Pause blog Ανασκόπηση

By Katerina V - Δεκεμβρίου 17, 2020

 

Ανασκόπηση σε αυτή τη χρονιά δεν τολμώ να κάνω με άλλο τρόπο παρά μόνο σε ό,τι αφορά το blog!


Προτεινόμενη κασέτα για να ακούς όσο διαβάζεις: Urban Christmas 


Ξεκινάμε με τις αναρτήσεις που διαβάστηκαν περισσότερο...


  • "Περί αδιακρισίας ο λόγος...! " : Παραμένει σταθερά πρώτη αυτή η ανάρτηση και μπορώ να αντιληφθώ το γιατί. Χτυπάει φλέβα σε κάτι που έχουμε βιώσει ή βιώνουμε οι περισσότεροι σε κάποιο στάδιο της ζωής μας.
  • "Συλλογικό Δρώμενο: Μια Ιστορία από Στιχάκια" : Νομίζω πως όσοι συμμετείχαμε το αγαπήσαμε πραγματικά. Και είμαι τρομερά ευγνώμων. Και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα σαν project.. μόνο η ιστορία μας.
  • " Bloggers Taliking Challenge" : Μία ιδέα που γεννήθηκε στο τέλος της πρώτης καραντίνας και συνεχίστηκε.. Έγινε η αφορμή για να γνωριστούμε μεταξύ μας bloggers και να μοιραστούμε ενδιαφέροντα πράγματα! Μία πολύ ξεχωριστή στιγμή για το 2020 με 17 υπέροχες συνεντεύξεις.
  • " Άνθρωποι Θυμωμένοι" : Όταν το έγραψα δεν είχαν συμβεί ακόμα όλα αυτά.. Ήταν δύο χρόνια πριν. Έμελλε να είναι διαχρονικό τελικά.
  • " 35 Καλοκαίρια" : Ανάρτηση γενεθλίων που δεν περίμενα να διαβαστεί τόσο. Τριανταπεντάρηδες ολούθε κρατάτε γερά! Είμαστε η γενιά που βρέθηκε στο μεταίχμιο και κρατάμε κάπως τις ισορροπίες.
  • " Μία νέα χρονιά έρχεται.." : Πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση με δώρο ένα βίντεο μικρού μήκους που με είχε συγκινήσει πολύ. 



Και συνεχίζουμε με όσα δημοσιεύτηκαν μέσα στο 2020:


Μέσα από την στήλη Take a walk with me σας πήρα μαζί μου στην Άνδρο.
Είδαμε παράθυρα πολλών ειδών και χαζέψαμε ουρανό και χρώματα!
Μοιραστήκαμε μια ανοιξιάτικη βόλτα στην θάλασσα και άλλη μια αγαπημένη
βόλτα στο κέντρο της Αθήνας με συνοδεία στίχων!

και έγραψα επιτέλους στο Diary of Bliss (την πρώτη μου στήλη) μετά από χρόνια.


Μέσα από τις Ιστορίες μου συνέχισα να μοιράζομαι ό τι νιώθω
γιατί Όταν δεν γράφω... περνάω πολύ άσχημα!
Σε Αόρατα Κλουβιά βάζουμε τον εαυτό μας συχνά και τα θέλω μας
αλλά Θα έρθει ο καιρός που θα ξαναβρούμε το νόημα.
Μέχρι τότε θα Χαμογελώ ακόμα!
Κι όταν γκρεμίζεται ο κόσμος μου θέλω μόνο να μ'αγαπάς. 




Συζητήσαμε για την διαφορετική οπτική που έδωσα στο Θλιμμένο Καρουζέλ.
Χρησιμοποίησα τα 30 day Writing Challenges,άκρως ενδιαφέρουσες λίστες



Ήταν ακόμα μια χρονιά που έλαβα μέρος στην Φωτο-συγγραφική Σκυτάλη
#5 με το "Εμπιστοσύνη" & #6 "Πίσω από το παράθυρο".


Κι αν δεν έχουμε γνωριστεί ακόμη... πέρνα πρώτα από εδώ!



Σας ευχαριστώ όλους που αυτά τα 8 χρόνια με τιμάτε πάντα,
στηρίζετε την κάθε μου ιδέα και την κάθε μου προσπάθεια.
Ελπίζω το 2021 να έχω περισσότερο χρόνο 
για το blogging και την μοναδική μας γειτονιά! 
Εύχομαι ό,τι καλύτερο για εσάς και τις οικογένειές σας...







  • Share:

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Μας έχεις πάρει μαζί σου σε βόλτες, μας έχεις κάνει να σκεφτούμε, μας έχεις δημιουργήσει συναισθήματα, μας βοήθησες να γνωρίσουμε άλλους bloggers και πόσα ακόμα.
    Λατρεύω να διαβάζω blogging απολογισμούς χρονιάς!
    Στο δικό μου βέβαια, πάντα συμπεριλαμβάνω τις χώρες που διαβάζουν το blog, γιατί σαν στοιχείο ... με ταξιδεύει!
    Να'σαι καλά Κατερινάκι, να συνεχίσουμε να σε διαβάζουμε για χρόνια.
    Περνάμε όμορφα στη γειτονιά μας κι εύχομαι με τα χρόνια αυτό απλά να μεγαλώνει.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου ανυπομονώ να κλείσω αυτή την χρονιά με την συμμετοχή μου στο δρώμενο σου!! Είναι έτοιμη να ξέρεις..

      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που είσαι ένας από τους πολύτιμους συνοδοιπόρους.. 🙏

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο δικτυακό σου σπιτικό Κατερίνα. Περάσαμε όμορφες στιγμές εδώ και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Μην σε παραξενεύει η παρουσία φίλων. Όταν κάτι είναι όμορφο, φιλικό και δεκτικό, λειτουργεί σαν ένα όμορφο λιμάνι έκφρασης.
    Κάθε μου ευχή κοντά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε ένας σημαντικός στόχος έχει επιτευχθεί :)
      Πάντα ευγνώμων... χίλια ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Με όλη την ψυχή μου, σου εύχομαι και το 2021 να συνεχίσεις να γράφεις και να κρατάς το μπλοκ σου ζωντανό. Και φυσικά να μας παίρνεις μαζί σου στα όμορφα δρώμενα που ετοιμάζεις! Πρόσφατα σε γνώρισα αλλά αναγνωρίζω την πολύ αξιόλογη δουλειά σου!
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ.. με τιμούν πολύ αυτά τα λόγια!
      Καλή συνέχεια με δύναμη!!

      Διαγραφή
  4. πολύ όμορφο στολίδι και κατά συνέπεια δέντρο
    Κατερίνα μου εύχομαι μόνο ευχάριστα απο δω και περα για ολους μας
    για το μπλοκ σου ομως ηταν μια χρονια με υπεροχες συμμετοχες και δρωμενα

    καλες γιορτες
    με υγεια και καθε καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω πολύ σ'ευχαριστώ Κική μου!!

      Επίσης να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου έστω και έτσι...!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία μπλογκική ανασκόπηση! Οι βόλτες σου είναι καλές δε λέω. Όμως πιο πολύ μαρεσουν τα κείμενα σου τα "παρατηρώ, σκέφτομαι και γράφω". Έτσι είναι συνήθως τα κείμενά μας, αλλά όταν βιώνεις κάτι και είναι πρόσφατο, εσύ το καταγράφεις υπέροχα.

    Αυτά τα ολίγα. Να είμαστε καλά, με υγεια, να περάσουμε γιορτές ήρεμες και ανθρώπινες και ελπίζω το 2021 να φέρει σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά, ότι του λείπει.

    ΥΓ. Σε εκτιμώ, σε αγαπώ και το ξέρεις και πάντα η αλληλεπίδραση θα είναι το φόρτε μας💚

    ΥΓ2. Γράφ πιο συχνά! Άντε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλη μου εσύ που έβαλες και πράσινη καρδιά.. μη σου πω τίποτα τώρα άντε!
      Ξέρω γιατί δεν σε ενθουσιάζουν οι βόλτες μου επειδή δεν είσαι κι εσύ μαζί. χοχο
      Μη μου στεναχωριέσαι όμως του χρόνου θα σε πάρω παρεούλα.

      ❤❤


      Διαγραφή
  6. Εγώ απουσίαζα φέτος από τις διαδικτυακές σου βόλτες και όλα τα γραπτά τα δικά σου (και των φίλων) γιατί πραγματικά δεν είχα χρόνο καθόλου -παρά μόνο τον τελευταίο μήνα. Και από Γενάρη προβλέπεται πάλι να μπω πάλι στους ίδιους ρυθμούς. Ίσως κάποια στιγμή λασκάρω και να σας επιστρέψω!
    Keep blogging Κατερινιώ μου και καλά να περνάς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου αυτός ο χρόνος είναι μεγάλος αλήτης. Μία από τα ίδια..
      Εργάζομαι 6ημερη τρώω πολύ χρόνο στις συγκοινωνίες μετά οι δουλειές του σπιτιού..
      οπότε το θεωρώ νίκη που δεν τα παράτησα. Απλά δεν προλαβαίνω να επισκέπτομαι όλα τα
      blogs που θέλω ούτε και να αλληλεπιδρώ συχνά.

      Που θα πάει θα το βελτιώσουμε και αυτό! Κι όταν με το καλό επιστρέψεις θα δεις ότι δεν χρειάζεται άγχος που δεν μπορούμε να αφιερώσουμε τον ίδιο χρόνο με παλαιότερα.. η ουσία είναι αλλού και είμαι σίγουρη πως θα βρεις την χρυσή τομή!!

      Διαγραφή