Σαν ψέμα...

By Katerina V - Απριλίου 01, 2024

 





Σαν ψέμα...


Η επικαιρότητα των τελευταίων μηνών, χρόνων... μοιάζει συχνά με μια πρωταπριλιάτικη φάρσα. Αναρωτιέσαι αν ζεις σε κάποιο παράλληλο σύμπαν, μιας και όλα όσα συμβαίνουν θα μπορούσαν να ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Και προσπαθείς, παλεύεις μάλλον, να κρατήσεις την ψυχραιμία, την λογική, την καλοσύνη. Προσπαθείς να είσαι δίκαιος σε μια χώρα που δεν υπάρχει δικαιοσύνη, λογικός εκεί που σε κατακλύζει το παράλογο. Να βρίσκεις λόγους χαράς ενώ επικρατεί παντού γύρω μας η θλίψη. Ναι κάθε εποχή έχει τις δυσκολίες της, κάθε γενιά αντιμετωπίζει διαφορετικές κρίσεις αλλά νομίζω πως έχει παραγίνει το κακό, τι λέτε;




Δεν θα ξεκινήσω τον μήνα με γκρίνια και μιζέρια, έχω και τόσο καιρό να γράψω! Κάπου εκεί ανάμεσα στις άσχημες ειδήσεις, στην βαριά ατμόσφαιρα της αφρικανικής σκόνης,  στο θέατρο του παραλόγου και στην είσοδο της άνοιξης θα κάνω την μικρή επανάσταση μου. Η μουσική ήταν πάντα για εμένα μια διέξοδος, μια απαραίτητη ανάσα κάθε φορά που ήθελα να πατήσω μια παύση σε όλα.. Και λόγω ημέρας σκέφτηκα ένα αφιέρωμα στα ψέματα που τόσα ακούμε καθημερινά... Τουλάχιστον ας το διασκεδάσουμε!




Όνειρο μαγικό
ήρθες κοντά μου εχθές
πέρασμα μυστικό
με δάκρυα και ευχές
σαν ψέμα





Ξημερώνει κι όλοι σπίτια γυρίζουν
μελωδίες ψιθυρίζουν
και πέφτουν κοιμούνται μετά
Λένε ψέματα, λένε ψέματα
λένε ό,τι ψέμα μπορούν
Λένε ψέματα, μόνο ψέματα
και βγαίνουν μετά να μας βρουν



κόσμε και ποιος σε χάρηκε 
και ποιος θα σε κερδίσει, 
ψεύτη κόσμε


Ωραίος είσαι, φίλε μου
κόσμε μου παλιοψεύτη
να μας ζεστάνεις δεν μπορείς
με μια κουβέρτα ξέφτι








Με τόσα ψέματα που ντύθηκαν
οι λέξεις
πώς να σου πω το Σ'Αγαπώ
να το πιστέψεις


Ααα, τα ρούχα μου μυρίζουνε φωτιά
ε, ε, ε άσε τα ψέματα και βγες απ' τον τεκέ




Καλό μήνα 🌻




  • Share:

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Υπέροχο μουσικό αφιέρωμα για το ψέμα. Μόνο που φοβάμαι ότι τα ψέματα γύρω μας, είναι πλέον περισσότερα από τις αλήθειες...
    Την Καλημέρα μου Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβάμαι πως θα συμφωνήσω μαζί σου...!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή συνέχεια 🌻

      Διαγραφή
  2. Πολλά τραγούδια έχουν γραφτεί γύρω από ψέματα και αλήθειες.
    Ωραία επιλογή έκανες.
    Καλό μήνα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολλά, παρέλειψα αρκετά! Να είσαι καλά Ελένη μου, να έχεις έναν όμορφο μήνα με υγεία!!

      Διαγραφή