Αλλά(ζω)

By Katerina V - Απριλίου 12, 2022

 





Παρατηρώ ότι ο περισσότερος κόσμος φοβάται τις αλλαγές. Εμένα ανέκαθεν μου άρεσαν, για να μη πω ότι με γοήτευαν κιόλας. Και δεν αναφέρομαι σε εκείνες τις βίαιες αλλαγές. Που έρχονται μια και έξω σε θέματα υγείας, ή ακόμα και αργά και βασανιστικά.

Κι όμως πρέπει να προετοιμάζουμε τον εαυτό μας για κάθε αλλαγή. Να τον εκπαιδεύουμε, για να μη γκρεμίζεται ο κόσμος μας κάθε φορά. Να την προσαρμόζουμε στις εκάστοτε ανάγκες μας. Να μην αντιδράμε για την αντίδραση.

Στην μέχρι τώρα πορεία της ζωής μου παρατήρησα ότι κάθε φορά που συμβαίνει κάτι πολύ άσχημο μετά ακολουθεί κάτι πραγματικά καλό που σε ανακουφίζει. Κάτι για το οποίο μπορεί και να πάλευες χρόνια και να μην ερχόταν.

Φοβόμαστε τις αλλαγές γιατί μας τρομάζει το άγνωστο. Λες και μέχρι τώρα όλα άγνωστα δεν ήταν μέχρι να τα μάθουμε;
Η αλλαγή προϋποθέτει επίσης και αλλαγή στην νοοτροπία μας, το πιο δύσκολο ίσως από όλα.
Συχνά περιλαμβάνει πόνο και απώλειες. Είναι όμως αναπόφευκτο.

Τα αποτελέσματα ίσως φανούν σε βάθος χρόνου, για αυτό ας επικεντρωθούμε σε εναλλακτικές λύσεις αντί να κολλάμε εμμονικά σε ένα και μόνο πράγμα. Να περάσει όσο το δυνατόν πιο παραγωγικά και δημιουργικά το μεταβατικό στάδιο.



Κι ας μη ξεχνάμε τα γνωστά αποφθέγματα του Ηράκλειτου, εκτός από ότι όλα εξελίσσονται και τίποτα δεν μένει αμετάβλητο..



Μεταβάλλον αναπαύεται (Στην αλλαγή βρίσκουν τα πράγματα ανάπαυση)










  • Share:

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Θα χαρακτηρίσω πολύ σωστή και λογική την αναφορά σου Κατερίνα μου.
    Κάθε αλλαγή κουβαλάει πολλές επιμέρους αλλαγές. Υπάρχουν άνθρωποι, που φοβούνται συναισθηματικά κάθε αλλαγή. Ίσως να μην μπόρεσαν στο παρελθόν να διαχειριστούν κρίσεις και φοβούνται. Είμαι ανάμεσα σ' αυτούς που έχω φόβο και δισταγμό απέναντι σε οτιδήποτε διαταράσσει μια ευαίσθητη ισορροπία. Θέλει ανάλογη εκπαίδευση καθώς λες καλή μου φίλη.
    Στέλνω την καλησπέρα μου και τις ευχές μου. Να είσαι πάντα δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπάω τις αλλαγές που έχουν συμβεί στη ζωή μου, κι ας ήταν σκληρές, κι ας με έχουν πονέσει και σημαδέψει. Τις αγαπάω γιατί μου έδειξαν πως τίποτα δεν είναι δεδομένο, κι αξίζει μόνο να παλεύουμε για ό,τι πραγματικά έχει αξία. Όλα παίρνουν το μέγεθος που τους αξίζει. Κι ο εαυτός μας, γίνεται επιτέλους προτεραιότητα. Γιατί, ναι, θα το ξαναπώ κι ας ακούγεται κάπως, αν είμαστε εμείς καλά θα είναι και οι άνθρωποι που πραγματικά μας αγαπούν επίσης καλά. Όλα αρχίζουν και τελειώνουν με εμάς. Να προσέχεις τον εαυτό σου, λοιπόν. Κι όλα θα πάνε καλά! Η ζωή, είναι δίκαιη. Κι επιστρέφει συμπεριφορές... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβόμαστε τις αλλαγές, ειδικά όταν αυτές είναι εκτός του δικούς μας ελέγχου. Αλλά από εμένα, οι αλλαγές παίρνουν ένα μεγάλο "ναι"! Διαφορετικά βαλτώνουμε.
    Δε σταματάμε να έχουμε τις σταθερές μας επειδή είμαστε δεκτικοί σε αλλαγές. Απλά εξελισσόμαστε και ωριμάζουμε.
    Πολύ ωραίο το κείμενό σου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή