Pause juke box: Μάτια μου...

By Katerina V - Μαΐου 14, 2023

 



Έχει περάσει αρκετός καιρός από το τελευταίο μουσικό αφιέρωμα. Καθώς άκουγα ένα τραγούδι σκέφτηκα πως δεν έχουμε κάνει αναφορά στα μάτια ενώ έχουν γραφτεί τόσα καταπληκτικά τραγούδια. Σήμερα περιλαμβάνονται μόνο ελληνικά από διάφορα είδη μουσικής για να μη μείνει κανένας παραπονεμένος. 


Ξεκινάμε πρώτα με το τραγούδι που αποτέλεσε την αφορμή, υπέροχο νοσταλγικό μιας άλλης πιο αθώας εποχής.



Μάτια μου αχ Μάτια μου
θάλασσες λόγια χάδια στεριές
Μάτια μου αχ Μάτια μου
δρόμοι με σκέψεις
νύχτες φωτιές κι αγκαλιές




Μάτια μου μεγάλα
Μάτια μελαγχολικά
Ήπια στάλα στάλα
Τα βαθιά σας μυστικά



Κλείσε τα μάτια σουνα φύγω να χαθώ.Γι' αυτά τα μάτια σουθα ξαναρθώ.













Ποιος ταξιδεύει στα μάτια σου
Και ποιος ξαγρυπνά στο κορμί σου
Μάτια μπλε στα μεγάλα ταξίδια σου
Θα ‘μαι εδώ θα ‘μαι πάντα μαζί σου



Μα αυτά τα μάτια όπου χαθώ
Κι όπου βρεθώ
Τα έχω πίσω μου
Και μέσα και μπροστά μου
Μέσα στην ίριδα ανάβει μια φωτιά
Που κάθε άστεγο
Και άνεργο ζεσταίνει
Κι η καλοσύνη τους
Απλώνει σαν λαδιά
Να μαλακώσει μιαν ανάγκη
Πετρωμένη




Κλείνω πάλι τα μάτια από λόγια γεμάτα

μια αγάπη που έχασες και ξέχασες

κρύβομαι στο σκοτάδι η ματιά σου σαν χάδι

σκέψεις μες στο μυαλό μου ξεχασμένες



Μάτια λουσμένα με του ουρανού το χρώμα

Τα γκρίζα σύννεφα διώξτε μακριά

Διώξε μαζί κι όλα τα πικραμένα

Που σου ματώνουν τόσο καιρό την καρδιά

Μάτια μου όμορφα μάτια μου μαγεμένα

Που από τα βλέφαρα σου κρέμομαι σαν φύλλο ξερό



Και σε παίρνω αγκαλιά με τα μάτια κλειστά

πως γεννάει στο σκοτάδι η λύπη χαρά


****


Σας φιλώ με αγάπη 🌻

Να σας προσέχετε σαν τα μάτια σας...!!




  • Share:

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Αχ βρε Κατερίνα μου, τί όμορφο, γλυκό και ποιητικό είναι το σημερινό σου αφιέρωμα! Και πόσα υπέροχα τραγούδια παρελαύνουν και ακούγονται μπροστά μας, κάνοντας μια μεγάλη διαδρομή μέσα στο χρόνο και στις στιγμές μας.
    Τραγούδια διαλεγμένα με ακριβά υλικά, τραγούδια με μεγάλες φωνές, τραγούδια με μουσική αγαπημένη, τραγούδια που ακουμπάνε σε στίχους πανάκριβους και ποιήματα μοναδικά.
    Πόσο το αγάπησα ετούτο εδώ σου, σήμερα.
    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Γιάννη μου!!
      Εντάξει πέταξα μέσα και κάποια που δεν τα λες διαμάντια...σαν ένοχες απολαύσεις!

      Διαγραφή
    2. Οι ένοχες απολαύσεις, Κατερίνα μου, έχουν τη δική τους δυναμική. Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστά! Καλή εβδομάδα Γιάννη μου 🌻

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο αφιέρωμα, υπέροχη συλλογή τραγουδιών, τα περισσότερα αγαπημένα!
    Την Καλησπέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!! Καλή εβδομάδα 🌻

      Διαγραφή
  3. Έλα, ρε συ! Τι ψάξιμο, τι επιλογές!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε κυρία μου!! Επίσης καλή δύναμη σε φιλώ 🌷

      Διαγραφή