11 χρόνια blogging

By Katerina V - Μαρτίου 31, 2023

 


Και ήταν σαν χθες όταν πάτησα δημιουργία ιστολογίου... Κι όμως έχουν περάσει έντεκα χρόνια! Έντεκα γεμάτα χρόνια, εφ'όλης της ύλης. Με αλλαγές, με σταθερές γραμμές, με αγαπημένους φίλους, με τόσες γνωριμίες, με άπειρα δρώμενα!

Άνοιξη ήταν όταν ξεκίνησα το δικό μου blog, γεγονός καθόλου τυχαίο. Η Άνοιξη και το Φθινόπωρο είναι οι δικές μου "πρωτοχρονιές", τα δικά μου restart. Είχα πολλούς λόγους να ξεκινήσω να γράφω πιο οργανωμένα και με αλληλεπίδραση. Είχα άλλους τόσους για να μη σταματήσω.

Δεν θα ξεχάσω τα πρώτα χρόνια που λάμβανα emails από άγνωστους ανθρώπους που μου έλεγαν πόσο τους βοηθάνε τα κείμενά μου. Κάποιοι μοιράζονταν μαζί μου τις προσωπικές τους ιστορίες. Ήρθαμε κοντά με πολλούς bloggers. Κάποιοι έμελλαν να παραμείνουν στην ζωή και την καθημερινότητά μου! Αυτό κι αν ήταν κάτι που δεν περίμενα ποτέ. 



Μοιραστήκαμε άπειρα πράγματα εδώ όπως και στο προηγούμενο ιστολόγιο. Γελάσαμε, συγκινηθήκαμε, προβληματιστήκαμε, εμπνευστήκαμε, συμφωνήσαμε, διαφωνήσαμε πάντα με σεβασμό και αγάπη. Κατά κάποιο τρόπο δίνουμε δύναμη και κουράγιο ο ένας στον άλλον. 


Οι αναρτήσεις που διαβάστηκαν περισσότερο:


Γράφτηκαν πολλές ιστορίες, λιγότερα άρθρα, αφιερώματα, δρώμενα και σας πήρα μαζί μου σε βόλτες και εκδρομές.


Έχω ξαναγράψει πόσο δύσκολο είναι να εκτίθεσαι δημοσίως. Γιατί το να γράφεις θέλει ψυχή. Και είναι εξαιρετικά επίπονο. Όσο και αν νιώθεις μια λύτρωση στο τέλος.




Είμαστε ακόμα εδώ, αγωνιζόμαστε και το παλεύουμε όπως μπορούμε ο καθένας!

Σας ευχαριστώ που είστε κοντά μου όλα αυτά τα χρόνια...



  • Share:

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Να γίνουν πολλά ακόμα τα χρόνια Κατερίνα μου.
    Να συμμετέχουμε σε πολλά ακόμα δρώμενα, να μας πάρεις σε πολλές ακόμα βόλτες και να μας μαγεύεις με τις εμπνεύσεις σου!
    Θα ευχηθώ πάνω απ' όλα υγεία, χαμόγελα, δημιουργικότητα, εμπνευσμένες στιγμές και ότι ακόμα εσύ επιθυμείς.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστός ακόλουθός σου, όλα αυτά τα χρόνια, Κατερίνα μου. Το μπλογκ σου μού έδωσε πολύ όμορφες στιγμές, σκέψεις και συναισθήματα, που μπόρεσα να τα μοιραστώ μαζί σου αλλά και με τους λοιπούς φίλους.
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ το συλλογικό μας δρώμενο, "Μια ιστορία από στιχάκια". Για μένα, μακράν, κορυφαία στιγμή εδώ καλή μου φίλη και να σου πω, νοσταλγώ μια επανάληψη μιας τέτοιας διαδικασίας.
    Χρόνια πολλά Κατερίνα μου στο δικτυακό σου σπιτικό, με όλη μου την αγάπη και τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου είσαι ένας πολύτιμος συνοδοιπόρος και το ξέρεις!
      Σε ευχαριστώ για όλα 🙏🙏

      Διαγραφή
  3. Αχ πόσο είχα χαρεί που είχα βρει μια συνάδελφο τότε! ♥
    Πέρασαν 11 χρόνια ε;
    Να παραμείνεις για όσα χρόνια θέλεις, Κατερίνα μου!
    Έχεις δώσει πολλά και είμαι σίγουρη ότι δεν έχεις εξαντληθεί!
    Πολλά φιλιά!


    υγ: Να τονίσω εγώ την εξέλιξή σου στην ποίηση; ναι, θα την τονίσω
    και θα την επαινέσω! Χίλια μπράβο και καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα όντως;;
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα κόουτς μου ♥️

      Διαγραφή
  4. Σε ακολουθώ εδώ και καιρό, φυσικά και σε διαβάζω, και πάντα βρίσκω κάτι όμορφο, να μου φτιάξει τη ημέρα, παρά τις δύσκολες εποχές που ζούμε. Να σου ευχηθώ καλές εγγραφές, πολλά πολλά ακόμη χρόνια να μας συντροφεύεις.
    Καλή συνέχεια, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το όμορφο και τιμητικό σου σχόλιο!!

      Διαγραφή
  5. Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου. Δίνεις τόσα με το γράψιμο και παίρνεις άλλα τόσα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Να είσαι καλά εύχομαι, να συνεχίσεις το μπλογκινγκ όσο θες και να αλληλεπιδρούμε παίρνοντας δύναμη ο ένας από τον άλλον
    Τα φιλιά μου και καλό μήνα ανοιξιάτικο παντού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου να είσαι καλά 🌷🌷
      Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.. σε ευχαριστώ από καρδιάς!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, Κατερίνα μου! Εύχομαι να συνεχίσεις να εκφράζεσαι μέσα από αυτόν εδώ τον χώρο και να εξελίσσεσαι μαζί του. Σε παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια και πάντα βρίσκω κάτι καινούργιο, κάτι ενδιαφέρον, κάτι που θα με κάνει να κοντοσταθώ και να σκεφτώ. Δεν το λες και λίγο...
    Πολλά εορταστικά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα πάντα όμορφα σου σχόλια..!!
      Καθόλου λίγο δεν το λες είναι για μένα πολύ σημαντικό αυτό.

      Καλό Πάσχα με υγεία και δύναμη 🌷🌷

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά είναι πολύ δύσκολο να εκτίθεται κανείς δημοσίως, όμως το.. ισοφαρίζω με το γεγονός ότι μπορώ και.. εκθέτω κι εγώ με την σειρά μου κάποιους άλλους! 😂 Αναφέρομαι φυσικά σε δημόσια πρόσωπα (κατά βάσει, πολιτικά) που έχω τη .. χαρά να τα κρίνω μέσα από τη δική μου οπτική 😉 Σου εύχομαι άπειρα χρόνια ακόμα, Κατερίνα μου! Είσαι ένα "class" blog που ομορφαίνει τη διαδικτυακή μας παρέα! Τα φιλιά μου! 🧡🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά τους κάνεις τέτοιοι που είναι τους αξίζει!
      Σε ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου καλό Πάσχα να έχεις με όμορφες στιγμές 🌻

      Διαγραφή