Σήμερα είναι Εκείνοι ~ 28ο Συμπόσιο Ποίησης

By Katerina V - Απριλίου 15, 2022

 



ΣΉΜΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΕΚΕΊΝΟΙ 



Πίσω από τα ερείπια
βομβαρδισμένες ζωές. 

Τις πήρε μακριά από δω
το άδικο. 
Σε έναν κόσμο 
που δεν σκοτώνει. 

Σε έναν κόσμο που δεν χωρά
πολέμους
πανδημίες
γυναικοκτονίες
ρατσισμό
ανθρωποφαγία. 

Και τι θα είμαστε στο μέλλον; 
Μερικές σελίδες ενός βιβλίου ιστορίας, 
που θα έχει γραφτεί αψηφώντας 
την πραγματική αλήθεια. 

Σε ένα τριτοκοσμικό 2022 
παλεύουμε ο καθένας 
με την δική του αλήθεια. 
Αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα. 

Σήμερα είναι εκείνοι.
Αύριο εμείς. 



Πηγή εικόνας unicef.org

******

Η συμμετοχή μου στο Συμπόσιο Ποίησης που μας κάλεσε αυτή τη φορά με αντιπολεμικό ποίημα.

Ήταν όλα εναντίον μου θεωρητικά και πρακτικά για να λάβω μέρος.
Έγραψα κάτι απλό μέσα από την ψυχή μου για κάτι που μας ξεπερνά.

Ευχαριστώ τόσο πολύ όσους το ξεχωρίσατε και του δώσατε την τέταρτη θέση ανάμεσα σε 27 εξαιρετικά ποιήματα.. Και λίγο παραπάνω την κόουτς διοργανώτρια μας Αριστέα! Εδώ θα βρείτε τις συμμετοχές και εδώ τα αποκαλυπτήρια.


Ο τίτλος είναι και η ουσία θεωρώ.. Σήμερα είναι εκείνοι, αύριο εμείς.
Ας μη το ξεχνάμε αυτό για κάθε κατάσταση..






  • Share:

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Θερμότατα συγχαρητήρια πιτσιρίκα μου!
    Χάρηκα με τη χαρά σου...
    Πραγματικά έγραψες με τη ψυχή σου και αυτό ήταν και το
    ζητούμενο!
    "Αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα." Δυστυχώς!
    Και δεν διδασκόμαστε τίποτα από την ιστορία!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ ξέρεις πολύ καλά πόσο αντίξοες ήταν οι συνθήκες για να γράψω και γνωρίζω ότι η χαρά σου είναι πέρα για πέρα αληθινή. Σε ευχαριστώ για όλα αγαπημένη μου ❤️






      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Κατερίνα μου!

    "Σε ένα τριτοκοσμικό 2022
    παλεύουμε ο καθένας
    με την δική του αλήθεια.
    Αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα."

    Κρατάω αυτό... Από τις πιο ειλικρινείς γραμμές που έχω διαβάσει.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτάκι μου να είσαι καλά σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο. 🌷🌷

      Διαγραφή
  3. Κατερινάκι μου, αγάπησα τους στίχους σου! Ήταν και στις επιλογές μου, γιατί μίλησες με αλήθεια, μέσα σε λίγους στίχους.
    Τα είπες όλα. Με σεβασμό, με απλότητα, με ο υ σ ί α!
    Μπράβο σου Κατερινάκι μου! Πολλά μπράβο!
    Σου στέλνω γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό 🥰❤️

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Κατερίνα μου. Ανάμεσα στα 27 διαμάντια και το δικό σου. Τόσο αληθινό.
    ''Και τι θα είμαστε στο μέλλον;
    Μερικές σελίδες ενός βιβλίου ιστορίας,
    που θα έχει γραφτεί αψηφώντας
    την πραγματική αλήθεια. '' Χαρακιά στη ψυχή μου είναι...
    Ξανά μπράβο
    Καλή Μεγαλοβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ Άννα μου για το τιμητικό σου σχόλιο 🌷

      Διαγραφή
  5. Ήσουν όμως εδώ Κατερίνα μου! Παρούσα! Με εμβληματικό τρόπο και φωνή!

    "Και τι θα είμαστε στο μέλλον;
    Μερικές σελίδες ενός βιβλίου ιστορίας,
    που θα έχει γραφτεί αψηφώντας
    την πραγματική αλήθεια..."

    Με μια αναφορά που ταράζει, κινητοποιεί, συγκινεί.
    Ήσουν εδώ αγαπημένη μας φίλη με το ποίημά σου, το αγωνιώδες σου ερώτημα: "Και τι θα είμαστε στο μέλλον;"
    Σε ευχαριστούμε πολύ για το κομμάτι της καρδιάς και του νου, που ακούμπησες σε τούτη την πνευματική διαδήλωση κατά του πολέμου Κατερίνα μου.
    Καλή Μεγαλοβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Γιάννη μου η ψυχή μου το ξέρει αλλά ήμουν.. μπορώ μακριά σας;;
      Τι να πω κάθε φορά με τα συγκινητικά σου σχόλια.. Είναι φτωχά τα λόγια ειλικρινά. Είστε ένα μεγάλο κομμάτι που με παρακινεί να συνεχίζω να γράφω.

      Σε ευχαριστώ από καρδιάς καλέ μου.

      Διαγραφή
  6. Έχουν τα γραπτά σου πάντα αυτή την δύναμη του ρεαλισμού! Το ξέρεις το έχουμε κουβεντιάσει αναλυτικά! Υπέροχη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο εύστοχος ο τίτλος σου, βρε Κατερίνα μου! Συγχαρητήρια απ' την καρδιά μου που ήσουν παρούσα κι έδωσες το προσωπικό σου στίγμα. Αυτό το "τριτοκοσμικό 2022" μας αφορά όλους ανεξαιρέτως κι εσύ εκπέμπεις ένα ηχηρό μήνυμα μέσα απ' το ποίημά σου. Ελπίζω να σταματήσει εγκαίρως η κατρακύλα για να μείνει κάτι καλό για τις επόμενες γενιές.
    Τις εγκάρδιες ευχές μου, καλό Πάσχα και γερές αντοχές να έχεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου ήρθε πολύ αυθόρμητα ο τίτλος Μαρία μου ενώ συνήθως με δυσκολεύει.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και το γεγονός ότι το λες εσύ με τιμάει διπλά.

      Καλό Πάσχα με υγεία!!🌻

      Διαγραφή
  8. Ρεαλιστικές σκέψεις. Στο ποίημα σου διαβάζουμε περισσότερα από αυτά που έχεις γράψει. Αυτό και αν είναι σπουδαίο..!

    Ναι, και τόσα άλλα μπορούν να σου έρθουν στο νου για τις βομβαρδισμένες ψυχές.. Φυσικά όπου γης, και όχι απαραίτητα μόνο στα πεδία των μαχών..
    Κατερίνα συγχαρητήρια.. (δίκαιο και αιτιολογημένο το τριαράκι..)
    Καλό Πάσχα εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη τιμή για εμένα τόσο η βαθμολογία σου όσο και αυτά που βλέπεις πίσω από τις λέξεις. 🙏 Ευχαριστώ πάρα πολύ.

      Καλό Πάσχα με υγεία και δύναμη!

      Διαγραφή
  9. Κατερίνα μου, πολλή αλήθεια κρύβεται πίσω από το ποίημά σου! Και, ναι, ο πόλεμος είναι τρομερός, είναι μία μέγιστη απειλή, αλλά η αλήθεια είναι ότι καθημερινά μαίνεται πόλεμος παντού, ξεκινώντας από τα ίδια μας τα σπίτια. Πολλά μικρά κάνουν ένα μεγάλο και ο πόλεμος είναι η κορυφή ενός παγόβουνου, που από κάτω του κρύβει βαθιά ριζωμένη βία προς τους αδύνατους, προς τους διαφορετικούς, προς τους άλλους γενικά. Και πώς μπορούμε υποκριτικά να διαρρηγνύουμε τα ιμάτιά μας στο άκουσμα ενός πολέμου, όταν τον πόλεμο τον κουβαλάμε μέσα μας, στην καθημερινότητά μας, όταν δεν αποδεχόμαστε τους άλλους, παρά μόνο αν εντάσσονται στα δικά μας, προσωπικά, καλούπια;
    Ναι, κάποια στιγμή θα αποτελούμε μερικές σελίδες ιστορίας, που και να σκιστούν από το βιβλίο δε θα κάνουν την παραμικρή διαφορά. Επειδή ο άνθρωπος είναι αδιόρθωτος και ξανακάνει τα ίδια λάθη.
    Καλή Ανάσταση, με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά μικρά κάνουν ένα μεγάλο, πολύ σωστό!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ καλό Πάσχα με υγεία και αντοχές!!

      Διαγραφή