Φτάνει!

By Katerina V - Μαρτίου 17, 2021

 

πηγή εικόνας: 



Ανοίγω τα μάτια και αντικρύζω 
τον κόσμο, έτσι ακριβώς όπως είναι.

Οξύς πόνος με διαπερνά,
με τινάζει σαν ρεύμα.

Δεν θέλω πια να δω.
Αφήστε με ήσυχο.

Δεν θέλω πια να ξέρω.
Προτιμώ την άναρχη ησυχία μου.

Ο άσκοπος θόρυβός σας
με εξόντωσε.

Κάθε μέρα χάνω τον εαυτό μου
μέσα από τις δικές σας πράξεις.

Κάθε μέρα χάνω την λογική
στο χάος του παραλόγου σας.

Φτάνει!

Μισείτε ό,τι αγαπάτε
και αγαπάτε ό,τι μισείτε.

Όσα κοροϊδεύατε
τώρα τα λούζεστε.

Νομίζετε ότι σας ανήκουν τα πάντα.
Νομίζετε ότι μπορείτε να φέρεστε 
όπως γουστάρετε χωρίς συνέπειες.

Φτάνει!

Μια κραυγή μου καίει τα σωθικά.
Δεν αρκεί όμως.

Μέχρι να γίνουν άπειρες κραυγές.

Μέχρι...


****








  • Share:

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Υπέροχο! Μουσική και λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό κομμάτι και νομίζω το έντυσες με τρόπο που αξίζει να ακουστεί.
    Υπέροχο όντως Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικολέτα μου!
      Μου αρέσει πάντα να τα ταιριάζω μουσικά,
      άσχετα αν δεν γράφτηκε με έμπνευση από το τραγούδι. Ήρθε μετά!

      Διαγραφή
  3. Δυνατή έκφραση συναισθημάτων, που δείχνουν τη νοσηρή σημερινή κατάσταση, που όλοι μας κάποιοι στιγμή ψάχνουμε το σθένος, να ουρλιάξουμε μαζί σου...πας κ ξορκίσουμε το κακό, διότι, φοβάμαι ότι μόνο γι' αυτό είμαστε ικανοί.
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ είμαστε για πολλά ικανοί, για κάποιο λόγο υπερισχύουν τα χειρότερα!
      Ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί..

      Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!!

      Διαγραφή
  4. Μια ποιητική έκφραση, ένα ακόμα σου ποίημα Καερίνα με τα μηνύματά σου. Υπάρχει οργή μέσα μας καθώς όλοι έχουμε πλησιάσει τα όριά μας.
    Ξέρω τις ανησυχίες σου και το πως αυτές εκφράζονται με τον τρόπο σου.
    Καλησπέρα αγαπητή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχουμε ξεπεράσει τα όριά μας, σίγουρα!

      Καλή συνέχεια Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  5. Ενώνω την κραυγή μου μαζί σου.
    Εξαιρετικός συνδυασμός λόγου και μουσικής.
    Θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου, Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχοι οι στίχοι σου. Το συναίσθημα τους αποδεικνύει πως έχουμε ξεπεράσει τα όρια μας και κάτι πρέπει πια να αλλάξει.
    Καλό ξημέρωμα Κατερινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή