Πόσο μου έλειψε..

By Katerina V - Ιανουαρίου 30, 2022

 


Πόσο μου έλειψε


να νιώθω το αεράκι από το παράθυρο

καθώς το αυτοκίνητο κινείται..


Να κοιτάζω για ώρα την θάλασσα

και να βρίσκω τις απαντήσεις μου.


Να χορεύω με πλήθος κόσμου

σε συναυλία αρμονικά με τον ρυθμό.


Να χάνομαι σε μια αγκαλιά

χωρίς να σκέφτομαι το μετά.


Να ονειρεύομαι ελεύθερα.

Να ταξιδεύω.

Να ανακαλύπτω.


Να κοιτάζω φωτογραφίες

χωρίς να μελαγχολώ.


Να μη σκέφτομαι πόσα χάνω

πόσα στερούμαι.


Να ξεκινώ κάτι καινούργιο.

Να κατακτώ ένα στόχο.


Να πλησιάζω τόσο κοντά 

στο όραμά μου

και να έχω την ψευδαίσθηση

πως το αγγίζω..



θα έρθουν καλύτερες μέρες ♡



  • Share:

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Πόσο μας λείπει όλο αυτό! Πόσο σε νιώθω Κατερίνα μου. Στις εποχές των περιορισμών, των εγκλεισμών, των στερήσεων, των αποστάσεων. Που κινδυνεύουν να παγιωθούν στη ζωή μας. Που όμως απαιτούν την πίστη των ανθρώπων στην προσπάθειά τους να το ξεπεράσουν όλο αυτό θετικά, γόνιμα. Για να νιώσουμε και πάλι μια αγκαλιά ο ένας για τον άλλον.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κινδυνεύουν να παγιωθούν δεν λες τίποτα..
      Ακροβατούμε διαρκώς μεταξύ πίστης και χάσιμο ελπίδας.

      Καλησπέρα Γιάννη μου καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Και εσύ καλό μήνα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Ζούμε ένα θρίλερ και, δεν σου κρύβω, έχει αρχίσει να με αγχώνει η διάρκειά του. Πιάνω τον εαυτό μου να κλείνεται όλο και περισσότερο, δεν ξέρω πού θα μας βγάλει όλο αυτό... Μα δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να αναζητάμε την σπίθα στο σκοτάδι. Θα περάσει, κι αυτό! Θα (μας) περάσει...
    Φιλί σου στέλνω! Καλό μήνα...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Λία μου. Και η διάρκειά του αφόρητα μεγάλη και το άγνωστο που βαδίζουμε συνεχώς.
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Ο στίχος "Να μη σκέφτομαι πόσα χάνω πόσα στερούμαι.", θα μπορούσε να 'ναι η απάντηση στο "Περιγράψτε το 2020 και το 2021, σε εφτά λέξεις". Ελπίζω να μην πάει κουβά και το 2022.
    Φοβάμαι πως η ζωή μας η παλιά, δεν θα επανέλθει ποτέ. Ελπίζω όμως οι μέρες που θα έρθουν να 'ναι καλύτερες.
    Να μας επιτρέψουν νέα ξεκινήματα (χωρίς τον φόβο ανατροπής), το αίσθημα της ανακάλυψης, στιγμές στα μέτρα μας.
    Να 'σαι καλά Κατερινάκι μου να μας προβληματίζεις με τους στίχους σου και το νόημα τους.
    Καλή βδομάδα και με το καλό να υποδεχτούμε τον Φλεβάρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι δεν θα επανέλθει είναι το μόνο σίγουρο..

      Καλή εβδομάδα Μαρινάκι μου και καλό μήνα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  4. Τίποτα δεν είναι δεδομένο και κάποιες στιγμές αυτό είναι πολύ σκληρό. Να μην μπορούμε να απολαύσουμε ούτε τα απλά.
    Τουλάχιστον να έρθουν καλύτερες ημέρες... Τουλάχιστον!
    Καλό μήνα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Γιωτούλα μου!!
      Τουλάχιστον.. Ό, τι μπορούμε ας το φέρνουμε μόνοι μας..

      Διαγραφή