Η αρχή μιας νέας εποχής;

By Katerina V - Φεβρουαρίου 18, 2021

 



Όνειρα σε κατάψυξη.

Στόχοι σε τιμή ευκαιρίας.

Ελπίδες στα κάγκελα.


Εγκλωβισμένοι σε εργασίες 

που δεν μας εκφράζουν.

Βουτηγμένοι  σε ψέματα  

και αυταπάτες που μας καταδιώκουν.


Χαμόγελα σβησμένα.

Χείλη μουδιασμένα.

Μάτια θλιμμένα.

Σώμα ταλαιπωρημένο.


Ως πότε, ψιθυρίζει ο νους.

Για πόσο φωνάζει η καρδιά.


Λιγοστεύουν οι αντοχές.

Γεμίζουμε οργή.

Πληγώνουμε ο ένας τον άλλον.


Μια νέα πληγή ανοίγεται κάθε μέρα.

Συνένοχοι σε εγκλήματα πάσης φύσεως.


Γινόμαστε δικαστές, γιατροί, εκπαιδευτικοί

γιατί εμείς ξέρουμε καλύτερα από όλους.


Και η ουσία διαρκώς χάνεται

και η σαπίλα διογκώνεται.


Οι σιωπές μου παίρνουν τα αυτιά

και ο θόρυβος με αποσυντονίζει.


Κάθε μέρα ξεδιπλώνεται

και μια νέα καταστροφή.


Η αρχή μιας νέας εποχής;


****


Πόσο θα ήθελα να πατάω Pause στην πραγματικότητα που μας ξεπερνάει!Καταιγιστικά τα όσα συμβαίνουν και δεν προλαβαίνουμε να πάρουμε ανάσα. Είναι τόσο πολλά όσα θέλω να εκφράσω, να μοιραστώ μα δεν μου φτάνει ο χρόνος και αυτό το ταλαίπωρο το μυαλουδάκι μου που ένα χρόνο τώρα δεν έχει ηρεμήσει λεπτό. Ελπίζω να σας βρίσκω όλους υγιείς, ασφαλείς και δυνατούς!



πηγή εικόνας: https://unsplash.com

  • Share:

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Ένα ποίημα, που με την μία σου δίνει την αίσθηση της δυσφορίας για όλα όσα ζούμε σήμερα. Πληγώνουμε του άλλους... ναι το κάνουμε τώρα που πρέπει να είμαστε μαζί... αλλά ναι, το κάνουμε!
    Η αρχή μιας νέας εποχής; Αυτό είναι το βασικό ερώτημα. Το οποίο με φοβίζει. Διότι δεν ξέρω αν πρέπει να φοβάμαι περισσότερο ή να ελπίζω σε κάτι καλύτερο.
    Την Καλημέρα μου, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια και καιρούς τώρα Κατερίνα μου, ορισμένοι ζουν σε αυταπάτες και στηρίζουν τη σαπίλα. Χρόνια τώρα κάνουν πως δεν βλέπουν. Είναι ώρα να τα λουστούν.
    Το ποίημά σου εκφράζει αγωνία, ανησυχία και δίνεται με πολύ εκφραστικό τρόπο στους στίχους σου.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου είναι γνώριμο αυτό το αποπνιχτικό συναίσθημα. Το περιγράφεις εύγλωττα στους στίχους σου. Θυμός, εσωτερικές συγκρούσεις, απογοήτευση, αγωνία για το μέλλον... όλα!
    Στο αγωνιώδες ερώτημά σου στον επίλογο, η απάντηση νομίζω πως είναι "ναι". Η εποχή αλλάζει. Κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    Καλή δύναμη Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι στίχοι σου απεικονίζουν το τοπίο που αντικρίζουμε και βιώνουμε αυτές τις μέρες Κατερίνα μου.
    Δεν ξέρω αν μιλάμε για νέα εποχή. Δεν ξέρω αν η εποχή αλλάζει.
    Ξέρω μονάχα πως θα το ήθελα.
    Σε φιλώ. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου το μόνο που μπορώ να πω είναι απλά υπομονή, κουράγιο και αγάπη από όπου μπορούμε να τη βρούμε. Θα περάσει κι αυτό όπως όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ως πότε; Ο χρόνος περνάει και τα χτυπήματα πολλά...

    Υπομονή εύχομαι 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή