7 χρόνια blogging

By Katerina V - Μαΐου 11, 2019


Επτά χρόνια πριν, σε μία πολύ δύσκολη εποχή της ζωής μου, ξεκίνησα το πρώτο μου ιστολόγιο έπειτα από παρότρυνση του άντρα μου! Το ονόμασα Positive Thinking Greece, ίσως γιατί αναζητούσα κι εγώ την χαμένη μου αισιοδοξία. Ευτυχώς την ανακάλυψα γρήγορα και σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων που ποτέ δεν δωροδόκησα την μετέδωσα κιόλας! Εκείνος ο κύκλος όμως μετά από λίγα χρόνια έκλεισε και άρχισα να κάνω πιο συγκεκριμένη την ταυτότητά μου στον χώρο του blogging. Μέχρι που κατέληξα εδώ!

Το blogging δεν είναι μερικές αναρτήσεις μόνο.. είναι οι άνθρωποι. Είναι η επικοινωνία! Είναι να αγγίζεις, να εμπνέεις και να εμπνέεσαι, να μοιράζεσαι.  Κατάφερα να συναντηθώ με πολλούς bloggers και αυτή η καθημερινή επαφή να εξελιχθεί σε πολύτιμες φιλίες αλλά και σε λάθος επιλογές-μαθήματα ζωής! Μέσα από το blogging ξεκίνησαν και συνεργασίες σε άλλα ιστολόγια και sites. Τίποτα δεν πάει "χαμένο".. Η Funky Monkey ( Έλλη) που έγινε κουμπάρα μου, ο My way... Μάκης πολύτιμος φίλος με τον οποίο μπορώ να μοιραστώ τα πάντα και να είμαι ο εαυτός μου, η Lysippe (Αναστασία) μουσικοσυμπεθέρα μου που όσα χιλιόμετρα μας χωρίζουν άλλο τόσο μας ενώνει αγάπη, στήριξη και κατανόηση! Και πολλοί ακόμα που μπορεί να μην έχουμε συχνή επαφή αλλά τους εκτιμώ απεριόριστα.


7 years blogging
7 lessons

  • Αν δεν είσαι αυθεντικός σύντομα θα χαθείς.. στην μετάφραση!
  • Όσο σκέφτεσαι εμπορικά και με νούμερα τις αναρτήσεις σου, τόσο θα ψάχνεις την ταυτότητά σου και την ουσία.
  • Να γράφεις με την καρδιά σου, κι όσο αυτό πονάει απλά συνέχιζε..
  • Να τολμάς, να συμμετέχεις σε δρώμενα και διαγωνισμούς. Ανεβάζεις τον πήχη σου ψηλότερα!
  • Μην επηρεάζεσαι ποτέ από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, δεν έχετε τους ίδιους στόχους ούτε και τις ίδιες ανάγκες.
  • Μη βλέπεις τις επισκέψεις και τα σχόλια σαν δούναι και λαβείν. 
  • Με όσους ταιριάζεις περισσότερο, χρησιμοποιώντας πάντα την κρίση σου επιχείρησε να τους συναντήσεις από κοντά! 

Σας ευχαριστώ τόσο πολύ που όλα αυτά τα χρόνια
ακόμα κι όταν ανά διαστήματα απέχω
ποτέ δεν με ξεχνάτε 
και πάντα μου δείχνετε αγάπη και εκτίμηση!

Είναι αμοιβαία τα αισθήματα, να ξέρετε..
Πάμε και στα επόμενα 7 χρόνια τώρα...!!


  • Share:

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. ΗηηΤαειπες ολα παιδί μου. 7 χρόνια blogging ε; Λοιπόν εχω και γω να γραψω κάτι. Σοβαρό αυτή την φορά. Από την πρώτη φορά που σε διάβασα κατάλαβα την διαφορετικότητα σου. Αυτός ειναι και ο λόγος που τελικά η γνωριμία μας εξελίχθηκε πέρα απο το blogging. Είσαι απο τις πιο συνεπείς παρουσίες στον χώρο. Κυρίως λογω των οσων γράφεις και σκέφτεσαι. Και με το πρώτο αγαπημένο μου blog αλλά και εδώ. Αυτό που σε διακατέχει ως άνθρωπο, η ψυχική ισορροπία και η εσωτερική δύναμη, ο απροβληματιστος τρόπος να δέχεσαι τους ανθρώπους όπως είναι και η μαγική σου ικανότητα να κάνεις καλύτερους τους γυρω σου, συνοψίζουν και την παρουσια σου στην μπλογκόσφαιρα. Τιμή μου που σε γνώρισα...
    ΥΓ. Συνέχιζε να δίνεις πόνο!
    ΥΓ2 Τέλος η 7χρονη φαγούρα! Προβλέπω εκτόξευση του μπλογκ. Στα νούμερα, γιατί στην καρδιά μας χτυπάει πρωτιές εδώ και χρόνια!
    ΥΓ3 Αυτά τα υστερόγραφα θα με φάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά στο δικτυακό σου σπιτικό Κατερίνα. Φυσικά θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα αυτά που ανέφερες για το μπλογκινγκ. Είμαι περήφανος που σε γνώρισα εδώ και κατάλαβα με τι άνθρωπο έχουμε να κάνουμε. Η κοινωνική ευαισθησία και προσφορά σου, οι δημιουργίες σου αλλά επίσης η συμμετοχή σου τη ζωή της γειτονιάς κατέθεσε το προσωπικό σου στίγμα.
    Τελικά δεν είναι απρόσωπο όλο αυτό. Και φιλίες γεννιούνται και γνωριμίες και συναισθήματα.
    Εύχομαι κοπέλα μου πάντα να σε απολαμβάνουμε εδώ και να πω ένα μεγάλο "Εύγε" στον σύντροφό σου για την παρότρυνσή του να ανοίξεις το μπλογκ σου. Έχει άποψη ο άνθρωπος.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη είναι δική μου η τιμή, για όλη την στήριξη και την εκτίμηση που μου εκφράζεις αυτά τα χρόνια. Σ'ευχαριστώ από καρδιάς!!

      Διαγραφή
  3. Ως σχετικά νέα μπλογκερ (ξεκίνησα τον περασμένο Αύγουστο), αποτελεί μάθημα για μένα αυτή η ανάρτηση. Ομολογώ πως δημιουργώντας το μπλογκ μου, στοχευα στο να βαλω σε τάξη όλα όσα με ενδιαφέρουν και μου τραβούν το ενδιαφέρον και να αποτελέσουν όλα αυτά κάτι σαν προσωπικό ημερολόγιο. Δε μπορούσα καν να φανταστώ οτι θα μπορούσα να αποκτήσω φιλίες μέσα από αυτό. Όμως πραγματικά συμβαίνει με τον καιρό και αυτό είναι πολύ όμορφο! Χρόνια πολλά σε σένα και στο μπλογκ σου! Να εισαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα ανακαλύψεις σιγά σιγά μόνη σου με τον καιρό!
      Και θα έχει μεγαλύτερη αξία έτσι, όταν συνειδητοποιείς εμπειρικά το κάθετι.
      Καλές εμπνεύσεις.. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και δημιουργικά, Κατερίνα μου!
    Δεν το ήξερα ότι το μπλογκ δεν ήταν εξαρχής δική σου ιδέα, τα όσα γράφεις δείχνουν έναν άνθρωπο τόσο συνειδητοποιημένο, που δεν μπορούσα να φανταστώ (να βράσω την οργιάζουσα φαντασία μου!) ότι άλλος σε είχε παροτρύνει!
    Το προηγούμενο μπλογκ σου ήταν από τα πρώτα που εξερεύνησα και το καινούργιο σου είναι ακόμα πιο όμορφο και πιο "επαγγελματικό". Είναι αλήθεια ότι αυτός ο χώρος, όπως και τόσοι άλλοι κρύβει ομορφιές και ασχήμιες, φίλους και εχθρούς, αν και προσωπικά - μέχρι στιγμής - μόνο φίλους έχω "συναντήσει". Έχω γνωρίσει κάποιους μπλόγκερ και το συναίσθημα είναι πολύ γλυκό. Καθώς πρώτα γνωρίζεις κάποιον από τα γραπτά του (τα οποία σου τον συστήνουν και σε κάνουν μέρος του τρόπου σκέψης του), όταν τον γνωρίζεις από κοντά είναι σαν να συναντάς έναν παλιό σου φίλο.
    Τέλος πάντων, δεν θέλω να μακρυγορώ, εύχομαι ό,τι καλύτερο για εσένα και για το μπλογκ σου, και να είμαστε κι εμείς καλά να σε διαβάζουμε.
    Πολλά φιλιά, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παρότρυνση ανήκει σε άλλον, η ιδέα και ό,τι συνεπάγεται στην αφεντιά μου. Συμβαίνουν και αυτά..! ;) Μερικές φορές όσο συνειδητοποιημένοι ή δυναμικοί και να είμαστε, χρειαζόμαστε κάποιους να μας υπενθυμίσουν και να μας ενθαρρύνουν! Ευχαριστώ πολύ πολύ!! Και σε σενα ό,τι καλύτερο!!

      Διαγραφή
  5. Έλα, ρεεε! Με έλιωσες τώρα! :)
    Όταν άνοιγα το δικό μου μπλογκ δεν περίμενα ποτέ πως θα ζούσα τόσες όμορφες στιγμές, θα γνώριζα ανθρώπους που θα ήθελα να ενσωματωθούν στην καθημερινότητά μου. Δεν ήξερα πώς πάει το πράγμα εδώ κι ούτε ήξερα κάποιον άλλο μπλόγκερ. Τυχαία με ανακαλύψανε, και κάπως έτσι μεγάλωσε ο κύκλος. Εσύ (μαζί με την Κωνσταντίνα) ήσουν η πρώτη μου μπλογκερική συνάντηση. Κι είναι τόσο ωραίο το συναίσθημα να βάζεις ήχο κι εικόνα σ' αυτό που ήδη έχει δημιουργηθει μέσα σου για κάποιον - και το πιο σπουδαίο να 'ναι η συνειδητοποίηση πως "ναι, ρε γαμώτο, έτσι είναι κι από κοντά". Και το σακούλι να συνεχίζει να γεμίζει... Με τραγούδια, με μοίρασμα των τρέχοντων της καθημερινότητας, με προβληματισμούς, ανησυχίες αλλά και χαρές. Κι όλα αυτά με άνεση, με τη γνώση πως υπάρχει καθαρότητα μεταξύ σας. Πολλά είναι τα πράγματα που δεν ξεχνάω, και μέσα σ' αυτά οι καρτούλες σου, που ακόμα ανασύρω και ξαναδιαβάζω με χαμόγελο και συγκίνηση, όπως και για τον γάμο σου και όλα αυτά με τη μαμά μου και τη μαμά σου - που, by the way, να την χαίρεσαι για πολλά πολλά χρόνια! <3

    Με συγκίνησες, σκασμένο! χαχα
    <3 you!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι και στα επόμενα 7, κι ακόμα παραπέρα! Είναι συγκινητικό, και εντυπωσιακό πόσα πράγματα μπορεί να σου προσφέρει το blogging, και πόσους ανθρώπους γνωρίζεις, έστω και διαδικτυακά. Είναι ένας μεγάλος κόσμος εκεί έξω, αλλά κάπως καταφέρνουμε να μειώσουμε τις αποστάσεις και να ενώσουμε τον τρόπο σκέψης μας! Χαρούμενα γενέθλια :)
    Άλκηστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει μέσα από το blogging. Έχουμε ανταλλάξει απόψεις, ευχές και δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ. Κι όμως, τα εννοούσαμε όλα, ίσως και πιο πολύ από αρκετούς ανθρώπους εκεί έξω με τους "φίλους" τους.
    Αυτή είναι η μαγεία του blogging. Έχει μια ιδιαίτερη αλήθεια που το κάνει αγαπητό και μοναδικό.
    Εύχομαι να γιορτάζεις κοντά μας, για πολλά χρόνια ακόμα.
    Χρόνια πολλά Pause Blog. Να 'σαι πάντα καλά, να μοιράζεσαι σκέψεις και στιγμές Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. Τα καλύτερα έρχονται!
    Υπέροχο ταξίδι το blogging και χαίρομαι που είμαι και γω επιβάτης.
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Keep writting...πιτσιρίκα μου!
    Δεν θα ξεχάσω την πρωτογνωριμία μας... Εσύ;


    (εύχομαι κάποτε να συναντηθούμε... βασικά να καταφέρω να έρθω εγώ! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή