Ημερολόγιο Μαρτίου

By Katerina V - Μαρτίου 27, 2023


πηγή journal: https://lifestyleanytime.com.au


Να 'μαστε πάλι εδώ με το journal του Μαρτίου... Κάπως έτσι το κλείσιμο του μήνα τείνει να γίνει καθιερωμένο. Όχι ότι βιάζομαι να τελειώσει. Ήταν γεμάτος ευχάριστες εκπλήξεις και όμορφες συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα. Καινούργιες γνωριμίες, ναι γιατί εγώ στα σαράντα μου κοντά είμαι σαν αιώνια έφηβη ασταμάτητη.

Γενικότερα ήταν από τους πιο τραγικούς μήνες με το έγκλημα που διαπράχθηκε, κάτι που δεν ξεχνάμε κάθε μέρα και δεν πρόκειται να ξεχάσουμε όσο ζούμε. Όπως και όλα τα υπόλοιπα αόρατα εγκλήματα που γίνονται καθημερινά. 

Επιλεκτικά θα δημοσιεύσω ένα μέρος του journal, γιατί είναι γεμάτος ημερολογιακά μήνας.



  •  Write about what you are grateful for at present : Για την υγεία μου και ας μην έχει επανέλθει πλήρως, για την οικογένεια και τους φίλους μου.
  •  What did you learn in February and how does learning this one thing make you feel? : Από ότι φαίνεται έχω πολλά μαθήματα ακόμα να πάρω, πολλά λάθη ακόμα να κάνω. Ίσως να μη δρω τόσο συναισθηματικά και παρορμητικά ορισμένες φορές. 
  •  What goals do you have for yourself in the month of March? : Να είμαι πειθαρχημένη στο γυμναστήριο και στις αγαπημένες μου pilates! Μία από τις καλύτερες ψυχοθεραπείες, εκτός των άλλων.
  • What is your favourite flower? Why do you like that flower?  : Ο ηλίανθος. Όταν το βλέπω μου φτιάχνει η διάθεση. Συμβολίζει λέει την επιμονή, την βαθιά πίστη και την ζεστασιά. 
  • Depending on where you are in the world, the colour of March would be different. What and how do the colours of March brighten up your day? : Η αρχή της Άνοιξης με εμπνέει πολύ. Αν και έχουν χαθεί πια οι εποχές, μαζί με όλα τα άλλα.. στην Ελλάδα είναι γεμάτη χρώματα. Η φύση γύρω μου με γαληνεύει και μου δημιουργεί έντονες σκέψεις και ευγνωμοσύνη.
  • Are you active on social media? : Είμαι επιλεκτικά ενεργή. Έχω αποφασίσει να έχω λίγους και καλούς για να επικοινωνώ. Μοιράζομαι ελάχιστα προσωπικά πράγματα. Δεν μου αρέσουν οι υπερβολές και η υπερέκθεση.
  • What comforts you the most?  Με ανακουφίζει να ακούω καλές ειδήσεις, να παίρνουμε καλά αποτελέσματα εξετάσεων... 
  • When you look at your vision board or reflect on the past few months, how do you feel about the progress you are making towards your goals? : Είναι μια εσωτερική πρόοδος. Μέσα σε ένα χρόνο έχουν αλλάξει τα πάντα σε όλους τους τομείς. Κι αυτό που παρατηρώ είναι ότι η μία αλλαγή φέρνει μοιραία και την άλλη. Προσπαθώ να βάζω σε προτεραιότητα τις ανάγκες μου, την ψυχική μου ηρεμία και μόνο έτσι πετυχαίνω τους στόχους. Νιώθω περήφανη κάποιες φορές, ανακουφισμένη και αποκτώ μια εσωτερική ηρεμία.
  •  What distractions stop me from being productive? : Τα θέματα υγείας και η αρνητική ενέργεια των γύρω μου. Θέλοντας και μη επηρεάζεσαι.
  •  If you won the lottery what would you do?  Αν κέρδιζα αρχικά θα πήγαινα ταξίδια και μετέπειτα θα επένδυα σε ένα δικό μου επιχειρηματικό πλάνο. Κάτι που θα συνδύαζε τις καλλιτεχνικές και κοινωνικές μου ανησυχίες.
  • Write about your strengths : Η προσαρμοστικότητά μου στις αλλαγές και στις δυσκολίες. Ότι καταφέρνω μόνη μου να ξεπεράσω καταστάσεις και να βρω ισορροπίες.
  • Write about your weaknesses and how they can become strengths: Η ανασφάλειά που έχω σε κάποια θέματα, η έλλειψη τόλμης που με πηγαίνει πίσω. Δύναμη δεν έχουν γίνει ακριβώς αλλά τουλάχιστον τα αναγνωρίζω.
  • What kindness have you shown this month? : Μικρές πράξεις, πχ στο μετρό ένας κύριος θα έχανε τα χρήματά του από απροσεξία και τον ειδοποίησα εγκαίρως. Στους σερβιτόρους αλλά και στους ανθρώπους που συναναστρέφομαι καθημερινά προσπαθώ να έχω ένα χαμόγελο και όση κατανόηση είναι απαραίτητη. 

 

 


Σας φιλώ με αγάπη 
 

 

 

 

 

 


  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Φεύγει κι αυτός ο μήνας, Κατερίνα μου. Κρατάς τα θετικά, μαζεύεις εμπειρίες από τα αρνητικά και τέλος κάνουμε όλοι τον ισολογισμό μας, κορίτσι μου.
    Εύχομαι όλα καλύτερα τον Απρίλη, που μάς κρυφοκοιτάζει. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου! Σε έναν τόσο δύσκολο μήνα το ότι βρήκα και θετικά ήταν υπέρβαση πραγματικά.. 🌻 καλό Απρίλιο να έχουμε! Με αντοχές.

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει, που προτάσεις τα όσα θετικά συμβαίνουν στη ζωή σου, και η γενικότερη θετική συλλογιστική του ημερολογίου σου. Γεγονός όχι εύκολο, αν αναλογιστείς τις μέρες που ζούμε.
    Σου εύχομαι έναν επίσης καλό, Απρίλη!
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ναι αυτό έγραφα και στον Γιάννη, απορώ πως βρίσκω και θετικά αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Η ευγνωμοσύνη επίσης για κάποια πράγματα παραμένει.. Δεν είναι καθόλου εύκολο! Καλή συνέχεια και καλό Απρίλιο με υγεία και δύναμη 🌻

      Διαγραφή
  3. Όλα αυτά τα χρόνια που σε παρακολουθώ, Κατερίνα μου, έχω διαπιστώσει ότι είσαι ένας δυνατός άνθρωπος και αυτό το αποδεικνύεις με τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τη ζωή, όχι τόσο με τα εύκολα, όσο με τα δύσκολά της. Να ξέρεις ότι σε εκτιμώ πολύ και σε θαυμάζω κιόλας, όσα κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό για εσένα!
    Εύχομαι ο Απρίλιος να φερθεί σε όλους μας ευγενικά και εσένα να μη σου δώσει πολλές αφορμές για να επιστρατεύσεις τη δύναμή σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εντάξει τι να πω τώρα. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ, με τιμάνε και με συγκινούν τα λόγια σου! Μακάρι να φερθεί ευγενικά και αν όχι να είμαστε προετοιμασμένοι.. Να προσέχεις και να περνάς όμορφα! Σε φιλώ 🌷🌷

      Διαγραφή