Ιστορίες Άνοιξης #1

By Katerina V - Μαΐου 03, 2023

 




Πάντα μου άρεσαν οι ονειροπόλοι.

Όχι εκείνοι που βρίσκονται στα σύννεφα.

Αυτοί που πατούν γερά στη γη.


Πάντα μου άρεσαν οι ρομαντικοί.

Όχι αυτοί που λένε γλυκόλογα.

Εκείνοι που βλέπουν την όμορφη πλευρά της ζωής.


Πάντα μου άρεσαν οι δημιουργικοί.

Εκείνοι που από το λίγο έβγαζαν κάτι μοναδικό.


Πάντα μου άρεσαν εκείνοι που στόχευαν το άπιαστο. 

Κι ας ήξεραν πως δεν είναι εφικτό. 

Έφταναν ένα βήμα παραπέρα. 


Πάντα μου άρεσαν εκείνοι που με σπασμένα φτερά 

συνέχιζαν να πετούν ψηλά.


****


Έρχονται εποχές στη ζωή μας σκληρές, άγριες και άδικες που πρέπει να σταθούμε κάτι παραπάνω από δυνατοί. Να μην ξεχνάμε ποιοι είμαστε και να δούμε πιο ξεκάθαρα. Θα υπάρξουν απώλειες αλλά θα έρθουν και καλύτερες μέρες.. Αρκεί να μη γίνουμε σαν εκείνους που μας φέρθηκαν σκάρτα. Η καλύτερη "εκδίκηση" είναι να προχωράμε και να μη χάνουμε την πίστη μας. 


Η Άνοιξη είναι κάπου εδώ καλά κρυμμένη. 🌻




Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή, αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς αναφορά στην πηγή 


  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Διακρίνω αποφασιστικότητα, θέληση για βήματα προς τα μπρος. Και χαίρομαι. Αν κάτι μισώ, είναι η παραίτηση!
    Νάσαι καλά, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται διαφορετικά.. Όσο κι αν τρώμε τα μούτρα μας!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ μεγάλες κουβέντες μέσα από μια ποιητική αλλά και αποφασιστική διάθεση, Κατερίνα μου. Μού αρέσει να σε βλέπω δυνατή, δημιουργική, γλυκιά και ανθρώπινη. Αυτό χαρακτηρίζει την καρδιά σου. Την καλησπέρα μου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου κοίτα να δεις.. Περνάνε άνθρωποι από τη ζωή μας που δεν εκτιμούν αυτά που εσύ διακρίνεις.. Με συγκινείς πάντα!!

      Διαγραφή
  3. Πόσο θα ήθελα να έγραφα κάτι τόσο όμορφο Κατερίνα μου!
    Είναι αυτό ακριβώς που με εκφραζει απόλυτα ότι έγραψες!
    Υπέροχα όμορφο!
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς και να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα...φιλιαααα! 🌼🌺🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρούλα μου κι εσύ γράφεις πολύ όμορφα και αυθεντικά!
      Σε ευχαριστώ για όλα.. Να έχεις έναν όμορφο μήνα με υγεία 🌷🌷

      Διαγραφή