζεις αλλά ό,τι διεκδικήσεις... 
  7. What one thing have you always wished for? Να είναι αντιμετωπίσιμα τα προβλήματα υγείας.
  8. What skill have you always wanted to have? Να μπορώ να ανταπεξέλθω στις εξετάσεις. Να μη παθαίνω μπλακ άουτ και κρίση άγχους. Έχω χάσει πάρα πολλά!
  9. What would you like to achieve in the next year? Να μπορέσω να ξαναεργαστώ στο επάγγελμά μου γιατί εκτός των άλλων ο κόβιντ μου στέρησε αυτό για το οποίο αγωνιζόμουν χρόνια κάνοντας πολλές θυσίες. Αναγκάστηκα να συμβιβαστώ (πόσο κόντρα πηγαίνουμε στην ιδεολογία μας κάποια στιγμή στην πορεία της ζωής μας), γιατί ταυτόχρονα τα πάντα γύρω μας γκρεμίζονταν.
  10. What new hobbies would you like to try? Αν και είναι πολυτέλεια πλέον να έχεις χόμπι... Θα ήθελα όταν ισορροπήσουν τα πράγματα να μάθω επιτέλους ένα μουσικό όργανο που έχω απωθημένο από μικρή και δεν ξέρω γιατί δεν το τόλμησα. Λατρεύω την μουσική και θα ήθελα να μάθω να γίνομαι κομμάτι της μέσα από άλλο δημιουργικό τρόπο.
  11. Where would you like to travel? Παντού! Και όσο μεγαλώνω νιώθω μια βαθιά ανάγκη να ταξιδέψω σε μέρη όχι και τόσο τουριστικά. Δεν με ενδιαφέρει να δω τα αξιοθέατα και να βγάλω φωτογραφίες για να ποστάρω.
  12. How could your life be better? Όπως και όλων... Όταν περάσει επιτέλους αυτή η άγρια περίοδος που βιώνουμε. (την οποία την βιώσα όντας σχετικά στην πρώτη γραμμή)
  13. What are your goals for this month? Έχουμε φτάσει στο σημείο να φοβόμαστε να έχουμε στόχους. Και ίσως να είναι λάθος. Μπορούμε απλά να θέτουμε πιο ρεαλιστικούς. Θα ήθελα το πιο απλό... να ξεκουραστώ και να χαρώ απλές στιγμές με την οικογένειά μου! Γιατί εργάζομαι ασταμάτητα και κάτω από πιεστικές συνθήκες.
  14. Is your life what you imagined it would be? Σε προσωπικό επίπεδο ναι. Σε επαγγελματικό έχω ακόμα δρόμο, αν και νιώθω πολύ περήφανη που κατάφερα μόνη μου κάποια πράγματα. Μου δόθηκαν προκλήσεις κάτω από αντίξοες συνθήκες τις οποίες έφερα εις πέρας. Μπορεί να μην είναι αυτό που σχεδιάζα, αυτό που ονειρεύτηκα αλλά τουλάχιστον είναι κάτι.
  15. What small change would you like to make to your life? Τα τελευταία χρόνια η ζωή μου όλη είναι αλλαγές οπότε θέλω να ηρεμήσω λίγο... ευχαριστώ! 
  16. What big change would you like to make to your life? Εκεί επιμονή με τις αλλαγές! Κάποια στιγμή υπήρξαν συζητήσεις και κάτι στο προσκήνιο που με έκανε να σκεφτώ ότι δεν έχω τολμήσω κάποια τεράστια αλλαγή στην ζωή μου. Όπως το να μετακομίσουμε σε άλλη πόλη, ή έστω σε πολύ μακρινό προάστιο της Αττικής ξεκινώντας από την αρχή...! Γενικά είναι μια περίοδος που θέλοντας και μη σε σπρώχνει σε αναθεωρήσεις και έντονους προβληματισμούς. 




◦•●◉✿ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ... ✿◉●•◦


  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Ωραίες ερωτήσεις έχει αυτή η λίστα! Θα συμφωνήσω με το 7 και το 10 (αυτό το πιάνο ειδικά καημός μου έχει μείνει)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Κατερίνα μου. Να είσαι καλά. Και να απολαύσεις τις γιορτινές μέρες με τον καλύτερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αναμενω και τη συνεχεια!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου, αυτό με τις εξετάσεις αν το καταφέρεις πες μου κι εμένα το μυστικό. Στις εξετάσεις των Αραβικών, έπαθα μπλακ άουτ. Παίρνει το γραπτό μουο Άραβας εξεταστής, μου λέει έχεις γράψει άριστα γιατί έχεις μπλοκάρει και δε μου μιλάς;
    Κι αρχίζω στα Αραβικά να εξηγώ τους λόγους που είμαι αγχωμένη. Εν τέλει πήρα πτυχίο με πολύ καλό βαθμό, αλλά όταν έφυγα από την τάξη, δεν το ήξερα. Πήρα μαζί μου όμως τα λόγια του εξεταστή!
    "Εσύ φοβάσαι μόλις μπεις εδώ, γιατί νομίζεις πως είμαι κακός ή πως θέλω να σε "αφήσω". Αν όμως εσύ έχεις διαβάσει και θέλει η ζωή να σε βοηθήσει, εγώ δε μπορώ να κάνω τίποτα! Οπότε μη φοβάσαι, απλά προσπάθησε".
    Σε φιλώ κορίτσι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα τι ωραία αυτο-συνέντευξη! Και πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις!


      ΥΓ. Αυτό που αξίζεις είναι συνυφασμένο με το ότι διεκδικήσεις. Γιατί τελικά είτε αν διεκδικήσεις, είτε όχι, είτε αν τα καταφέρεις, είτε όχι, τελικά στο τέλος θα πάρεις αυτό που αξίζεις. Καλό η κακό. Δε θεωρώ ότι έχει να κάνει με την αδικία η με την ατυχία, ούτε με τις περγαμηνές. Πιστεύω οτι σε αυτό το θέμα όλα είναι φτιαγμένα με μια θεϊκή μαεστρία! Συγχώρα το ενναλακτικό και περίεργο της απάντησης μου, απλά το βλέπω έτσι και θεωρώ πως η φράση παίρνεις ότι αξίζεις είναι από τις λίγες αληθινές φράσεις σε αυτή την ζωή (αν εξαιρέσουμε τα θέματα υγείας που μπορούν απο πολύ νωρίς να σουκόψουν τον δρόμο και τις επιλογές).

      Διαγραφή