25 λέξεις #14

By Katerina V - Οκτωβρίου 22, 2022

 


Το φθινόπωρο ξεκίνησε δημιουργικά στο blogging με ένα αγαπημένο δρώμενο από το Κείμενο, τις 25 λέξεις. Η Μαρία μας προσκάλεσε με μια δική της φωτογραφία να εμπνευστούμε και να ξεδιπλώσουμε 25 λέξεις στον 14ο κύκλο...


Όταν είδα αρχικά την φωτογραφία δυσκολεύτηκα. Καθώς περπατάω συχνά στο κέντρο της Αθήνας και είναι μία εικόνα που έχω αντικρίσει άπειρες φορές. Άφησα λίγες ημέρες να περάσουν έχοντας το στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Και έγινε το κλικ κάτω από τα πολύ άγρια και τραγικά γεγονότα στο Ιράν. Ο "τοίχος" που αναφέρω προφανώς και είναι συμβολικός. 

Συνειδητοποίησα επιπλέον πόσες διαφορετικές όψεις μπορεί να έχει η ίδια η εικόνα. Πόσες ερμηνείες μπορούμε να της δώσουμε, πόσες σκέψεις και προβληματισμούς αλλά και πόσο μπορεί ακόμα να παρακινήσει την φαντασία μας. Συνήθως δεν μένω μόνο σε αυτό που βλέπω, οραματίζομαι λίγο διαφορετικά προσπαθώντας να δω πέρα από την εικόνα.

Σας ευχαριστώ πολύ όσους ξεχωρίσατε την συμμετοχή μου αλλά και όσους αφιερώσατε χρόνο να μας διαβάσετε! Συγχαρητήρια σε όλους για την προσπάθεια. Είναι ελπιδοφόρο που δεν εγκαταλείπουμε. Είμαστε εδώ, μοιραζόμαστε και εκφραζόμαστε!


Η παρουσίαση των κειμένων βρίσκεται: εδώ

Και τα αποκαλυπτήρια θα τα βρείτε: εδώ




Αγέρωχα γυμνή η περηφάνια της.

Θα τον γκρεμίσουμε τον τοίχο!

Μέχρι και η τελευταία γυναίκα στον πλανήτη

να μπορέσει να αναπνεύσει ελεύθερα.






  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Με κάθε δυνατό μήνυμα το ολιγόλεκτό σου, Κατερίνα μου! Και στη συγκεκριμένη περίπτωση με αυτό το μεγάλο, που σκέφτηκες να δώσεις. Ναι, η εικόνα παραπέμπει σε άπειρες προσεγγίσεις και εδώ φαίνεται ο πλούτος της φαντασίας του καθένα δημιουργού. Χαίρομαι πάντα τις συμμετοχές σου αγαπημένη φίλη και τις απολαμβάνω.
    Κάθε όμορφη συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου να είσαι καλά!! Συγχαρητήρια και για την δική σου εξαιρετική συμμετοχή που ξεχώρισε! Ήταν πολύ όμορφα που ξαναβρεθήκαμε όλοι μαζί δημιουργικά. Καλό σαββατοκύριακο 🌻

      Διαγραφή
  2. Ήσουν το τριάρι μου; Τι ωραία!!!
    Πιτσιρίκα μου, ωριμάζεις και σε χαίρομαι!


    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάντεψε.. Ήσουν και το δικό μου τριάρι!!
      Το ξεχώρισα αμέσως, πολύ δυνατό..

      Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για το τιμητικό σου σχόλιο.. Αν σκεφτείς ότι πέρασαν 10,5 χρόνια ε; Το ξέρω ότι χαίρεσαι αληθινά ❤️

      Σε φιλώ με αγάπη

      Διαγραφή
  3. Μακάρι κάθε γυναίκα να μπορέσει να αναπνεύσει ελεύθερα. Έχουμε φτάσει τα αυτονόητα, να τα εκφράζουμε για ευχές.
    Μπράβο σου Κατερινάκι μου για την δυνατή σου συμμετοχή.
    Να είμαστε καλά να υψώνουμε τα μηνύνατα μας μέσα από τα διαδικτυακά μας δρώμενα.
    Σπουδαίο σε τέτοιους καιρούς να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε!
    Στέλνω γλυκό φιλί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό βρε Μαρίνα μου! Σε ευχαριστώ πολύ.

      Συγχαρητήρια για το ολιγόλεκτο σου και την διάκριση! 🌷

      Φιλάκια πολλά να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Συνυπογράφω την ευχή σου, Κατερίνα μου. Και συγχαρητήρια πολλά για τη δυναμική παρουσία σου και τα μηνύματα που περνάς μέσα απ' τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου 🙏
      Τα ολιγόλεκτα μας όλων σε απόλυτη ταύτιση μεταξύ τους, σαν ένα ουρλιαχτό στην κοινωνία που εθελοτυφλεί.

      Διαγραφή
  5. Κατερίνα μου η συμμετοχή σου ήταν από εκείνες που μου έκαναν ένα κλικ παραπάνω γι αυτό και η προτίμηση μου στο ολιγόλεκτο σου, στο οποίο διαβάζοντας το στο δικό σου χώρο παίρνει και μια άλλη διάσταση, δίνοντας ένα δυνατό μήνυμα !
    Να είσαι καλά, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα...καλή συνέχεια σε ότι κάνεις φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!! Και σε εσένα πολλά μπράβο, ήταν πολύ όμορφη έκπληξη, μια δυνατή σου στιγμή! Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!!

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ Κατερίνα μου για την τιμή!
    Ας μείνουμε όρθιοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς ευχαριστούμε Μαρία μου! Κρίμα που δεν το πήραν είδηση πολλοί γιατί ήθελαν κι άλλοι να συμμετέχουν!

      Καλή συνέχεια φιλιά 🌷

      Διαγραφή
  7. Μπράβο για το κείμενο που είχε πυγμή και παρακίνηση για ένα καλύτερο αύριο για τις γυναίκες!

    Σας εύχομαι να γκρεμίσετε όλους τους τοίχους!💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή