Journaling Prompts for Self-Discovery

By Katerina V - Ιανουαρίου 27, 2022

 


Και κάπως έτσι στο τέλος του ο Ιανουάριος μας έφερε χιόνια και χάος. Εγώ επέζησα από μια δυνατή πτώση.. και τώρα χαίρομαι όσο μπορώ την άδειά μου μετά από πέντε ολόκληρους μήνες.. Ένας μήνας έντονος, δυνατός, με πολλές σκέψεις και συναισθήματα.


Σε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο, βρήκα μια πολύ ενδιαφέρουσα λίστα την οποία και μοιράζομαι μαζί σας. Θα την βρείτε μαζί με άλλες για.. εσωτερικές αναζητήσεις στο https://psychcentral.com/



  1. Who do you trust most? Why? : Θα έλεγα τον εαυτό μου μόνο αλλά κι αυτό το αμφισβητώ πλέον! Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για κανέναν και τίποτα. Το σύμπαν έχει ένα παράδοξο τρόπο να μας το δείχνει συχνά αυτό.
  2. What are your strengths in relationships (kindness, empathy, etc.)? : Ο σεβασμός, η ανιδιοτελής αγάπη και η κατανόηση.
  3. How do you draw strength from loved ones? : Αντλώ δύναμη όταν είναι χαρούμενοι και υγιείς. Όσοι έχουμε βιώσει στο οικογενειακό μας περιβάλλον πολύ σοβαρά θέματα υγείας δεν θέλουμε κάτι παραπάνω.
  4. What do you value most in relationships (trust, respect, sense of humor, etc.)? : Να μπορούμε να είμαστε ο εαυτός μας, φυσικά ο σεβασμός που ανέφερα ξανά, το χιούμορ από τα πιο βασικά συστατικά και να μη ξεχνάμε όλους τους λόγους που ερωτευτήκαμε.
  5. What important things have you learned from previous relationships? : Να μη πιέζω καταστάσεις. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Και έχουν να μας διδάξουν πολύ σημαντικά πράγματα που θα κουβαλάμε στην πορεία. Σέβομαι κάθε άνθρωπο που πέρασε από την ζωή μου, είτε είχαμε εύκολο είτε δύσκολο χωρισμό. Ήταν όλοι τους μέρος της ζωής μου.
  6. What five traits do you value most in potential partners? : Εκτιμώ σαφώς την ειλικρίνεια κι ας πονάει. Το να μου δίνουν ελευθερία να κάνω όσα αγαπώ και με γεμίζουν. Να με καταλαβαίνουν. Να με συγχωρούν. Να με παρακινούν.
  7. How do you show compassion to others? : Θα έλεγα καλύτερα ενσυναίσθηση αντί για συμπόνοια. Προσπαθώ πάντα να μη φέρομαι όπως δεν θα ήθελα να μου φερθούν αντίστοιχα. Να νιώθω τον άλλον.
  8. What are three things working well in your current relationship? : Η βαθιά αγάπη, ο χώρος που δίνουμε για να αναπνέουμε, ότι γελάμε παρά τις αντιξοότητες.
  9. What boundaries could you set in your relationships to safeguard your own well-being? : Δεν αφήνω ποτέ να με χειραγωγούν.
  10. What do you most want your children (or future children) to learn from you? : Σε μια άλλη ζωή, θα ήθελα τα παιδιά μου να κάνουν τον κόσμο ομορφότερο και μόνο με την ύπαρξή τους.
  11. How can you better support and appreciate your loved ones? : Να μη κρίνω τις επιλογές τους και να είμαι ευγνώμων για ό,τι μου προσφέρουν.
  12. What does love mean to you? : Είναι τα πάντα, είναι ζωή. 
  13. List three things you’d like to tell a friend, family member, or partner : Λοιπόν.. σε έναν ξεχωριστό φίλο θα ήθελα να του πω να μην ξεχνάει πόσο υπέροχη ψυχή έχει, σε συγγενή μου θα ήθελα να πω να απολαμβάνει την κάθε στιγμή χωρίς άγχος και στον σύντροφό μου να ξαναβρεί μέσα του όλα αυτά που έχασε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάμε.





  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Καλησπέρα Κατερίνα μου! Ω ελπίζω να έχεις συνέλθει καλή μου φίλη και όλα καλά. Σιδερένια να πω και μακριά τέτοιες περιπέτειες. Ειδικά στις μέρες μας.
    Οι 13 ερωτήσεις είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες για να αναπτύξει κάποιος το προφίλ των δικών του σκέψεων και απόψεων. Μια πολύ καλή αφορμή για συζήτηση και μοίρασμα.
    Θα μπορούσαμε δηλαδή εκεί να κάνουμε ένα τσεκ-απ του εαυτού μας.
    Να στείλω την καλησπέρα μου Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμειναν λίγοι πόνοι Γιάννη μου αλλά όλα καλά!
      Ευτυχώς βρέθηκε ένα παλικάρι και με βοήθησε, ήταν δυνατή πτώση!

      Ξέρεις αυτά τα τσεκ απ βοηθάνε πολύ στην ενδοσκόπησή μας.
      Να είσαι καλά αγαπημένε μου.

      Διαγραφή
  2. Περαστικά Κατερίνα! Απόλαυσε, στο μέτρο του δυνατού, την άδεια σου.
    Ευκαιρία για ενδοσκόπηση μεταξύ των άλλων, κι εσύ το έκανες. Ενδιαφέροντα τα ερωτήματα. Και οι απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασίλη για όλα!
      Ναι είναι μια καλή ευκαιρία η άδεια και η κλεισούρα..

      Καλή συνέχεια να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  3. Κατερινάκι μου ελπίζω να 'ναι όλα καλά με την πτώση.
    Ναι ο Γενάρης είχε τα δικά του περίεργα, αλλά όσο καταφέρνουμε να βρίσκουμε αιτίες μέσα μας να νιώσουμε ευγνωμοσύνη και τη διάθεση να "μιλάμε" με τον εαυτό μας και να ανακαλύπτουμε πτυχές του, οι μέρες μας είναι εποικοδομητικές και αυτό είναι σημαντικό για την εξέλιξη μας ως άνθρωποι.
    Καλό Σ-κ και να χαρείς την άδεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οι πρώτες τρεις μέρες ήταν δύσκολες!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσι μου σε φιλώ καλό σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή